Dan kan je idd vanaf maandag met je ovulatietesten starten meis. Oooow spannend weer ! Ik duim voor je!
Had onlangs geschreven dat ik bang ben dat het deze maand bij ons zowieso niet gelukt is. Had maandagmorgen heel veel vruchtbaar slijm en helaas woensdagavond pas kunnen klussen! Wat denken jullie? Is er een kleine kans dat het toch nog kan? Dinsdag had ik veel minder slijm trouwens! We zullen zien!
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! DNM - 1e kindje - 3e ronde na mk 23-08-2015 MollyFarouche 1e kindje 6e ronde mmm NOD 26-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 03-09-2015 Tallies 2e kindje 3e ronde 5-9-2015 Knutselsmurf 1e kindje 7e ronde NOD 06-09-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde 07-09-2015 ? Samsie 29 jaar- 2e kindje - 4e ronde - NOD 09-09-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 Priscilla1989 - 26 jaar 1e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: ?? Echos: Niieenn 27-08-2015 - Intake Niieenn 03-09-2015 Termijn echo Hondagirl 07-09-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine ster .wat zal je mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 de hemel is een lieve kleine ☆ rijker - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Fringe! helemaal over het hoofd gezien maar wauw wauw wauw! wat een prachtige echo meis! En spannend Truusdemier! DNM.....welkom terug meissie! Naturel....hoe gaat het met je? Vlot de verbouwing wat? En voel je je lichamelijk al wat beter? Ooow meiden hier vanmiddag naar de gyn! Best wel spannend. Moet nog even bedenken wat ik tegen mijn manager moet zeggen aangezien ik op donderdag en vrijdag altijd vrij ben
Vanmorgen weer getest volgens mij is deze wel duidelijker. Jezus zal het dan echt zo zijn... ik durf het nog steeds niet te geloven. Ik ga een clear bleu test halen dan staat het er met letters dat turen blijft toch eng.... jeetje als ik het overzicht zo zie dan schrik je toch even we geloven het niet en uit bescherming voor ons zelf houden we nog steeds aan dat het misschien niet zo is
Jaaa Priscilla! Gefeliciteerd! Spannend meis! Samsie de verbouwing zit in een slakkentempo nu.. Ik kan niet helpen en daarnaast krijgen we veel visite tussendoor. Er zijn veel mensen die ons even willen steunen. Erg lief. Gister een top dag gehad, dus wie weet kan ik binnenkort weer helpen in huis
Lijkt mij heel duidelijk! Ik kon het eerst ook niet geloven en ben nu al 12 weken zwanger ik zeg: gefeliciteerd! @ samsie, dankjewel en veel succes bij de gyn vanmiddag!!
Hoi dames, Met jullie alles goed? Vrijdag kreeg ik een soort van menstruatie pijn, ben naar bed gegaan omdat het best zeer deed. Zaterdag kreeg ik twee flinken steken tussen m'n benen (bloos) Gisteren twee keer de wcpot vast mogen houden, zo wat was ik misselijk. Nu gaat het wel wat beter, beetje duizelig en af en toe misselijk
Ik zit ook nog op het wachtbankje en wordt langzaam gek. Heb last van mijn borsten, met name de zijkant en ben bij vlagen misselijk. Allemaal dingen die ik herken van bij mijn dochtertje. Weet dat het veels te vroeg maar loopt dus rond met ontzettende testdrang. Gisteren getest en zag heel vaag lijntje die eigenlijk niet goed op de foto te krijgen was. Vanmorgen weer getest en denk wel weer iets te zien. Wat denken jullie?
Meiden bedankt! Heb een clear bleu gedaan en die is positief 2-3 weken. Jeetje ongelooflijk ik ben zo blij ik heb het gevoel alsof alles langs me heen gaat. Voor de meiden op het wachtbankje veel succes!!!!
Thanks lieve meiden! ♥ Eeh MizzBunny ik zie niets Maar is ook lastig turen op een scherm he Ooow Priscilla! Wat gaaaaaf! Gefeliciteerd meis!