Dat maakt denk ik niet veel uit. Ik kreeg drie keuzes: 1) de natuur zijn werk laten doen. Dan zou t tussen toen en drie weken los moeten komen. Daarna controle en als dan niet alles er uit is dan alsnog curretage. 2) tablet vaginaal inbrengen wat binnen 24 uur een miskraam opwekt. Nadeel is dat je dan nog ongeveer twee weken blijft bloeden. 3) curretage en dan wordt alles weggehaald. Je hebt daarna spierpijn gevoel. Nadeel is dat t kan verkleven. Denk dat er overal voors en tegens voor zijn. Wij voelden ons het prettigste bij de laatste optie. Die gebeurd trouwens onder gehele narcose
Hoi meiden wat een gezellige club. Graag klets ik met jullie mee. Wij zijn pas in de 3e ronde bezig maar het duurt me nu al te lang... ben er Door ovulatie testen achter gekomen dat mijn lt fase maar 7 dagen is. Heb vanavond de eerste capsule van tarwekiemolie genomen. Hopelijk helpt dit mee om deze periode te verlengen. Al heb ik deze maand nog later me eisprong. Streepje is nog niet net zo donker en zou aan de hand van vorige cyclus zaterdag alweer ongesteld moeten worden
Welkom Priscilla! Ik hoop dat de tarwekiem helpt bij jou! Het kan natuurlijk zijn dat je deze ronde gewoon een wat langere cyclus hebt en daardoor nog een eisprong moet krijgen? Oow Naturel ik snap je keus helemaal! Moet eerlijk zeggen dat ik (gelukkig) helemaal niet bekend ben met dat traject. dikke knuff meissie!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! Tallies 2e kindje 2e ronde NOD 08-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 10-08-2015 Samsie - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12-08-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde - NOD 13-08-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? DNM - 1e kindje - 3e ronde na mk NOD ? MollyFarouche 1e kindje 6e (?) ronde mmm NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 23-03-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 26-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 Echos: Hondagirl25 - 10-08-2015 vroege echo Niieenn 13-08-2015 Eerste echo Niieenn 27-08-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine ster .wat zal je mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 de lucht is een lieve kleine ☆ rijker - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Hallo Priscilla, Ik ben ergggg benieuwd naar jouw ervaring straks met tarwekiem! Wat een gedoe allemaal he! Maar goed het is voor een goed doel zullen we dan maar denken
Honda, hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Spannend he, nog 6 dagen voor je eerste echo aftellen!!!!
Hoi Samsie, mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 29 maart geworden. Wil je het voor me aanpassen? Alvast bedankt!!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! Tallies 2e kindje 2e ronde NOD 08-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 10-08-2015 Samsie - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12-08-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde - NOD 13-08-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? DNM - 1e kindje - 3e ronde na mk NOD ? MollyFarouche 1e kindje 6e (?) ronde mmm NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 23-03-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 Echos: Hondagirl25 - 10-08-2015 vroege echo Niieenn 13-08-2015 Eerste echo Niieenn 27-08-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine ster .wat zal je mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 de hemel is een lieve kleine ☆ rijker - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Samsie wat een lieve vermelding in de lijst. Dankjewel. Ik zal de komende dagen verslag brengen van de curretage. Ik wil alle meiden bedanken voor de lieve woorden. Iedereen die op t wachtbankje zit, succes!! Alle andere veel plezier met de komende echo's!
Heej wijffie gaat eigenlijk best goed wel heel erg moe en soms wat misselijk en beetje humeurig hihi ja begint nu echt spannend te worden hoe gaat het me jouw nu ??
Haha dat mag humeurig zijn. Moe en misselijk is jammer maar hoort er helaas soms bij. Gaat bij de meestw weer over na 3 maanden dus ik zal.voor je duimen Mij gaat goed hoor, loop me weer gek te maken maar ga nergens vanuit. Zondag een omo witte test en vandaag weer. 08-08 NOD dus wie weet..
Nog wel erg aan de vroege kant dus wie weet heb je deze maand nog geluk ik ga voor je duimen meid leuk een brusje voor je meid
Zo, na 2 dagen regelen rondom ons huis ben ik weer in onze club geland @Priscilla, welkom! Ik ben ook deze maand begonnen met tarwekiemolie ivm een nogal korte LF (9-10 dagen), ben benieuwd of het gaat helpen. Ik kom uit België maar woon en werk in Noord-Brabant. Komende week weer wat NOD-jes, spannend! Moet zeggen dat ik er deze maand iets minder mee bezig ben nu met alle drukte van diensten en huisje @Naturel, veel sterkte meid!