Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Ik kon het onderwerp gister al niet vinden, vandaar! Kan ik me aanmelden voor de club of hoe werkt het :)?

Vandaag weer een echo gehad en kleine humptie groeit precies volgens schema :D

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mooi Fringe ! leuk he ik kan ook niet wachten tot mijn eerste echo :)

3. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dankje. Ik hoop het zo! Wat fijn dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

4. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

He meiden,

Ik heb maandag twee testen gedaan, dinsdag twee testen gedaan en vandaag twee testen gedaan. Allemaal positief. Maar toch heb ik het gevoel dat ik elke dag moet testen... Hebben jullie dat ook? Kan ik nu stoppen met testen en gewoon geloven dat het zo is?? Haha
    Heb vanmorgen een clearblue gedaan en die spreekt duidelijke taal!

Mijn vriend vind het wel een beetje gek dat ik dat doe en overbodig!

Liefs Niieenn

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      57,9 KB
      Weergaven:
      6
  5. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Jaa dankjewel!!

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow Truusdemier wat ontzettend spannend en wat een geweldige zelfbeheersing!:$ Ik geloof dat ik toch minstens in het weekend alweer getest zou hebben! :D

Honda wat een heerlijke knaller van een test meis! En je eerste echo komt steeds dichterbij!

Fringe wat fijn dat de kleine beeb zo goed groeit meis! En je tweede echo alweer. Heerlijk genieten meis! Enne....je kan je rechtsboven onder de pagina nr's via onderwerptools abonneren :)

Niieenn! wat een fraaie test weer! Enne....met onze eerste heb ik ook nog wel een tijdje doorgetest. Vol ongeloof....vol trots en ook vol onzekerheid ;)

Fluss ik duim voor je meis! Zou fijn zijn als het net buiten je nachtdienten periode valt!

Mizz Bunny....bij jou ook al zo spannend. Kan het niet zijn dat je gewoon wat traag HCG aanmaakt en dat je testen daardoor wat minder oplopen? Welk merk gebruik je?

Hey meiden een vraagje. Ik gebruikte afgelopen twee rondes de ovu testen van Action. Deze geven bij mij echter twee dagen een 'piek' aan en daarna loopt hij elke keer weer vrij vlot af. Hoewel mijn testlijn nooit even dik en donker is als de controlelijn zijn deze twee testen wel standaard de dikste en donkerste in de reeks (altijd even dik en donker) en daarna is de test vrij snel weer wit. Welke dag 'springt' mijn ei nu dan? de dag na de laatste test?
    En is het nu het beste om de dag voor je ei te klussen of de dag van je eisprong? ;)

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik ging altijd de mist in met die action testen... ze zijn minder gevoelig.. ik deed ze in combinatie met de dure clear-blue gelijk binnen 2 maand zwanger nu ... ik zag namelijk dat ze pas later op kleurde dan dat de clear-blue zei ( die gaf al een smile toen )

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hihi ik doe het om de 2 dagen nu even straks heeft het geen zin meer wil ze zien oplopen voor mijn eigen '' veilige'' gevoel:D

9. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    #609 DNM, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
    Goedemorgen dames. Vanmorgen toch maar een test tegen aan gegooid omdat vl zelfs zegt dat ik zwanger ben! 😨 Omo witte test natuurlijk! 😞 Volgens app 10dpo maar die rekent zondag 12-7 als eisprong en ik maandag 13-7 Dus ik denk 9dpo. Denk dat we toch op gaan naar de volgende ronde.... Al denk ik van alles te voelen! 😖 Pfffff

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    ooow nee DNM :( Ik blijf toch nog wel even voor je duimen aangezien je wat vroeg bent met testen!

11. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Hihi, dankjewel voor je reactie.

Ik heb ook action testen gebruikt, kreeg geen piek te zien.
    Daarna heb ik de Clearblue digital met dubbele indicator gebruikt, die werkte heel goed. Toen ik mijn twee dagen smiley kreeg ook nog een action test gedaan, en die was donker, maar zeker niet donkerder of even donker als de test streep. En toch ben ik zwanger geworden.

X Niieenn

12. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel.. Ja ik heb vroeg getest omdat ik allerlei vage dingen heb die ik nie ken.. En zelfs vl zegt dat ik zwanger ben. Dus dacht nou dan test ik maar ff, dan weten we t.. Maar we weten nog steeds niks.. 😉 Ik ga er alleen wel vanuit nu dat het niet raak is.. Kan t alleen maar meevallen! 😘

13. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    jeetje wat had ik maandag steken in mn onderbuik ik kon niet eens normaal zitten :$
    en gisteren ben ik haast de hele dag duizelig geweest :(
    en nu wanneer ik mn heupen naar achter kantel dan krijg ik gemene steken in mn buik.

kent iemand dit? ben ik nou zover ontpilt dat ik mn ovulatie beter opmerk ofzo?

ik was jullie kwijt dames hihi. gelijk een abbo op dit onderwerp :D

dankjewel samsie knuff terug!

zou toch leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn volgende maand. kunnen we een x afspreken met onze zwangere buiken en later met onze wondertjes!
    idioterie-meeting:D

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik zie niet wat daar mis zou kunnen gaan! ;):D

Wat een bijzondere kwaaltjes heb je! Die ken ik niet van een ovulatie:( Maar hoop heel hard voor je dat je ontpilt bent en idd.....we met z'n allen op roze gaan deze ronde !:D

15. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Meiden bedankt voor de reacties op de vraag over de ovu testen!

Ik heb gister besloten het deze maand lekker niet te doen en alles op zijn beloop te laten!
    Ik merkte vorige maand dat ik heel nerveus werd van die testen.
    Natuurlijk wel lekker als je weet wanneer je ei er is of komt, maar ik denk dat we het maar gewoon vanaf nu om de dag gezellig moeten maken :)
    Dan gaan we gewoon weer afwachten!

Ben jij er al uit Samsie?

Wouw Honda, super mooie knal test!!

Alle andere dames die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze!
    SUPER! geniet van het zwanger zijn en laat jullie goed in de watten leggen ;) :)

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    #616 Samsie, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
    Meiden! Ik heb net in een ander topic gelezen dat juli en augustus de meest vruchtbare maanden zijn! :D Ik zeg GO GO GO! :D We gaan er gewoon voor :p

Enne....ik ben er denk ik uit. Ga deze ronde de digitale ovulatietest van clear blue proberen. Ik ken mezelf langer dan vandaag en kan het toch niet weerstaan om te testen ;) Is voor mij ook wel lekker omdat mijn cyclus soms nogal kan verschillen door pco.

17. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Jaaa, komende maand iedereen roze. Hoe vet zou dat zijn.... ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen.

Clearblue digital is echt top. Welke ga je gebruiken Samie? Die met vier vruchtbare dagen?

Ik heb vanmorgen gebeld met de verloskundige praktijk. Ze geeft aan dan uitgerekende datum 24-03-2015 is omdat 18-06 mijn laatste menstruatie was, maar ik denk later omdat ik pas 9/10 juli de LH piek had. Dus als je wilt mag je de Uitgerekende datum op 31-03-2016 zetten. Tijdens de termijn echo zal uitwijzen of dit klopt of niet. Eerste echo is op 13-08 en termijn echo op 27-08. Super spannend. Nog drie weken geduld tot ik hopelijk een kloppend hartje mag horen.

18. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    In echt volle eerlijkheid... ik had een zootje sensitesten gekocht (best wel wat, had namelijk niet door dat er drie in een pakje zaten) en ik doe elke ochtend een test... denk dat ik daar mee doorga tot ik de echo heb gehad. Geeft me een veilig gevoel, zovan als ik een miskraam krijg dan mis ik het niet (ik weet dat het nergens op slaat...) en kom ik er niet bij 8 weken achter dat er niets is.

Ik weet ook dat het echt nergens op slaat dat ik dat doe, maar ik denk dan: ach ik heb de testen toch en als het me rustiger maakt... why not :)

19. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland

Goed idee hoor Tallies, erom gaan stressen gaat vast niet helpen! en als je het om de dag gezellig maakt... dan maximaliseer je je kansen sowieso!

20. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Hahaha, ja ik heb precies het zelfde. Ik denk ook dat ik daardoor zou kunnen zien of het goed gaat. Maar het hormoon zit toch sowieso in je lijf, ook als het vroegtijdig afgebroken wordt? (dus onze gedachten gang klopt denk ik inderdaad niet echt) Wanneer heb jij jouw eerste echo? Ik heb nog 3x Clear blue waarvan 1 met weken idicator en 1 kruidvast test.En daarna ga ik er wel mee stoppen, anders maak je je zelf nog gekker denk ik.

Deel Deze Pagina