Even ter info: Ik ga jullie even tijdelijk verlaten. Ik merk dat ik teveel met deze pagina en zwanger worden bezig ben. Ik wil het nu even loslaten en denk dat ik rond mijn ovulatie wel weer even terug kom. Het gaat nu even niet zo goed met mij. Ik ben moe en beetje depressief.
Lieve meiden. Ik ga jullie verlaten. Mijn vriend heeft zich ineens bedacht en wil niet meer. Ik wens iedereen hier heel veel succes. Knuff. 😙
He meiden, Ben ik weer even. Het moet allemaal nog even bezinken dat ik weer zwanger ben. Merk er namelijk helemaal niks van! Ja, niet ongesteld geweest, haha. Maar zo bizar, bij Loes was ik vanaf 6 weken zo strontmisselijk de hele dag en m'n borsten, daar mocht ml niet eens naar kijken want dan deden ze al zeer! Maar goed, ik vind het prima zo hoor, wat dat betreft klaag ik niet, maar het is zo raar vergeleken bij die eerste.... (al weet ik natuurlijk ook dat geen twee zwangerschappen hetzelfde zijn)
Hihi snap het zo kort op elkaar had het zeker niet verwacht. Maar leuk toch hoop je op weer meisje of jongen dit keer?
Een jongen lijkt me leuk om het verschil te kunnen zien tussen een jongen en meisje. Maar een meid lijkt me ook superleuk omdat ze dan misschien wel extra veel aan elkaar hebben als ze ouder zijn. (en het is praktisch natuurlijk handiger )
Hihi nou geniet toch lekker ervan want voor dat je het weet heb je misschien wel kwaaltjes die je liever niet hebt hihi Gaat het met Loes goed?
Ja alleen wij 2 zijn nog over haha Wil zo graag weten hoe het met Samsie is en Naturel maar die is sinds vorige jaar niet meer online geweest...
Ja inderdaad! Ik heb vanmorgen echo gehad voor het hartje. Er was een heel klein beetje hartactie te zien en dat betekent dat ik waarschijnlijk een week minder ver ben dan we dachten (6 dus nu). Dat verklaart ook meteen de niet zo knallende testen (want was toen dus nog maar 3 weken zwanger).... Volgende week donderdag tweede poging