Zie net dat de kwaliteit van de foto wat minder is geworden door het uploaden en de streepjes wat minder duidelijk zijn!
Zegt helaas niks meis want je hebt altijd die streepjes ik had altijd die streepjes en later een knal test blijft er lastig ik hoop voor je dat de test gaat knallen
Nou dat is het dus juist Honda, ik heb niet altijd die streepjes. Ik heb normaal echt een witte test, bouwt op naar een knalstreep waarbij hij echt elke dag duidelijker wordt en loopt dan weer af naar wit. Vandaar mijn verwarring
maar als dat zo is kun je denk ik wel je ei misschien nog verwachten want dan wordt er LH aangemaakt!
Samsie, ik zou voor de zekerheid nog wel doortesten, maar het ook gezellig maken! Als jij zegt dat de testen eerst nog lichter waren zou dit kunnen betekenen dat je piek er is! Maar door door te testen kun je het denk beter achterhalen!
Ja daar hoop ik nu toch ook heel hard op! Blij dat de gyn zei dat ik nog even 1,5 week moest wachten voor ik zou starten met de Duphaston Maar goed....als de test nu toch nog een paar dagen gelijk blijft start ik alsnog. Het kan natuurlijk weer zo zijn dat ik wederom geen eisprong krijg en dan kan ik nog lang wachten
Hier van de week de assistent aan de telefoon gehad, zij gaf het volgende aan. Bloeding kan zijn; een tussenbloeding, een ovulatiebloeding (maar daar vond ze het te lang voor duren, 8 dagen), een menstruatie die gewoon te vroeg is (maar zo vond ik het zelf totaal niet aanvoelen en het bloedverlies was met vlagen dus echt heel anders) of een innesteling (vanmorgen getest maar omo wit). Mijn nod staat op a.s. zaterdag. Maar mocht het een menstruatie geweest zijn de afgelopen 8 dagen wordt mijn nod ca. 20 september. Jullie snappen het vast IK BEGRIJP NIKS MEER van mijn lichaam!! Ik blijf hopen dat het een tussenbloeding is en ik zondag een positieve test heb, of in ieder geval een menstruatie! Zodat mijn cyclus te volgen is! Verder zit er bij mij in mijn hoofd heel erg het gevoel dat het wel raak is! Maar goed ook dat hoeft niets te betekenen. We gaan weer lekker verder in de idioterie
Samsie je slikt dus nog geen medicatie voor de vruchtbaarheid? Die hebben namelijk ook veel invloed op de testen.
Mizz Bunny nogmaals heel veel sterkte. Er zijn geen woorden voor, maar hoop dat jij en je man de kracht vinden om ook dit verlies weer een plekje te geven. Wordt er bij de controle afspraak ook verder gesproken? Waarom wilt het vruchtje zich niet goed hechten bijvoorbeeld?
Nee nog niet. Ik heb me nu voorgenomen dat als de test weer niet oploopt zoals voorgaande keren ik eind deze week ga starten met de duphaston. De gyn heeft gezegd nog een week a anderhalve week wachten, dus dat zou vanaf vrijdag zijn. En idd MizzBunny, dat vroeg ik me ook af! Ik hoop echt dat je ze verder kunnen helpen. Ooow meis vind het zo rot voor je!
Heel veel sterkte Mizz Bunny! @Samsie: Volgens mij heb je in je cyclus echt een LH piek nodig om tot een ovulatie te komen; dus het is niet de uiteindelijke waarde die je LH bereikt die maakt of je ei gaat springen of niet, maar met name dat er opeens een forse toename is. Als jij vanaf het begin van je cyclus een langzaam oplopend LH hebt, is dat misschien wel de reden waarom je niet ovuleert. Als je curves bekijkt van het LH zie je dat ook terug.
Hey Fluss Dat is duidelijker dan ik tot nu heb kunnen vinden! Thanks meis! ♡ net ook met ml over gehad en morgen begin ik gewoon met Duphaston. Ik heb zojuist al mijn testen uit de prullenbak boven gevist (testen was alles wat erin lag hoor ) en zie nu dat ik al 7 dagen dezelfde streep heb. 't moet nu maar over zijn met het eigenwijze afwachten en hopen. Er is hulp beschikbaar dus daar dan maar mee beginnen ook
Ik heb mijn gedachten maar omgezet dat de afgelopen bloedingen een menstruatie waren. Als dit zo is komt aankomende weekend een eisprong, zo niet een menstruatie.. ben dus erg benieuwd wat het gaat worden. Maandag gaan we heerlijk 8 dagen naar de zon met vakantie. Ben er zo aan toe!! Hoe is het met de rest meiden?
Lekker genieten van je vakantie talies! Laten we hopen dat de menstruatie wegblijft en je een mooie test na je vakantie hebt!! Hier aan t aftellen tot we weer naar t zh mogen. Ondertussen lekker aan t klussen. Je weet tenslotte maar nooit of er opeens een cyclus is
Spannend Cross!! hoe gaat het nu met je Bunny ?? en Fijne vakantie Taillies!! ik had voor de grap eens een ovulatie test gedaan dacht laat ik eens kijken of het echt reageert nu ik 10 weken ben... en ja hoor knal test als voor dat hij droog was !! raar haha MAANDAG de 2de echo vind het super spannend! wel pas laat in de avond hihi Hoe gaat het met de andere dames... nog nieuwtjes ???