zou de 19e goed zijn? dan hebben we gister hopelijk raak gemikt. en stel dat ik ml het heel erg naar zijn zin laat hebben....hebben we misschien dubbel kans??
Ja cross ik zat net te kijken het zou best de 19e geweest kunnen zijn! Dat is toch het donkerste streepje.. Vandaag toch voor alle zekerheid nog even een keer een test? Wij zijn van om de dag naar elke dag vanaf donderdag... Misschien heeft het zin Gefeliciteerd fringe dat zijn mooieu uitslagen!
Met ml al besproken hoe we het straks met de medicatie doen.. Heb gezegd alle kansen te willen pakken. Ondanks dat er wordt gezegd dat elke dag rond om je ei geen zin heeft, wil ik toch niets missen! Geen idee hoe we vorige keer zwanger zijn geworden, was toen snip verkouden.. Gaf het eigenlijk weinig kans
Naturel, je hebt groot gelijk. Elke kans is er toch één. Hoe reageerde ml daarop? Mischhien juist omdat je het zo weinig kans gaf en er dus misschien minder bewust mee bezig was dat het raak was... Lichaam en geest zijn rare dingen als het daarop aankomt.
Ml reageerde goed. Hij vond het niet nodig, maar ook niet erg En als ik het wilde, dan vond hij het goed. Dus dat is wel fijn. Ik hoop dat als we weer kans hebben ik dan ziek ben Wie weet is het dan weer raak haha
Ik verlies net een heel klein bloederig slijmpje (vies verhaaltje, sorry). Iemand hier ervaring mee? :-o
ja klopt ik was in scheveningen en was zeker heel mooi! ik heb nog wel getest was wel rond 02:00 hij leek heel licht maar toen ik vanmorgen na het wakker worden nog eens keek was die wel donkerder zal straks is een foto maken. maar eigenlijk is die dan niet echt meer geldig toch? vandaag nog 1 en dan zijj ze op. hoe staat het er bij jou voor? en hoe gaat het met de rest van de dames?
Ik wil toch nog ff mijn rijtje met jullie delen! 😍 De predictor is van 22-8 ipv 23-8! 🙈 Ik ben ECHT zwanger!! 💙💗
Super! Dnm.. heel mooi oplopend. Cross, woon je in de buurt van Scheveningen? Met de kv testen staat in de bijsluiter dat je na 5 min al niet meer mag kijken naar de uitslag omdat ze indrogen ofzo. Maar ik heb er ook niet heel veel verstand van. Heb net voor alle zekerheid nog een ovu test gedaan en deze is een stuk lichter dan gister. Ga er dus vanuit dat gister mijn piek was. Gister geen tijd gehad voor de klus, maar vrijdag en vanmorgen wel (misschien vanavond nog maar eens en morgen haha). Zekerheid voor alles!! Ik hoop zo op raak deze maand...
Hey meiden! Pffff ik had gister ook in Scheveningen willen zitten maar helaas getackeld door een buikvirus dus zat ml alleen met zijn vrienden in Scheveningen Bumper! Even CrossCountry zijn je testen nu wel weer lichter of nog steeds zo donker? Hier zojuist roze afscheiding maar geen streep op mijn ovutest Die stomme cyclus van mij ook! DNM wat een prachtige testen! Enne Fringe.....BLAUWE wolk?
Hey Dames! Ik ben weer terug na 2 weken zwaar klussen (aan ons huis). Ook nog leuk nieuws want we zijn verloofd! DNM en Priscilla, gefeliciteerd met jullie mooie testen! En als ik nog andere dames met goed nieuws gemist heb natuurlijk ook! Samsie, vervelend dat je de mmm in moet, wat doe je nu? Advies van de gyn volgen en zsm starten of toch deze cyclus nog afwachten? Hier komende week ook weer een eisprong te verwachten dus weer aan het klussen, maar dan de andere manier Naturel, hoe gaat t met jou? Voel je je al wat beter?
nee tallies ik woon niet in scheveningen. woon meer in het zuiden van zuidholland . die raare testen ook pfff. jammer samsie! ik hoop dat je je nu beter voelt fluss gefeliciteerd! en succes deze ronde! wie was hier nou zo misselijk laatst? ik weet het niet meer hihi. mijn vraag iig was dus of het al beter ging?
Haha toch leuk wonen wel dicht bij elkaar. Ik kom uit het Westen van Zuid Holland Ja, wat je zegt stomme testen! Het is als ze makkelijk en duidelijk af te lezen zijn ideaal, maar anders echtpuur frustratie! We gaan weer aftellen op het wachtbankje.. gewoon weer spannend