Van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten ! Ik ga ff strompelen om bloed te prikken nuchter das afzien haha
Bij mij werd ook gezegd dat t pech was. Volgens mij gaan ze pas na herhaaldelijk voorkomen onderzoeken waar het aan ligt.
Zie trouwens dat ze dat helaas al heeft gehad en nu een doorverwijzing krijgt naar de gyn. Daar zullen ze haar waarschijnlijk wel verder onderzoeken.
Hoi Dames, ik heb geprobeerd om alles bij te lezen maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb er gewoon geen kracht voor. Wil jullie ff laten weten hoe het hier gaat. Nog steeds zwanger, en hoe! Misselijk de hele dag door, hou bijna niks binnen. 😞 Ben slap en futloos. Alleen maar moe, borsten doen zeer en zijn mega! En daarbij krijg ik nu ook nog een griepje geloof ik. Dus ben echt beroerd zeg maar! Maandag is mvm geweest, knalpositieve test. Dus ik mag meedoen. Dinsdag bij de vk geweest, bloeddruk enzo waren allemaal goed. Woensdag eindelijk de echo!! 😍 Ben zooo benieuwd of alles goed gaat daar binnen! 😳 Net met mijn stonme kop en door de onzekerheid een kv2v5 gedaan, teststreep stond er meteen maar niet zo positief als vorige week! Meteen weer stress.. Maar kan natuurlijk hcg niet meer aan.. Hoe is t met jullie dames? X
Heb je een foto van je testen? Ik deed namelijk volgende week een ovulatie test voor de grap en die knalde eraf en ben bijna 11.5 weken zwanger...
Een ovu test kan je nie vergelijken met een zwangerschapstest! Mijn vk had al gezegd te stoppen met testen omdat ze het hcg niet meer kunnen meten. En daardoor lichter zouden kunnen zijn. Maarja eigenwijs! Ik vertrouw op mijn lichaam.. Mvm was knalpositief maandag! Dus sowieso dom om nog te testen! En daarbij voel ik me nog steeds tzelfde en groeit mijn baarmoeder door! 😉 dat doet ie vast nie als t vruchtje gestopt is met groeien.
Vanmiddag ook nog een kruidvad 2v5 gedaan (ik steun de economie), die is idd zeker zo gevoelig als die testen die beweren heel vroeg te zijn (6 dagen voor NOD)...
Fluss wat gaaf! Gefeliciteerd meissie! ♡ En DNM wat goed van je te horen meis! Idd niet meer testen hoor! Kom je je echo showen hier? K hoop dat de misselijkheid snel zakt!
Thx meiden! Heb wel moeite om vertrouwen te hebben dat t ook goed blijft gaan. Ik heb inmiddels al 7 testen versleten, ze lopen overigens wel heel snel op! En niet om reclame te maken, maar ik heb deze maand de "zwanger worden" pillen van de etos gebruikt; toeval of niet...? Samsie, heb jij je al wat met je pillen verzoend? Mijn uitgerekende datum is trouwens op dit moment 22 mei... Succes aan allen, dat jullie ook snel een mooie test mogen hebben!
Fluss gefeliciteerd. Mooie test. Hier even een flinke dip en heb vanavond behoorlijk wat tranen gelaten. Vanavond te horen gekregen dat mijn schoonzus 12 weken zwanger is van de 3de. Ben blij voor haar en mijn zwager maar o wat doet dit zeer.