Maar voor een man geeft het toch niet hoe oud ze zijn? toch? Hoe oud ben jij Honda? Gewoon uit interesse hoor
Ik snap het dat hij dat dan zo voelt, maar inpricipe vind ik het voor de man gewoon nog wel kunnen, en helemaal als jullie er samen graag nog een kindje bij willen. Persoonlijk zou ik het ander verhaal vinden als jij 51 had geweest! (gek eigenlijk he.., maar vind ik echt!)
Hihi das zeker waar mannen kunnen langer dan wij Maar denk niet dat er 2de komt hij wil het bij 1 houden gister toevallig nog over gehad Maarja zeg nooit nooit Hoe is het met jouw meis
Daarom! Zeg nooit nooit, wij zeiden na onze Dewi ook nooit weer En toch is ze er hoor nummer 2. Gaat heel goed! Volgende week wordt ukkepuk alweer 1, gaat VEEL te hard! Zijn druk bezig met verbouwen van het andere huis! (daar staan serieus nu alleen nog maar muren. Echt het hele huis is gestript, zelfs het halve dak is er vanaf! We zijn nu iig weer opbouwend en dat is echt fijn. Moeten december ons eigen huis uit dus we hebben nog even. En met jou?
Hihi ja mannen he soms niks van te snappen Gaag zeg dat jullie zo bezig zijn meis! Hoe is het met de kleintjes vinden ze het leuk samen?
Nou zeker! Ja kleintjes zijn gek van elkaar!! Kunnen echt niet zonder elkaar ( en zo nu en dan ook net mét haha) Maar het is genieten hoor, ze zijn echt onafscheidelijk. Het is toch altijd maar afwachten. Dewi was toch al 4 jaar alleen en gewend aan alle voor haar alleen..
Dat is mooi om te lezen! Oh heerlijk he.. lekker als er weet iets is gedaan thuis. Voelt altijd weer alsof je een heel ander huis hebt
Nou daar ben ik ook weer eens Heb af en toe wel meegelezen maar was zo druk, zijn verhuisd en m'n vriend is aan het afstuderen dus schoot erbij in. Hoop dat het met iedereen goee gaat!! Ik denk dat ik zwanger ben!Tenminste... ik heb een licht positieve test en als ik uitga van een cyclus van 28 dagen is zaterdag m'n nod. Het is dus nog wel ff spannend!!
Haaaaii Karlijn, Wat fijn dat je er weer bent!! EN WOUW volgens mij zie ik daar inderdaad ook een heel licht streepje! Spannend!!!! Ik duim voor je hoor... Wat een drukte dan allemaal he! En verhuizen brengt ook nog eens een hoop stress mee vind ik altijd. Maar zit je nu wel lekker helemaal naar je zin?
En dit is vandaag. Zooo bizar!! Had eigenlijk gisteren gewoon een negatieve test verwacht en dan staat er toch een streepje! Hoop dat ze goed op blijven lopen en ik zaterdag niet toch nog ongesteld word. Had ik bij de vorige zwangerschap wel, ook rond de 3 weken (nu 3.3 haha) en vervolgens werd ik ongesteld. Dus dacht toen, oke is mis gegaan rond de innesteling ofzo. Totdat ik 2 weken later opeens knal positieve testen had omdat ik dacht, laat ik eens kijken of die streepjes al weg zijn haha. Nou goed, is nu dus nog ff spannend! Jaa heel druk verhuizen! Al is alles wel vlug gegaan. We woonden hiervoor in een flat en opzich voldoende ruimte maar misten echt een tuin en meer ruimte. Dus we wonen nu in een hoekhuis, echt zo fijn!! Wel huur, dus we zijn aan het sparen om uiteindelijk een huis te kunnen kopen. Hoe is het met jou Tallies?
Wow leuk Karlijn super!!! Hopelijk gaat alles goed! Hoop dat het mooi gaat oplopen Zag net pas je bericht kreeg geen melding weer is
Jaa hoop het ook Honda!! Dit was in ieder geval vanochtend. Nog 2 dagen en dan is m'n nod. Irritant he dat je geen melding krijgt!! Heb ik ook heel vaak.
Mooi hoor!! ga je nog een CB doen ?? Hihi leuk zeg! nou hoop dat mijn man zich ooit nog bedenkt haha Lekker genieten van jullie dropjes!
Jaa wil ik wel, denk ergens eind van de week/begin volgende week. Eerst maar is zien of ze op blijven lopen, was natuurlijk wel erg vroeg met testen
Ziet goed uit meis hopelijk blijft alles goed gaan! Hoe voel je je? En hoe is het met je dochtertje En vriendlief helemaal in de wolken zeker
Jaa hoop het ook, vind het erg spannend!! Ondanks dat we na de miskraam een gezonde dochter gekregen hebben merk ik toch dat de angst er nog zit dat het mis kan gaan. Voel me verder goed, merk nog niets. Ja was de laatste dagen wat sneller moe maar of dat met de zwangerschap te maken heeft weet ik niet, want het is nog wel erg vroeg ook. Met de kleine gaat het goed! Ze is nu 10,5 maand. Ze staat al en probeert langs de tafel te lopen, gaat echt veelste snel allemaal!! Maar geloof dat elke moeder dat wel herkend. Haha. Jaa vriend is erg blij!! Al vinden we het allebei nog wel heel onwerkelijk haha. Iedere keer dat besef momentje "oja, ik ben zwanger" durf het nog niet van de daken te schreeuwen, hoop gewoon dat alles goed gaat. Hoe is het met jou en de kleine? Maak ik nou op uit je vorige berichten dat jou een 2de wel wat lijkt in de toekomst maar dat je vriend het nu nog liever niet wilt? Voor t zelfde geld zijn jullie prima gelukkig als jullie met z'n 3tjes blijven! Die gedachte leek mij ook wel wat, maar vind het voor de kleine ook leuk voor later als ze een broertje of zusje heeft waar ze mee opgroeit