@Samsie, Ik mag op de lijst met een nod van 12 september, aangezien mijn ei wat aan de late kant was... Nu twee weken in spanning.... Vandaag lekker een weekje met de camper op pad en volgende week beginnen met mijn nieuwe baan. Afleiding genoeg gelukkig!
Hallo dames, Hier roze/rode afscheiding gespot. Dus denk dat het hier misgaat. Kruidvat nog duidelijk positief, niet knal en maar ietsjes donkerder dan 10 dagen geleden. Ga er vanuit dat dit dus MK nummer 4 is.
Hoi dames! Ik was meelezer/-schrijver van helemaal het begin en ik kom jullie even updaten dat ik ook in verwachting ben! Het was de eerste ronde raak Nu zo'n 7 weken zwanger. Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger mag zijn! Over 2 weken naar de intake bij de verloskundige. Ik vind deze zwangerschap veel sneller gaan dan de vorige, waarschijnlijk omdat er al een kleintje in huis is die aandacht nodig heeft
Gefeliciteerd bureau!! aaghhh mizzbunny! sterkte meid! gisteren veel pijntjes in mn zij gehad en buikpijn. dus ik kon natuurlijk niet wachten om te testen. helaas maar 1 streepje gepiest misschien wel te vroeg? ik hoop het zo!
Oooow MizzBunny ik hoop zo dat het allemaal goed komt! Dikke knuff meis! En wat geweldig nieuws Bureau! Heerlijk van genieten! Voel je je goed? Oooow CrossCountry ik hoop zooo hard voor je dat je gewoon te vroeg bent met testen!
Hier nog steeds geen ei gevonden helaas! als ik woensdag nog niets heb gespot begin ik met de Duphaston. Dan start het medische traject echt. Zo spannend! En dan maar hopen dat het met clomid snel raak is!
Wow bureau, gefeliciteerd. Mizzbunny, heel veel sterkte. Ik heb nooit mijn ei-sprong gevoeld, maar heb al sinds gisteren een zeurderige pijn in mijn rug en buik. Geen idee of het de eisprong is. Wij gaan pas kort voor een 2e, dus ik gebruik nu nog geen ovulatietesten, we zien wel wat er gebeurt
Dank jullie wel! Ik voelde me de eerste weken supergoed en ook energiek. Maar de afgelopen week hakt de vermoeidheid er weer enorm in. Ik had gehoopt dat ik dit keer niet zo extreem moe zou zijn. Nu hopen dat het na 12 weken beter gaat, de vorige zwangerschap hield het stand tot 26 weken.. Ik had vrij snel door dat ik zwanger was, eigenlijk ging het begin precies hetzelfde als bij m'n eerste zwangerschap. Ik kreeg enorme aders op m'n borsten en allerlei steekjes in m'n buik, en ongeveer een kwartier lang heel veel pittige steekjes en ik denk dat dat van de innesteling is geweest. Wat nu wel anders was: een week voor NOD was m'n t-shirt opeens nat...: MELK! Terwijl ik al een tijdje gestopt ben met borstvoeding en ik nooit meer gewoon melk lekte. Toen ik dat zag riep ik al naar mijn man dat ik nu wel zo goed als zeker wist dat ik zwanger was. En dat was dus zo. Ook is mijn afkeur voor koffie terug hahaha! Terwijl ik echt een koffieleut ben Ik heb wel enorm veel gemist hier zie ik! Wat een enorm topic is dit geworden! En Samsie: wat lees ik, constatering PCOS weer?
Roze afscheiding is niet erg he. Bij de kleur van ongesteldheid moet je je zorgen maken is mij verteld. Evengoed hoeft dat nog geen foute boel te zijn. Mijn schoonzus had gewoon nog een menstruatie tijdens haar zwangerschap en kwam er daardoor met 12 weken achter dat zij zwanger was. Hopelijk blijft het bij jou ook goed gaan. Ging het bij je vorige miskramen ook zo?
Gisteravond toch gisteravond uiteindelijk dan toch nog een positieve ovulatietest, dus nu ook weer naar het wachtbankje. @knutsel; wij gaan lekker gelijk op
Hallo dames, Weet nu zeker dat het foute boel is. Ben sinds gisteravond echt aan het vloeien en krampen zijn vannacht begonnen. Herken het gevoel en dergelijke van mijn vorige miskramen. Vandaag verloskundige bellen om te bespreken hoe nu verder.
Wachtbank Idioterie NOD Lijst: Op naar ROZE! MollyFarouche 1e kindje 6e ronde mmm NOD 26-08-2015 CrossCountry - 1e kindje -8e ronde 03-09-2015 Tallies 2e kindje 3e ronde 5-9-2015 Fluss - 1e kindje - 4e ronde 07-09-2015 ? Samsie 29 jaar- 2e kindje - 4e ronde - NOD 12-09-2015 Knutselsmurf 1e kindje 7e ronde NOD 12-09-2015 Goldsword - 2e kindje - 2e ronde - NOD ? Truusdemier: 2e kindje - 9e ronde NOD ? Naturel 1e kindje 05-08-2015 curretage MizzBunny 32 jaar 2e kindje 31-08-2015 Miskraam Zwanger: Fringe - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 27-02-2016 Anna4: 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 25-03-2016 Hondagirl25- 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Karlijn 1e kindje -vermoedelijke bevallingsdatum: 29-03-2016 Niieenn - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 31-03-2016 MizzBunny 32 jaar- 2e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: 28-04-2016 DNM - 1e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: 01-05-2015 Priscilla1989 - 26 jaar 1e kindje vermoedelijke bevallingsdatum: ?? Echos: Niieenn 03-09-2015 Termijn echo Hondagirl 07-09-2015 Termijn echo ☆Lieve kleine sterretjes .wat zullen jullie mooi stralen daarboven☆ Naturel 28/7 Een lieve kleine ☆ daar boven in de hemel MizzBunny 31/8 Een lieve kleine ☆ daar boven in de hemel - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
bah bah en nog is bah! wat verschrikkelijk! hoop dat de vk wat nuttigs te vertellen heeft! dikke knuf!
VK gaf aan dat het idd klonk als een mk. Ze wilde weten hoe ik mij voelde, het bloedverlies was en hoe mijn vorige miskramen verliepen. Mocht direct langskomen voor een echo of de geplande door laten gaan. Nu kon ze kijken of er nog een vruchtje te zien zou zijn en tijdens de geplande of ik schoon zou zijn. Ze liet het aan mij over. Heb gekozen om af te wachten en de geplande afspraak aan te houden. Ze heeft vervolgens uit gelegd waar ik op moet letten en gezegd dat ik mag bellen bij vragen of als ik toch eerder een echo wil. Ze gaf aan dat ze me geen valse hoop wil geven en er toch een hele kleine kans was dat het toch goed zou zijn. Ze heeft verder een aantekening in mijn dossier gemaakt dat het waarschijnlijk een MK betreft en er nog een controle echo plaats gaat vinden. Vanmiddag erge krampen gehad en uiteindelijk vruchtje verloren, krampen waren daarna meteen weg en bloedverlies een stuk minder.
Hey meiden willen jullie eens meekijken? Mijn ovutesten waren afgelopen week zo goed als negatief, had er alleen hele lichte streepjes op. Maar nu is zijn mijn testen al 3 dagen gelijk?!? Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ik zit nu op cd 50 of cd 21 als je mijn bloeding telt als menstruatie. Pfffff wat een gedoe!