Zo mijn verloskundige gesproken. Mag 9 september om 11 uur voor intake en vroege echo ivm herhaalde miskramen. Tot die tijd genoeg afleiding met ons huwelijk en huwelijksreis.
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! MollyFarouche 1e kindje 6e ronde mmm NOD 26-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 03-09-2015 Tallies 2e kindje 3e ronde 5-9-2015 Knutselsmurf 1e kindje 7e ronde NOD 06-09-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde 07-09-2015 ? Samsie 29 jaar- 2e kindje - 4e ronde - NOD 09-09-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 MizzBunny 32 jaar- 2e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: 28-04-2016 Priscilla1989 - 26 jaar 1e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: ?? DNM - 1e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: ?? Echos: Niieenn 27-08-2015 - Intake Niieenn 03-09-2015 Termijn echo Hondagirl 07-09-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine ster .wat zal je mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 de hemel is een lieve kleine ☆ rijker - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Komt goed hoor! Die bel ik vanmiddag ook op om eea door te spreken. En het gevoel een ronde te missen had ik hier ook wel een beetje, maar toch voelt dit beter dus vandaar mijn keus!
Ooow Molly jij ook Wel fijn dat er nu wat aan gedaan kan worden....maar wel pittig! Ik zou denk ik ook een maand clomid hebben gekozen in jouw geval! Laten we hopen dat het deze ronde gewoon raak is voor jullie
Oh jeetje, je hebt me al onder zwanger gezet! Zo klinkt het best eng. Weet natuurlijk nog niks! 🙈 Kan nog zoveel gebeuren.. Maar we gaan van het positieve uit.. Als mijn berekening klopt ben ik 1-05-2016 uitgerekend. X
Het worden weer vruchtbare dagen dames.. hopelijk eind van de maand allemaal goed nieuws! Ja toch Cross. Ik had het eigenlijk afgezworen die ovu testen want raak er gestrest van maar zonder weet je ook niets! dus dan toch maar weer zo haha Lopen ze bij jou al mooi op?
Ja goed! Ben echt zo blij. Lijk alles weer te kunnen. Paar dagen geleden bloedproppen verloren en sindsdien lijkt de pijn aan het weggaan. Maandag ochtend mijn laatste pcm genomen. En gisteren even boodschappen gedaan. Allemaal pijn vrij. Ben echt zo blij. Nu hopen dat ze vanmiddag in het zh ook goed nieuws hebben en ik weer met de medicatie mag starten
Dat is super fijn om te lezen! Hoelaat moet je naar het zh? Het zou super zijn als je weer mag starten! Ik hoop het voor je..
ja het worden weer actieve dagen ...en dan zeggen ze dat ik niet aan sport doe gisteravond heb ik pas later getest omdat ml zich niet kon inhouden maar de test was wat lichter dan de eerste. heb gelezen dat dat zomaar kan en er kans is dat die de volgende dag knalt. laten we dat dan maar hopen. en hoe is die bij jou? toen ik net op het forum was vond ik het maar overdreven die ovulatie testen en heb gezworen die niet te gebruiken maar nou 8 rondes verder snap ik helemaal!
He wat een kut nieuws Samsie! Hopelijk gaat de clomid veel voor je doen en heb jij heeuul snel een mooie test in je handen!! Veel succes, gaat vast helemaal goed komen!! Xxx