@Fluss Dat is ook bizar, dacht echt dezelfde te hebben gekocht Maar dat verklaart dan misschien wel waarom ik al een aantal dagen lichte streepjes heb. Vanmiddag nog een keertje testen, ik verwacht hem vandaag dan wel donkerder dan gisteren want ik zit op dag 14 van mijn cyclus vandaag. Ben benieuwd... Al weet ik dan nog steeds mijn nod niet echt want mijn lf is ook nogal variërend geweest de afgelopen maanden. Tussen 10 en 13 dagen. Hier nog twee dagen kindervakantieweek (tijd en zin vinden om te klussen is soms best lastig, de ochtenden blijken het beste te zijn... ). En zondag gaan we een weekje op vakantie met onze camper. Genoeg afleiding dat ik niet teveel aan het wachtbankje hoef te denken....
Goedemorgen dames, Hier is de idioterie weer begonnen. Gister eind middag begin avond is dan eindelijk de, met vlagen, bloedingen gestopt. Vanaf daarna een heel "droog" gevoel, terwijl ik normaal na mijn eisprong wel wat vocht verlies (lekker praatje he). Ook het idee dat mijn onderbuik wat harder is dan normaal. En ik voel me anders (of wil ik dat?) Dan ga ik terug zitten denken he.. ik dacht dat ik zaterdag een positieve ovu test had, maar wat nou als die van de 19e eigenlijk de echte positieve is (want die was ook vrij donker!) Dan is de bloeding 5 dpo begonnen. Maar als het toch zaterdag was dan kan ik de bloedingen niet verklaren! (ik wou dat ik de eisprong gewoon voelde, scheelt zoveel, denk ik). Jullie lezen het al.. idioterie is weer vol aan de gang hier! En dan duurt volgende week zaterdag nog lang hoor
Lastig he dames dat gedoe met die streepjes testen... ik heb ook in de maand dat ik zwanger raakte niks gevoeld of gemerkt alleen 2 testen gedaan de action negatief en clear-blue positief toen gelijk om de dag 2 x gemeenschap gehad en raak... ik voel dus zelf ook niks en zie ook niks aan de afscheiding... wel weet ik dat ik hoop dat tijd heb verspild aan die '' streepjes '' testen !! ik hoop dat jullie je ei vinden! ( wel was die van mij altijd pas rond dag 19 )
Heb net een zw test gedaan... Ik moet even wrijven in mn ogen. Ik wil het zien of is het er? Zie ik hier echt een heul heul licht streepje?
Op de computer zie ik niets. Maar moet ook eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb met deze testen. Hoop het voor je!!
Ik lijk ook iets te zien maar deze geven vaak indrogers las ik hier op het forum heb je misschien foto zonder lichte achtergrond
Ja daar ben ik bekend mee, maar dit was een foto na 3 minuten. Heb er net nog één gedaan maar daar is niets op te zien dus overmorgen nog maar eens testen. Bloeden is ook weer begonnen, echt zo vaag joh
@Tallies Ik denk ook wel heel licht iets te zien. Ik had vorige maand ook zo'n test, maar op andere testen niets te zien en toen de dagen erop opnieuw getest met zelfde merk en niets meer te bekennen Dus hoop dat het begin is van mooie oplopende testen, maar kan net zo goed drogbeeld zijn... Dat bloeden is wel gek idd, als het innesteling zou zijn verwacht je ook dat het een keer ophoudt
tallies ik lijk ook wat te zien...maare is dat niet een beetje vroeg als volgende week zaterdag je nod is? ik lijk ook weer van alles te voelen. van menstruatie pijn tot zijkrampen. idioterie olee oleee!
Hallo dames, Ben bang dat het hier mis gaat. Afgelopen zaterdag gaf clearblue 2-3 weken aan. Sinds Zondag bijna geen zwangerschapskwalen meer. Vandaag opnieuw een clearblue gedaan in de hoop dat die gewoon oploopt naar 3+ echter geeft hij 1-2 weken aan. Ben bang dat dit MK nummer 4 gaat worden.
aaah nee wijffie toch hoop het niet meid ik ga voor je duimen dat het goed komt! ik heb trouwens ook weinig klachten hoor alleen zere borsten alleen soms vlaag misselijk en soms moe dikke knuff!!
Dankje, lief van je. Maar geloof er niet echt meer in. Was misselijk en had pijnlijke borsten maar dat is allemaal weg. Alleen raar gevoel in mijn buik en cb die afloopt. Wacht het rustig af maar heb weinig hoop.
Ben bang dat dat hier ook zo is Fluss, ik heb gister wel andere testen besteld die vandaag binnen komen, dus zodra ze er zijn maar weer een testje wagen. Cross, klopt! Maar als de 18e of 19e mmijn ei toch is geweest zou het kunnen. Maar snap op dit moment sowieso niks meer van mijn lichaam. Ook vanafaag weer bloeding dus weet echt niet meer wat dat nou is. Zou het dan toch al een menstruatie zijn? (Zo voelt het niet en ziet het er niet uit)
Ik meld me hier ook maar eens. DL is 7 maand en we zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje. Bij onze dochter was ik in ronde 2 zwanger, maar ik ga er niet vanuit dat dat nu weer zo zal zijn. We wachten af. Ik doe nog geen ovulatietesten. Wilde wel 's ochtends mijn temp meten, maar dat vergeet ik steeds. Voor de pil was mijn cylcus best wel regelmatig, 28-27-24-29. Ben 6 weken aan de pil geweest. Het is dus even afwachten wanneer mijn eisprong is, want dat voel ik niet.
Welkom Elsa! Spannende tijden dus! Ooow nee MizzBunny! Ik duim heel hard voor je! Dikke knuff meis! Tallies spannend meid! Ook voor jou draaien de duimen! Hier gister uiteindelijk de gyn gebeld voor de laatste uitslag. Gelukkig niet vervroegd in de overgang; -) Had nu een andere gyn....hele lieve man. Of alles duidelijk was en ik nog vragen had? Vroeg of ik nu ook kon beginnen met de Duphaston aangezien ik de hoop deze ronde opgeef. De ovulatietesten lopen weer niet op dus tsja....lijkt me weer een lange cyclus worden. Ik mocht even langskomen en op de echo was te zien dat mijn grootste folikel maar 1 cm was terwijl dat nu wel a 2 had moeten zijn. Maar het kan zijn dat mijn ei natuurlijk net twee dagen geleden is gesprongen maar daar ga ik niet vanuit omdat mijn ovutesten al 6 dagen alleen tuurstreepjes geven Advies nu is nog 1.5 week wachten en als ik zelf niet ga menstrueren en een zwangerschapstest is negatief beginnen met Duphaston. Dus hier geen twiedeldetwiet ronde Ach....hopen dat ik snel naar de volgende ronde mag en dat de Clomid gelijk goed werkt!
Oh nee Mizz Bunny, hoop dat t gewoon een zegen is dat je minder klachten hebt en niet dat te mis gaat! @Tallies: hopelijk worden de testen duidelijker; duim voor je! Hier inmiddels dag 16 van mijn cyclus en nog steeds geen positieve ovulatietest. Streepjes nu vanavond wel een stuk donkerder dus later vanavond nog maar eens testen. En intussen klussen we gezellig voort Vriend heeft het hier goed opgepakt deze ronde. Nadat ik hem heb duidelijk gemaakt dat we toch echt wat vaker moeten klussen en dan vooral vóór mijn eisprong, is hij nu steeds bereid als ik aan de slag wil, ook al is hij moe. Hoop wel dat mijn cyclus deze maand langer wordt dan 26 dagen, anders wordt het dus maar een LF van 8 dagen of zo en dat is wel erg kort :-S Als dat zo zou zijn ga ik toch ook maar eens naar de huisarts stappen denk ik...
Mizzbunny: wat naar voor je meid! hoop dat het goed blijft gaan! Tallies: misschien was je plas wat minder geconcentreerd?? Morgen heb ik een feestje en wou eerst lekker aan de wijn gaan maar nou twijfel ik wel weer aangezien mijn nod er bijna aan komt. (Heb daarom maar een andere drankje gekocht) aan mijn ovu testen te zien lijkt mijn ei ook op de 19e te zijn gesprongen... zou ik dan morgen ook kunnen testen met een kv2v5?? Samsie ik hoop dat het nog lukt hoor meid! Ik duim voor jullie allemaal!!
@Mizz BUnny, Ik duim voor je dat het toch goed blijft gaan... Hier heb ik mijn ei gevonden, dat is er vandaag! Wel vrij laat want ik zit op dag 17 in mijn cyclus. Geen idee wat nu mijn nod is eigenlijk, jullie enig idee? De afgelopen maanden schommelde mijn lf tussen 12 en 15 dagen... (meestal 14) Hou ik hem dan op 12 september?
Grr hier nog steeds geen positieve ovulatietest; inmiddels dag 17! Normaal test ik altijd positief op dag 15... Vanmiddag nog maar eens testen, want aan het slijm te zien kan mijn eisprong niet veraf zijn @Knutsel Fijn dat je je ei gevonden hebt. Lastig te zeggen wanneer dan je NOD is, geen idee of dat mee opschuift als je ei later is. Hoe lang zit er bij jou meestal tussen je ei en je ongesteldheid?