Jaaaa Honda! Gaaaaf Je blijft hier wel actief toch? Nog even geduld dus Molly! mijn duimen draaien alvast voor jullie!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! Truusdemier: 2e kindje - 8e ronde - NOD 18-07-2015 Anna4: 1e kindje - 1e ronde - NOD 19-07-2015 Fluss - 1e kindje - 3e ronde - NOD 20-07-2015 Niieenn - 1e kindje - 1e ronde - NOD 23-07-2015 DNM - 1e kindje - 2e ronde na mk NOD 26-07-2015 MollyFarouche 1e kindje 5e (?) ronde mmm NOD 26-07-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 10-08-2015 Samsie - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12-08-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Zwanger: Naturel - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 24-02-2016 Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 23-03-2016 Echos: Fringe - 16-07-2015 - vroege echo Hondagirl25 - 10-08-2015 vroege echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Dankje! Hoop het wel maar durf nog niet te testen, toch weer die angst voor teleurstelling. Nog maar even afwachten dus. Geniet van je zwangerschap meid, het is je enorm gegund!!!
Dat had ik ook dacht daar komt die witte test weer en het was de action test dus had totaal niks verwacht en ineens streepje soms denk je dat het niet zo is en is op de meeste on verwachte tijd raak...
Haha...nou ik hoop dat mij dit ook mag overkomen😉. Op een gegeven moment durf je ook niet meer te hopen. Maar we houden moed!
Nou ik mag er definitief weer van af, ongesteld geworden (eindelijk) en nu op naar de volgende ronde. Succes dames die wachten! Hopelijk is het raak!
Ik neem weer even plaats op het wachtbankje Gelukkig heb ik bijna vakantie en ga ik me waarschijnlijk druk maken om wat ik allemaal nog moet inpakken en de klusjes die nog gedaan moeten worden Dat houd me wel even zoet. .....nod staat gepland op 28 juli 3 dagen voordat we een weekje naar Frankrijk gaan. Dus wat de uitslag ook zal worden ik ga er nu eens helemaal relaxt in.
Relax Melzoe! Dat had ik afgelopen weken. Geniet er lekker van en hopelijk op vakantie met goed nieuws
Dank je samsie ik ga zeker even relaxen het zou toch wel een big suprise zijn mocht het nu gaan lukken. zit ik in Frankrijk met een mega grote hahahaha nou ja eerst maar even afwachten die twee weken en lekker inpakken voor onze welverdiende vakantie (na 19 jaar)
3 dagen voor nod kan je dan al positief testen? 10-8 is mn nod pas...maar hoe leuk zou het zijn om op je trouwdag een positieve test te hebben. honda hoeveel dagen voor nod teste jij je positieve test? ik loop helemaal niet voorruit hoor
Wie niet waagt niet wint Maar een negatieve test zegt dan nog niet zoveel dus laat je niet teleurstellen. Zou wel heel leuk zijn, ga duimen!
Officieel volgens mijn banner zou ik nu pas kunnen testen, maar heb maandag dus al getest wil jullie nog even stalken hihi dacht doe ook nog een Kruidvat maar ik verschild per maand 2/3 dagen dus beetje gokken was het. Ik duim voor je meid !
Onder het motto wie niet waagt niet wint heb ik mij ook net aan een testje gewaagd (5 dagen voor NOD, maar heb latere eisprong gehad dus eigenlijk 6-7D) met test die kan vanaf 6d voor NOD, ik kon het toch weer niet laten. Helaas negatief, nog maar wat geduld hebben dan...
Oke.... Zojuist heb ik 2 testen gedaan. Eigenlijk stom, want overmorgen moet ik pas ongesteld worden. Maar nu, zie ik op het kruidvat testje een ienie mini licht streepje. Toen..... nog stommer haha heb ik m'n urine weg gegooid en bedacht ik me opeens om nog een test te doen maar dan van de action. Dus heb ik met moeite urine eruit kunnen persen haha Maar ook deze geeft heeeuullll licht een streepje.. Nu wil ik niet gelijk mezelf feliciteren (en m'n vriend natuurlijk) en de hoop hebben dat ik zwanger ben. Want ik heb ook heel veel verhalen hier gelezen, waarbij teleurstelling al snel de hoek om kwam kijken... Wat is wijsheid? Even 2 dagen wachten en dan weer opnieuw testen? Groetjes Karlijn