Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Dag dames,

Mag ik bij jullie komen mee kletsen?
    Ik heb afgelopen zaterdag nog een meting van m'n eitjes gehad in het ziekenhuis, daaruit bleek dat er 1 eitje klaar voor de sprong bleek (21mm) dus naar huis en pregnyl mogen spuiten.
    Vorige maand heb ik een miskraam gekregen een week nadat ik wist dat ik zwanger was, zo ontzettend balen.
    11 juli heb ik de pregnyl gespoten en 15 dagen later mag ik volgens de gyn testen. Dan kom ik uit op 26 juli NOD?

Voor de zwangere dames: van harte gefeliciteerd!!! Geniet met volle teugen.:):):)

2. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Welkom en alvast heel veel succes toegewenst!!!

@ Samsie, balen!!

Ik ben er vanochtend tot m'n schrik achter gekomen dat de fase na m'n eisprong waarschijnlijk gewoon veel te kort is (ik hou het al drie maanden bij), deze keer zou dat 8 dagen zijn.... de andere keren ligt het ook zo rond de 7-8-9 dagen. Vanmiddag maar even papieren langsbrengen voor een nieuwe HA (mijn huidige HA zei toen ik dit al aangaf dat het "niet kon" en gaf me echt het gevoel dat ik totaal gek was... vandaar dat ik deze maand echt heel goed heb opgelet, dus ga maar wisselen van HA). Kijken of er wat aan gedaan kan worden....

3. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ik zou inderdaad ook proberen te wisselen van HA! Kan toch niet dat ze je voor "gek" verklaren. Jij weet als geen ander hoe jouw lichaam werkt toch! En als je dan aan de bel trekt... zal ook niet voor niets zijn. Wat een rare reactie van je (ik hoop oude) HA!!!

4. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Nou, dan zou ik ook opzoek gaan naar een andere HA.
    Ik heb ondertussen wel geleerd dat je op je strepen moet gaan staan om maar niet opzij geschoven te worden in de medische wereld.
    Succes!

5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik vond het ook wel fijn om die eerste keer toch weer eens echt ongesteld te zijn, krijg je toch een beetje het gevoel dat alles werkt en dat je weer even goed schoon bent vanbinnen :D

Pff zware after lunch dip vanmiddag, kan mijn aandacht niet echt bij t werk houden. Gelukkig is er dit forum nog

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Goed zo Ana! Ik geef je helemaal gelijk!

Haha arme Fluss. Maareh....hier ook hetzelfde probleem hoor ;) :D

Welkom Molly! ik zet je erbij op de lijst!
    Pffff klinkt als een erg zwaar traject waar je al doorheen bent geweest! Hoop dat je nu een mooie plakbeeb in je buik hebt zitten meis!

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wachtbank Idioterie :D NOD Lijst: Op naar ROZE!
    Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015
    Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015
    Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015
    Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015
    DNM - 1e kindje - 2e ronde na mk – NOD 26-07-2015
    MollyFarouche – 1e kindje – 5e (?) ronde mmm – NOD 26-07-2015
    Samsie - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12-08-2015
    CrossCountry - 1e kindje -8e ronde - NOD ?
    Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ?

Zwanger:
    Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016
    Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016
    Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 23-03-2016

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hoi dames,

Klets graag mee met jullie! Vorige week zaterdag positieve ovu test dus vermoedelijk 5 of 6 juli m'n ei gesprongen en nu zit ik mezelf gek te maken met kwaaltjes 😂 ben sinds 7dpo latent misselijk en heb gevoelige tepels. Ook ben ik zo moe zo moe en merk ik dat ik snel geïrriteerd ben... NOD is 19 juli dus ik kan nog niet testen, al heb ik gister tegen bbeter weten in toch een action test er tegen aan gegooid maar natuurlijk negatief. We zitten inmiddels in ronde 3 voor een 2e kindje. Hebben een zoontje van net 2 en ben zelf 27 jaar

9. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Dankjewel, ik hoop het ook zo.
    Dit keer is een hele rare cyclus voor me ben echt even de weg kwijt.
    Doordat ik een miskraam heb gekregen mag je niet zomaar weer beginnen met je hormonen. Normaal gesproken moet ik op de 3e dag van mijn menstruatie beginnen met de hormonen. Nu moest ik 3 weken na de miskraam bloedprikken, de gynaecoloog zou de uitslag doorbellen op vrijdag. Hij belde vrijdag dat het bloed er goed uit zag en ik mocht meteen weer beginnen met spuiten:$:$ Aan de ene kant was ik blij want normaal zou ik eerst een kuurtje provera moeten nemen om ongesteld te worden, dit kuurtje zijn 5tab en dan meestal nog 5 dan wachten tot de menstruatie. Dit scheelde me nu 10 dagen. De vorige cyclus heb ik 14 dagen puregon gespoten en de laatste 4 dagen daarvan heb ik mijn dosis ook nog moeten verhogen. Dit keer zei de gyn om maar eerst weer met 50 te beginnen, zo gezegd zo gedaan op vrijdag begonnen en de week erop op donderdag de eerste meting. Die donderdag was er al een eitje 15 mm, ik mocht kiezen of zaterdag nog ter controle een echo of zaterdag meteen pregnyl zetten. Ik heb voor het eerste gekozen omdat dit voor mijn gevoel zo snel ging. Zaterdag dus een heel mooi ei wat mega gegroeid was. Nu dus wachten met alle klachten van de pregnyl pffff.

10. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Nou inderdaad, weer even de bevstiging dat alles "werkt".

Aftellen naar een eisprong. Ik heb hem helaas alleen nig nooit gevoeld, jullie?

11. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Jeetje Molly wat heftig allemaal zeg!!

Stertke met de "wachtbank". Maak je niet gek! (Makkelijker gezegd dan gedaan) en duimen op een zwangerschap

12. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Dankjewel!! :)
    Ik weet het, je zou het een paar dagen van je af moeten kunnen zetten maar we willen allemaal zo graag.

Doordat ik me aangemeld heb op het forum, kan ik nu lekker dagen lezen. :D

13. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    samsie balen zeg!!!

14. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    @ Samsie, balen zeg! Een datum in april is wel mooi, veel succes volgende ronde!
    De rest allemaal sterkte met wachten. Wanneer gaat wie testen?
    Ik heb as donderdagavond een eerste echo, op eigen kosten. Ben gewoon te nieuwsgierig..

15. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik heb ook een vervroegde echo genomen hihi maar eerder dan dit kon echt niet zei ze ben wel al een maand zwanger
    spannend dat je donderdag mag hou je ons op de hoogte !

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ach....volgende maand is gewoon onze geluksmaand! ;)

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend dames! Van wachtbank Idioterie naar de volgende wachtbank (echo) Idioterie! Was het een pakkende titel voor ons topic of wat? :D
    Ik zal jullie echo's morgen ook op het lijstje zetten :)

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Goh Molly pittig zeg! Vanaf wanneer kan/mag je nu testen dan?

19. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo voor ons Samsie, en natuurlijk ook voor alle andere dames!
    Nog even en je hebt er een hele dag taak bij :D

mijn volgende nod is 10-08 en hopelijk dan ook de laatste voorlopig :p

20. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ik hoop dat je gelijk hebt en het een vruchtbare maand wordt :D;):cool:

Deel Deze Pagina