Well, weet het even ook niet meer...... Ik heb ergens 27/28 mei (geloof ik) mijn onttrekkingsbloeding gehad. Mijn lichaam reageerde na 16 jaar pil belachelijk op tijd en ik had exact na 2 weken dus vruchtbaar-slijm-gebeuren. Nou dacht ik op 11 juni al te laat te zijn met klussen, maar goed een mens wil ook wat Alleen nu loop ik dus al vanaf vrijdagavond met lichtelijk weeïge misselijkheid rond, na het eten van ongeacht wat (licht, zwaar, vet, zout, maakt niet uit) ben ik strontmisselijk, ik pies me eigen een ongeluk, zere boobs en krampen en steken die voor mijn gevoel net even te laag zitten....... Denk dat ik maar heel voorzichtig plaats neem op het bankje hier, ondanks dat ik verwacht eraf te mogen stappen eind volgende week...
Hallo allemaal, Vorige ronde ben ik na 2,5 maand zwanger geraakt van ons eerste kindje. Helaas geeindigd in een bbz. Half mei was de ellende voorbij en begon het wachten op duidelijkheid in de cyclus. Na drie weken ben ik voorzichtig begonnen met ovulatietesten. En vorige week donderdag had ik een positieve! Flink geklust dus afgelopen weekend En dan nu inderdaad ook op het wachtbankje! Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat en hij blijft plakken!
Was helemaal in paniek vanmorgen na de negatieve test, maar nu lijkt de kramp weer weg te zaken en vanmorgen was mijn temp. 37,2 nu weer 37,7 ben toch weer beetje blij misschien toch te vroeg getest...
Spannend Hondagirl! Hopelijk blijft je onge weg en heb je een mooi kindje in je buik Hier slaat de stress wel een beetje toe.. Heb afscheiding bij de toiletgang. Weet dat het niets hoeft te betekenen, maar wordt er meteen een beetje angstig van. 14 juli heb ik een echo. De test geeft immers niet voor niets aan dat ik zwanger ben...
De kruidvat test haal ik zo even in de winkel. Net als de cb. Morgen denk ik de cb doen en dan vanavond voor het slapen de kruidvat? Of zou je dat dan niet meer doen?
Beste straks al dan en heel weinig gedronken hebben en dan eventueel morgen de CB ! ik duim voor je !
Even niet plassen Naturel, zodat de urine geconcentreerd is . Afscheiding is ook een zwangerschapssymptoom hoor, dus don't worry! Post je de test vanavond? Kunnen we even met je meekijken.
knutselsmurf: he wat leuk je weer te treffen ik heb je gevolgd in een ander topic toen je helaas een miskraam mocht ervaren hoop dat het deze keer wel goed! honda: oh oh hoop dat het goed blijft gaan. en misschien is de test gewoon te vroeg geweest. Wij vrouwelijke schepsels hebben geen geduld...er staat immers niet voor niets: testen op de dag van menstruatie de bruinige afscheiding bij het vegen gister is maar bij 1x gebleven. ik vind het zo spannend! zou toch zn geweldige datum zijn!
Ik word er ook helemaal gek van veel gelig dik slijm verlies sorry sinds vandaag vlagen misselijk moe en last van maagzuir weet niet wat ik ervan moet denken is het niet veel ge vroeg voor symptomen op 7dpo
mijn ervaring is dat je symptomen kunt inbeelden...zelfs het misselijk zijn er zijn dames die op 9 dpo al positief testen omdat ze al kwaaltjes hebben..helaas waren ze dan bij mij nog omo wit k vanmiddag ineens misselijk en een barstende koppijn...was geen hoofdpijn meer te noemen. dutje op de bank zat er niet in het licht was zelfs te fel. na een slaapje van ruim 2 uur op bed met de gordijnen dicht voel ik me een beetje beter... (nee dit beelde ik me niet in )
Ooow balen Honda! Dikke knuff! @Naturel....alweer getest? Hier vanmorgen ook een Omowit je maar goed....donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest gehad dus als ik dan van een ei op vrijdag uitga zit ik nu op 10dpo. Misschien wel ietsjes te vroeg? Duimduim!
Ja net als ik veel te vroeg haha hoezo ongeduldig wij dames... duimen voor deze mooie datum hé Samsie
Even een zenuwe plas gedaan met de k 2v5 het was geen geconcentreerd plasje, maar toch best positief! Morgen de cb welke aangeeft zwanger/niet zwanger duidelijker kan t dan niet.
Kijk eens aan super mooie duidelijk test !! clear-blue zou je ook al kunnen doen met dit resultaat dus als je nieuwsgierig bent en je hebt nog wat plas over