Ik kreeg geen meldingen meer, dus dacht "ik heb eens kijken". Is de hele site anders Moet er wel aan wennen hoor.. Ik zie op mijn telefoon ook geen banners meer, en geen handtekeningen.... Saai...
Meiden, even een update. Gisteren moest er wat gesjouwd worden voor onze tuin (lees: 250 stoeptegels in de aanhanger, uit de aanhanger) dus dat wilde ik wel gaan doen. Ik bedacht me dat ik dan continu druk aan het uitoefenen ben op mijn onderbuik dus wie weet helpt het wel. En ja hoor, ik ben tijdens de derde lading m'n vruchtzakje verloren! Hahahahaha, was echt zó blij! Volgende week dinsdag moet ik terug voor een echo, maar ik heb goede hoop!
Ja vind het ook best ff wennen, maar vind het nog wel leuk om hier te komen!! Ik heb geen facebook meer dus een facebook groepje is niet wat voor mij. "Fijn" Knutsel dat je het vruchtje verloren bent. Daar zat je zo op te wachten! Ik hoop dat je bij de volgende echo helemaal schoon bent!!
Ja, laten we het hier maar even een kans geven. Het is ook even wennen natuurlijk. Over een paar weken weten we niet meer beter.
Nou meiden! Met dank aan Honda... heb ik jullie weer kunnen vinden! Wat een ellende zeg die nieuwe site! Knutsel wat lees ik nou!!! is het niet geod gegaan lieffie?!
Ja rot site hé pff kan niet wennen aan die kleuren... Fijn Knutsel dat je het nu wel kwijt bent... en hopelijk schoon bent...
Haha jaa het is ook wel wennen, maar weet je wat je ff moet doen, bovenaan dit topic moet je even op Topic volgen klikken, dan krijg je een melding als je inlogt en zo ben je hier veel sneller!
Nee Met de echo kwamen we erachter dat het een groeiachterstand had (1mm gegroeid ipv 5mm) en dat het hartje veel te weinig activiteit vertoonde. Balen, maar het heeft wel een reden. Dus nu gaan we gewoon voor de volgende ronde! (stug volhouden, haha)