Ja werk met ov testen daarom weet ik ook dat vandaag precies 14 dagen geleden is. 23 decmber me eisprong gehad Tot nu toe nog niet ongesteld... ben heel benieuwd
Tenzij je een laag hcg hebt maar daar kom je alleen achter door bloed te laten prikken. Ik zelf had 12 dgn getest na een verse TP. Heb je normaal gesproken wel een regelmatige cyclus?
Ja klopt woensdag nog een test doen als ik vrijdag nog geen positieve test heb of ongesteld ben geworden maak ik afspraak met me dokter
Helaas vannacht ongesteld geworden langere cyclus dat dacht ik wel maar toch die kleine hoop stel dat. Op naar de volgende ronde
@Bubbelgum Ik had een vermoeden. Alleen zo jammer en teleurstellend dat het nu niet zo heeft mogen zijn. Nieuwe ronden nieuwe kansen. Zal voor je duimen
@Dionne1982 je baal wel heel erg maar had het al wel verwacht ik oktober zat ik ook aan de 30 dagen en nu weer zo jammer nee ga niet meer naar de huisarts. heb nu even alle aps verwijdert. a.s maand nog ov testen omdat ik die nog heb tot april gewoon proberen en zo min mogelijk ermee bezig zijn en als ik dan nog niet zwanger ben willen we in april naar de huisarts
Is ook ontzettend balen. Kan me de teleurstelling wel voorstellen. Het is nooit verkeerd om na een bepaalde periode naar de ha te gaan. Vooral als je er alles aan doet om zwanger te raken. Onze ha had wel als strenge eis dat we minimaal een jaar bezig moesten zijn. Denk dat elke ha of zkh andere voorwaarden hanteert
ja in april is het nog 1 maand die smokkelen we dan gewoon. nu alle apps ook verwijdert en wil me zo min mogelijk er mee bezig zijn in de hoop dat het dan wel lukt als we het wat meer loslaten
ja soms kan het me zo dwars zitten omdat je de arts altijd wil voorkomen dus stiekem hopen we dat het daarvoor raak is en soms ook de angst dat het niet lukt
Dat snap ik. Wij zaten in eerste instantie ook niet te springen op de mmm maar blij dat die bestaat en je toch een mogelijkheid biedt wanneer het, door samen te oefenen, niet lukt.
Is het niet apart dat als het op een andere manier wel lukt dan twee mensen zelf zeg maar ? Of gewoon blij dat je zwanger ben ken dat gevoel niet namelijk want bij ons lukte het wel gewoon
Ik ben bijna 7 jaar geleden ongepland zwanger geraakt op een natuurlijke wijze. En snelle bevalling gehad. Heb sinds 2,5 jaar een nieuwe partner en ondertussen diagnose reuma gestempeld gekregen (had het 7jaar geleden ook al maar geen medicatie) en aangezien we een kinderwens hebben alles eraan gedaan. Uiteindelijk eerst via ha onderzoek en daar kwam al naar voren dat de zaadkwaliteit niet goed is en ik had te weinig hormonen. Er is bewezen dat vrouwen met reuma moeilijk zwanger raken. Nu ben ik 6 weken zwanger via icsi. Jammer dat het natuurlijk niet is gelukt maar blij dat het op deze manier wel is gelukt iig als het allemaal goed blijft gaan
hier gaat het wel oke. helaas ongesteld geworden deze maand. me vriend heeft volgende week maandag afspraak in het ziekenhuis om ze zaad af te leveren zodat het getest word hoe goed ze zaad is. vanaf daar gaan we veder. en ga ik misschien ook naar mijn huisarts. was deze maand even zwaar dacht echt van nu is het gelukt. zaterdag verjaardag waar een vriendin van ons bijna is uitgerekend. en me beste vriendin haar zoontje is een week oud was bij de bevalling zondag langs geweest en brak gewoon even... dat alles zo moeilijk is nu en het dan even binnenkomt gelukkig is ze heel begripvol dus dat helpt enorm nu gaat het wel wat beter en gaan stap voor stap veder. en ook in mijn geachten we zijn pas 8 maanden bezig maar het klinkt zoveel al
He jammer weer zeg voor jullie! Ben benieuwd naar de uitslag hopelijk is alles goed ! Ja he het lijkt dan of iedereen ineens zwanger is... heel frustrerend soms...