Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Samsie,

Hoe ben je zo beland? Was dit bij je eerste zw ook al? Of heb je "kwaaltjes" waar je het aan kunt herkennen?

Misschien heel dom hoor, maar het is echt puur uit belangstelling :)

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha nee hoor Tallies! Mijn verhaal is ook behoorlijk afwijkend van een pcos patiënt dus logische vraag ;)
    Mijn pco is bij toeval ontdekt eigenlijk. Mijn spiraal heb ik toendertijd laten zetten door een huisarts in opleiding. Op de nacontrole konden ze het spiraal niet vinden dus moest ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken waar dat ding was. Eenmaal daar werd het spiraal aan de rand van mijn baarmoeder gevonden maar zag men ook dat ik blaasjes op mijn eierstokken had. Werd me toen wel verteld maar meer eigenlijk niet. Een krap jaartje later had ik teveel klachten mogelijk door het spiraal. Uit een echo toen bleek deze nog verder naar de rand te zijn gekropen en kreeg ik advies het spiraal te verwijderen. Op mijn verzoek werd toen ook gelijk naar de eierstokken gekeken en daar zaten nog steeds veel blaasjes op.
    De gynaecoloog die het spiraal verwijderde vertelde mij dat ik hoogstwaarschijnlijk pcos had en dat zwanger raken waarschijnlijk wat moeilijk zou gaan.
    Dus daar zijn ml en ik ook maar vanuit gegaan. 3 weken later bleek ik echter zwanger! :D tsja....echt een zware toevalstreffer!

Nu we voor ons tweede kindje wilden gaan proberen wist ik dus dat er een kans was dat de pco er nog steeds zat.
    In mei had ik eigenlijk al wel een afspraak staan om dit te controleren maar wou heel graag eerst zelf weer proberen omdat ik dan wellicht pco zou hebben maar wel ook iets van een cyclus dacht te hebben. Nu vanmiddag heb ik dus uiteindelijk mijn afspraak gehad en uit zowel de echo als de bloedtest i.c.m mijn cyclus blijkt dat ik inderdaad pcos heb.
    Mijn geluk is alleen dat ik ondanks de pcos wel een cyclus heb die relatief kort is vergeleken met wat het kan zijn;)

Tsja.....en heel verhaal......maar zo ben ik hier beland dus!

We hebben vanavond samen besloten om mijn natuurlijke cyclus nog drie weken af te wachten omdat ik best tegen de bijwerkingen van de Duphaston op zie. Dan daarna vol goede moed een nieuwe ronde met hopelijk een goede eisprong dankzij de clomid! :)

3. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    samsie ik wens jullie heel veel geluk! ik hoop dat het jullie gaat lukken!

vanavond mn ovulatie test gedaan.
    WOOOOW!!! wat kan een mens blij zijn om 2 streepjes te kunnen piesen. het is wel geen geldig streepje en het is ook geen zwangerschapstest streepje maar toch! er staan eindelijk 2 streepjes op EEN test:D

deze wil ik natuurlijk ook even delen met jullie:p

Bijgevoegde bestanden:

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hahaha heerlijk CrossCountry! En hij gaat steeds duidelijker worden waarschijnlijk ;)

5. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Samsie, ik wil het al een hele tijd zeggen maar nu doe ik het. Ik wordt elke keer vrolijk als ik jou foto zie bij de berichten. (Vraag me niet waarom!)

Wat een naar bericht! :( Ik kan alleen maar zeggen : Volg je hart, dat is het enige wat klopt! ;)..
    En wie weet krijgen je pendels wel gelijk. Of deze maand door jou doorzettingsvermogen, en misschien volgende maand een wondertje met een beetje hulp. Dat wondertje komt er ook voor jou! Daar geloof ik in.. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen! Liefs X

6. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Dames, even heel wat anders.. Ik ben deze maand weer begonnen met de 'zwanger worden pillen van etos'.. Deze heb ik de eerste maand dat ik stopte met de pil ook gebruikt en was toen zwanger. Helaas is dit een mk geworden. Nou las ik dus op het doosje dat je deze niet mag slikken als je zwanger bent! :( OEPS! :x
    Nu ben ik vandaag voor de zekerheid over gedaan op de 'zwanger zijn pillen van etos'..... Zou dit kwaad kunnen?? Zijn precies dezelfde pillen met dezelfde hoeveelheden qua vitamines en foliumzuur, alleen zit die cactus blabla er niet in.... Iemand enig idee??? :(

In de 2 maanden na mijn mk ben ik gewoon alleen foliumzuur gaan slikken.
    Mocht het deze ronde raak zijn, dan zijn het 'wonderpillen'. Lees zoveel verhalen over deze pillen. Zowel positief als negatief hoor. Maar de meeste zijn meteen of binnen 3 maanden zwanger.. is toch vaag??? Hoe kan dat? Bizar!

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ik heb een potje van kruidvat vitaal zwanger zijn mag je voor tijdens en na de bevalling gebruiken en kost maar 4 euro misschien beter op die overgaan als je het niet helemaal vertrouwd ik heb verder ook geen ervaring met etos

8. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hierbij de foto van de test me man geloofd het nu ook! Ik heb vanmiddag een romper gekocht met de tekst papa's kanjer hij kreeg tranen in zijn ogen. Nu aan het afwachten wanneer we een echo kunnen krijgen en we twijfelen wanneer we het zullen vertellen eigenlijk willen we het nu al aan onze ouders vertellen maar we dubben nog even verder

Bijgevoegde bestanden:

9. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 469645

Een licht streepje.
    Door de goede upload kwaliteit bijna niet te zien helaas.
    Morgen 10 of 11 dpo met een korte lf.

10. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo dames,

Bij deze mijn testen van vanmorgen.

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wow dames! Het gaat hier gewoon met roze golven ;)
    Gefelliciteerd allemaal!

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wachtbank Idioterie :D NOD Lijst: Op naar ROZE!
    DNM - 1e kindje - 3e ronde na mk – 23-08-2015
    MollyFarouche – 1e kindje – 6e ronde mmm – NOD 26-08-2015
    CrossCountry - 1e kindje -8e ronde – 03-09-2015
    Tallies – 2e kindje – 3e ronde – 5-9-2015
    Knutselsmurf – 1e kindje – 7e ronde – NOD 06-09-2015
    Fluss - 1e kindje - 4e ronde – 07-09-2015 ?
    Samsie – 29 jaar- 2e kindje - 4e ronde - NOD 09-09-2015

Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ?
    Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde – NOD ?

Naturel – 1e kindje – 05-08-2015 curretage :(

Zwanger:
    Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016
    Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016
    Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016
    Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016
    Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016
    Priscilla1989 - 26 jaar – 1e kindje – vermoedelijke bevallingsdatum: ??
    MizzBunny – 1e kindje – vermoedelijke bevallingsdatum: ??

Echo’s:
    Niieenn 27-08-2015 - Intake
    Niieenn – 03-09-2015 – Termijn echo
    Hondagirl – 07-09-2015 Termijn echo

☆Lieve kleine ster….wat zal je mooi stralen daarboven☆
    Naturel – 28/7 de hemel is een lieve kleine ☆ rijker

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mooie testen dames! van harte allemaal ! lekker genieten nu!
    hier werken de misselijkheid pillen smorgens niet echt pfff

14. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Samsie, wat een verhaal. En wat ik begrijp een wonder dat je dochtertje er zo snel was na jullie wens.

Ik hoop dat je deze maand op natuurlijke manier je ei kan vinden zodat de medische opplissing niet nodig is!

Heftig allemaal hoor.

Cross, mooi test ;) op naar een donkere testlijn haha.

15. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Ik wil ook roze!!! Wat een mooie testen, woehoe gefeliciteerd dames!
    Samsie ik heb ook pcos, nu met de puregon en clomid wel elke maand een eitje, soms ook meerdere. Van de menstruatie opwekker had ik totaal geen last. Had meer last van clomid, daarom mocht ik overstappen op puregon maar dan moest ik om de dag echo's laten maken. Nu zijn ze met vakantie en was de keuze aan mij, clomid of deze ronde overslaan. Dan maar tanden bijten en me door de bijwerkingen van de clomid heen slaan.

16. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Dat is minder!
    Wat wel weer leuk is op mijn verjaardag krijg je de termijnecho:D

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @Samsie, de keuze die je maakt zou ik wel bespreken met je gyn.. Zelf zou ik het als een verloren maand zien, maar zo zijn we allemaal anders. Super tof dat je evengoed wel een kindje hebt gekregen ondanks dat die kans heel klein was!! Hopelijk is een lichte ondersteuning bij je voldoende. Je krijgt zeker clomid 50mg?

Ik las ook dat iemand vroeg over de zwanger worden pillen van de etos/kruidvat? Ik heb morgen een afspraak met mijn gyn, zal die vraag meteen even stellen. Wie weet raad zij het wel af en dan ga ik braaf weer over op de foliumzuur.

Alle zwangere dames GEFELICITEERD!

18. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Fijn dat ik op de lijst sta maar zou iemand hem willen aanpassen?

Verwachte bevallingsdatum 28 april, ik ben 32 jaar en het is mijn 2de kindje.

19. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    9dpo!!!!! 😱😱😱

image.jpg

20. MollyFarouche

13 jul 2015
    73
    0
    0
    Ik moest heel goed kijken maar ik zie een streepje!!
    Hopelijk loopt hij mooi op nu, spannend! Voorzichtig gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina