ok ok.....hier is de wachtbank idioterie weer toegeslagen Mijn buik is momenteel opgeblazen en had eergister en gister steekjes en plopjes in mijn bm en bmm. Nu heerlijk fijn kramp en last van mijn onderrug. Ik weet het ik weet het....je lijf kan je goed voor de gek houden maar ik duim heeeeel hard!
Haha, 5 dpo nog maar Al moet ik heel erg eerlijk bekennen dat ik vermoed dat als het al raak is...ik een vroege innesteling heb gehad door de steken en plopjes van gister. Misschien dat ik door al dat hoesten de reis naar beneden heb kunnen bespoedigen? Nee maar zonder gekheid.....wat ik gister voelde heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gevoeld. Maar goed....mijn lijf kan me natuurlijk heerlijk voor de gek houden en de steken kunnen door het vele hoesten komen. Er zit weer eens niets anders op dan dat eeuwige wachten!
Heel veel sterkte vandaag Naturel! Samsie, spannend!! volgende week kun je testen toch? Ik werd vanmorgen met steken links onderin mijn buik wakker en het is nu overgegaan in kramp. Ga er dus vanuit dat mijn menstruatie er ergens deze dagen aan zit te komen (of zou het dan toch een innesteling zijn haha)
Ooow Tallies ik hoop toch dat het met een zwangerschap te maken heeft en niet met je menstruatie! Ik duim voor je! En idd....volgende week mijn NOD. Ik weet dat ik vorige keer op 9dpo nog negatief testte maar op 13 dpo positief. Dus vroeg testen zal in mijn geval waarschijnlijk niet veel helpen...al zal ik mezelf wel weer niet kunnen helpen
Ik hoop het ook! ik zit nu op 11dpo en vanmorgen testte ik nog negatief (kan mezelf niet in bedwang houden hoor). Ons dochtertje was een cadeau kindje, dus heb dit ook nog nooit zo meegemaakt! Weet ook niet wat ik moet voelen enzo Oke spannend, dus nog even afwachten tot 13 dpo! Hoop zo dat je lichaam je niet voor de gek houdt.
Hahaha heerlijk he? Ons meisje is ook zo'n cadeau kindje! Had het toen nog helemaal niet verwacht! Ik duim voor je!
Wat spannend allemaal. Ik had donderdag tot gisteren steeds streepjes op de ovulatie testen. Ze zijn geen 1x net zo donker als controle streep geweest maar wel bijna op maandag en dinsdag. Vanmorgen was de ovulatie test weer helemaal wit. We hebben het wel gezellig gehad de afgelopen dagen dus wie weet. Ik hoop dat de tarwekiemolie zal helpen, want als ik vorige maand aanhoudt dan moet ik zaterdag ongesteld worden. Spannend weer wachten
Sorry ik zie dat het fluo groen niet heeft gedaan wat hij moest doen. En we wachten en we wachten,.......... Volgende week vakantie dus dan kan ik me lekker met andere dingen bezig houden. Vanavond eens een ovulatietest er tegenaan gooien kijken of we al iets kunnen zien
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! Tallies 2e kindje 2e ronde NOD 08-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 10-08-2015 Samsie - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12-08-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde - NOD 13-08-2015 MollyFarouche 1e kindje 6e ronde mmm 26-08-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? DNM - 1e kindje - 3e ronde na mk NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 23-03-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 Echos: Hondagirl25 - 10-08-2015 vroege echo Niieenn 13-08-2015 Eerste echo Niieenn 27-08-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine ster .wat zal je mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 de hemel is een lieve kleine ☆ rijker - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Fluss: dat is een aardige rit naar je werk en terug! Samsie: spannend meid!! ik heb geen plopjes gevoeld maar wel allerlei andere toestanden Ik heb de laatste 2 rondes een cyclus van 26 en 27 dagen gehad. Ik ga er dan natuurlijk weer vanuit dat ik op zn vroegst vrijdag ongi zou moeten worden zo blijft het weer spannend he Ik heb afgelopen maandag een test gedaan die uiteraaardddd negatief was... stel dat ik er vandaag weer een zou doen zou die dan positief uitpakken? of zal ik gewoon wachten tot vrijdag Door al die verschijnselen heb ik een testdrang waar je u tegen zegt...vorige maand had ik dat niet, ik heb toen helemaal niet getest zelfs...
Oh spannend CrossCountry! Ik zou in jouw schoenen niet kunnen wachten hoor! Maar als je zou kunnen wachten tot vrijdag zou ik het zeker doen. Die testdrang komt me heeeeel bekend voor. Heb vanmorgen getest.. omo wit hoor! Maar wel kramp en steken (die zijn nu over!)
Oooow meiden....die achterlijke wachtbank ook! Eeeh tjsa.....het beste zou wachten zijn.....maar aangezien we hier nooit iets met die 'beste' adviezen doen zeg ik testen! Als ie nog wit is vrijdag weer een kans Bovendien heb je je de vorige maand kosten bespaard door niet te testen dus moet kunnen toch
Hier zojuist bijzonder veel dikke witvloed Is heus ook een goed teken toch Oooow ik moet gewoon nog 8 dagen wachten! Zou ik gewoon eerder kunnen testen omdat ik mijn innesteling bespoedigd heb met mijn hoestaanvallen?
Oeh spannend, mijn duimen draaien voor je. Lekker testen wanneer jij denkt dat het kan. Ik weet nog toen ik net wist dat ik zwanger was moest niezen, ik dacht de hele tijd oh jee dadelijk klapt het dadelijk klapt het. Echt een idioot haha