Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Misschien ben je een avond tester hoor meer mensen erover... probeer vanavond nog ééntje anders

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oow meiden hier zojuist toch even mijn urine door de hap laten testen. Heb behoorlijk krampen in onderbuik/onderrug. Gelukkig helemaal schoon! (Was bang voor een blaasontsteking) het was een behoorlijk lachwekkende afspraak ;) Had uitgelegd dat ik twijfelde aangezien de pijn redelijk constant is maar ik twijfelde omdat ik natuurlijk hoop dat het symptomen van eek beginnende zwangerschap zijn. assistente had daarom ook maar gelijk een zwangerschapstest gedaan. Zegt die arts...ja de zwangerschapstest was ook een beetje negatief! Ik begon gelijk te lachen en vroeg wat ie bedoelde met 'een beetje' negatief? Dokter zei gelijk ow gewoon negatief :D tsja...had niet anders verwacht (Zit net op 8dpo) maar bedankt voor het testen :D
    Overigens aardig om er wel bij te vermelden dat ik tevens een flink grieperig gevoel heb...en dat dat icm de kramp/pijn voor mij reden was om te bellen ;)

3. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahaha mooi excuus samsie!

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook! 3x in de eerste ronde en 1x in de derde ronde. Helaas veel 2 miskramen en 1 overleden zoontje in de zwangerschap en nu weer in de eerste ronde! Zo spannend elke keer! Maar zal toch blij zijn als ik dit nooit meer hoef en een gezond kindje heb! Nog 6 dagen voor ik kan testen en ondertussen Google ik me gek!

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik heb sinds vanavond steeds steekjes in me baarmoeder (tenminste denk baarmoeder is onderin me buik dus) is dit een goed teken of slecht teken?

6. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    vandaag is het vaderdag en zou toch leuk zijn om een positieve test te laten zien...toch maar een testje gewaagd omdat ik nog steeds krampjes in mn buik heb en ik als buikslaper daar ook last van heb. Maar helaas negatiever kon niet :(...Misschien ook wel te vroeg aangezien mn nod donderdag pas is:(...laten we het hopen!

7. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    CrossCountry: wees gerust: je hebt nog een week voordat het vaderdag is :p

4 dagen voor NOD is ook wel wat vroeg. Ik testte toen ik zwanger was 1 dag voor NOD en dat was al enorm licht (kruidvat 2v5). Proberen geduldig te blijven :)

8. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook, maar deze maand ook en nu ben ik niet zwanger. Verder nooit gehad, maar het kan zeker wel een goed teken zijn.

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha vaderdag valt dit jaar op mijn verjaardag....en das volgende week pas...dus je hebt nog even meis ;)

Kim dat had ik mijn eerste zwangerschap ook! Ik duim voor je! ;)

Heftig mamavamle! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn en je een voorspoedige zwangerschap zal hebben!

10. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ben nu bezig met de 1ste ronde. ik heb denk ik?? net mijn ovulatie gehad. ik merk het nergens aan, behalve ineens meer slijm. er wordt wel beweerd dat dit met de ovulatie te maken heeft dus wie weet?

ik moet dus een tijdje wachten voordat ik kan testen, of ik wacht gewoon af totdat ik ongesteld wordt. tis pas rond 1;):D

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Oef! Gisteren en vandaag positief getest! Mag officieel nog niet.. Maar kon het niet laten. Woensdag is mijn nod denk ik. Heb op 1 juni een pregnyl injectie gehad en we zijn nu 13 dagen verder, dus als het goed is, is die al uit mijn lichaam. Straks ff nog wat testen halen! Hoop dat ie op gaat lopen! Om de 48 uur moet je een donkerdere krijgen toch? Heb ondertussen "last" van boertjes en zere borsten/tepels. Ben benieuwd!

12. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik hoop het voor je :cool:

13. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    oooh wat stom ik dacht dat het vandaag al vaderdag was:p:D

is dat misschien ook een zwangerschaps teken? Door-de-war-zijn-teken:D

14. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop het naturel!!

15. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ohhh wat spannend Naturel! Heb je een foto van de testen? :D

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend Muscleme! En idd....veel elastisch slijm duidt op een eisprong dus idd nog even veel gezellig maken....en daarna vooral heeeeeel veeeeeeeeel geduld! :D

17. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Hou jij het nog vol Samsie? Wanneer ga je testen?

18. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik weet niet of het rekbaar was, daar check ik niet op ;).
    maar ik heb normaal nooit last van slijm verlies dus ik neem maar aan dat het op de ovulatie duid:D

19. IrisN

IrisN Niet meer actief

Succes met wachten meiden! Ik zit nu op 23 dagen. Heel duidelijk mijn eisprong gemerkt deze maand, dus daar gebruik van gemaakt! Dus..... Na volgend weekend testen! 😀 Spannend... Ik duim voor jullie!

20. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Dames ik ben van dit wachtbankje af:) ik ben zwanger!
    Nu naar het wachtbankje van het wanneer vertellen:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      30

Deel Deze Pagina