Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow lieve Molly we kennen allemaal je gevoel! Ik denk dat het niet uitmaak of je nou in ronde 3 of 10 zit....de wens voor zo'n lief beebje is nou eenmaal ontzettend sterk!
    Ik duim zo hard voor je dat het raak is!
    Wel gek idd dat ze zo'n afdeling gewoon even sluiten:( Bizar!
    En....ik heb het al vaker gezegd maar wil absoluut geen valse hoop geven. Krampjes (bij mij werden ze steeds erger lijkend op mijn menstruatiekrampen) kunnen ook duiden op een beginnende zwangerschap.

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier overigens toch de eerste keer stress van die stomme ovulatietesten :(
    Ik verwacht mijn ei tussen morgen en vrijdag....maar mijn streep loopt af i.p.v op? Nou test ik deze ronde met mijn laatste action dingen en de CB digital. Ik weet dat je die van de digital niet mag aflezen maar als je ze allemaal naast elkaar legt zie je dat de streep op dag 1 vele male duidelijker was dan nu (nu zo goed als niet zichtbaar). En de action ben ik drie dagen geleden mee begonnen maar daar zie ik amper wat op terwijl ik normaal echt een stijgende lijn zie :(

Deze ronde overigens met beide om te kijken of die van Action bij mij betrouwbaar werken aangezien ik daar aan twijfelde.

Zucht..... :(

3. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Je stom voelen moet je niet doen hoor Molly!! Alle meiden hier begrijpen echt jouw gevoel en leven onwijs met je mee! Dat weet ik zeker.

Heerlijk toch dat je hier je hart kunt luchten zonder er "raar" op aangekeken te worden!!

Ik hoop zo voor je dat de menstruatie uit blijft.... *duimen*

4. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Oh Samsie! Hoe vervelend inderdaad!

Maar wat je zegt: CB mag je de streepjes niet naast elkaar leggen he! Dat geeft echt een vals overzicht. Alleen kijken naar de digitale uitslag.

Met Action ben ik niet bekend, ik gebruikte de Kruidvat ovutesten en ik moet zeggen die waren super!

Alleen ook ik kreeg er echt te veel stress van door het maar blijven zoeken naar mijn ei en maar door blijven testen tot ik er zelf helemaal horendol van werd! Dus deze maand lekker zonder...

5. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Ik ga voor je mee duimen dat het raak is dit keer!! :)

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ja het gekke is dat ik tot nu toe helemaal nergens last van had qua testen aangezien ze elke keer mooi opliepen en weer afliepen. De enige reden waarom ik nu 'meet' met de CV digital is omdat ik elke keer wel twee dikkere strepen had maar geen knallers. Maar tjsa.....nu dus alles helemaal van de leg ;)

Ik heb afgelopen weekend (vr, za en zo) melatonine gebruikt zonder na te denken. Ineens realiseer ik me dat dat een eisprong in de weg kan zitten :( Hmmmm...hopen dat ik toch rond vrijdag mijn eisprong heb. volgende ronde denk ik ook zonder testen. Al hoop ik geen volgende ronde nodig te hebben natuurlijk ;)
    Net overiges wel vruchtbaar slijm gespot? nu dus echt de weg kwijt:(

Hoe ging dat liedje ook alweer? "let it go...let it go?:p;))

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hee Samsie,

Ik heb ook vaak eerder in mijn cyclus wat donkerdere streepjes, dan worden ze lichter en dan pas krijg ik mijn piek.
    Ik heb ook al een paar (medische) FSH en LH grafieken gezien waarin dat verloop ook terugkomt, dus ik denk dat je gewoon door moet testen.
    Ik heb nu vandaag ook een lichtere test dan gisteren, maar mijn digitale test van clearblue met dubbele hormoon indicator geeft nu wel een knipperende smiley, wat betekent dat ik over enkele dagen mijn LH piek ga krijgen (eerdere rondes 3 dagen). Mijn knipperende smiley komt nu 3 dagen vroeger dan verwacht, effect van teunisbloedolie of toch in de war zijnde cyclus door nachtdiensten (heb je meteen je melatonine effect ;))?
    Ben benieuwd.
    Volgens mij lopen wij redelijk gelijk qua cyclus.

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Misschien moet je je avatar veranderen in een foto van Elsa ;)

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks Fluss!

Je stelt me weer gerust! :)

Enne...ik heb de film toevallig gister gezien....maar trust me....deze avatar past beter :p

10. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Samsie, ik zal voor je duimen dat er inderdaad geen volgende ronde komt!
    We gaan er van uit dat het een vruchtbare maand is deze maand ;)

Bij jou in huis dus ook de Frozen gekte? (hier namelijk ook! Alles is Anna voor, Elsa na, Olaf op, Sven onder..om GEK van te worden haha)

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland

Hahahaha, nee onze kleine meid is nog te jong voor dat soort capriolen. Deze mama was erg nieuwschierig naar waar de gekte vandaan kwam ;):D

12. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dames haal mij maar van t wachtbankje. Ons kindje is helaas overleden. Ws is t hartje met negen weken gestopt met kloppen.. Morgen weer naar t zh en dan horen we meer.

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Oh jezus wat naar!
    Heel veel sterkte!

14. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Oh nee. Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte. :'(

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow Naturel wat een verschrikkelijk nieuws :( Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

16. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Jeetje Naturel dat is vreselijk kl*te nieuws zeg, heel veel sterkte
    Hele dikke knuffel

Liefs

17. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ah nee Naturel, wat een verdrietig nieuws!!
    Heel veel sterkte hiermee zeg!
    Liefs

18. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Heel veel sterkte.

19. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naturel wat verschrikkelijk!!! heel veel sterkte meid!!!
    :(

20. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Heel heel veel sterkte meis!!!

Deel Deze Pagina