Ah nee toch Fluss, heel veel sterkte. Ik twijfel hier of mijn menstruatie op gang komt. Sinds gisteren verlies ik bruin bloed, heel weinig. Ben dus erg benieuwd of mijn menstruatie door gaat zetten.
oh nee fluss!!! wat een ellende allemaal zeg! sterkte meid! tja tallies de metnstruatie is inmiddels alweer voorbij. wat een telleurstelling was dat! ik was er ook echt even klaar mee. maargoed vandaag alweer nieuwe ovulatietesten gekocht. laten we dan maar voor een juni-nest gaan allemaal een sterkte knuf!!!!
Pffff meiden de moed zakt me even in de schoenen. Weer niet ongie geworden en moet van de gyn nog 3 weken aankijken! Ik vraag me soms in ene af of het wel is weggelegd voor ons om nog een kindje te mogen krijgen. Ik baal zo erg kan gewoon helemaal niets. Proberen heeft geen zin want heb geen eisprong en menstruatie en medicatie mag niet gestart worden omdat we niet weten waar ik in mijn cyclus zit. Mijn baarmoederslijmvlies was 6.3 mm dus er is wel iets van hormonale activiteit....dus vandaar dat de gyn wil afwachten. (Onder het mom van het moet er toch een keer uit) pffff ik heb zin de handdoek in de ring te gooien maar weet dat ik daar later op de dag toch weer anders over denk omdat de wens zo groot is. Al maanden dit soort gesodemieter. ik zit nunop cd 66 aangezien mijn laatste bloeding kennelijk geen menstruatie was man man man....hoe die meiden het volhouden die al jaren bezig zijn is me een raadsel maar k heb er diep respect voor!
wijffie toch! niet leuk zeg dus je moet ook nu met de medicijnen voor opwekken menstruatie stoppen als het ik goed begrijp ? 6,3 wat wil dat zeggen dat je menstruatie eraan komt ? meid geef niet op je wens komt echt wel keer weer uit!! huil het eruit en verwen jezelf extra! dat heb je verdient!
Nee de medicatie om de menstruatie op te wekken hebben bij mij waarschijnlijk niet gewerkt die zijn dus nu op (11 dagen geleden de laatste genomen en na 4 tot 8 dagen had ik moeten menstrueren ) en ik krijg niet gelijk een nieuwe kuur. Je baarmoederslijmvlies bouwt zich gedurende een cyclus op zodat je baarmoeder na de eisprong een fijne plaats is om te nestelen. Idealiter is deze tussen de 5 en ik geloof 9 mm dik na je eisprong. Als het vruchtje niet innestelt dan breekt dat slijmvlies weer af en volgt er een menstruatie. In mijn geval lijkt het slijmvlies zich dus wel (erg langzaam) op te bouwen waardoor de gyn er vanuit gaat dat er dus een punt moet komen waarop mijn lijf dit dus ook weer gaat afstoten. Dit afstoten gaat alleen i.c.m. een eisprong dus tsja....aangezien ik die niet lijk te hebben duurt het erg lang voor ik dus weer op het punt van een menstruatie kom. En tot die menstruatie gebeurt er dus niets en kan ik dus niets
pff jeetje wat naar en wat een onzekerheid meis bah toch hoop ik dat gauw je menstruatie komt zodat je ook weer verder kunt. zo naar dat je lichaam je in de steek kan laten! wil je dikke knuf geven!
Samsie, wat een onzekerheid zeg. Ik hoop dat je menstruatie toch snel op gang komt. Hier nog steeds geen menstruatie. Zou het dan toch een innesteling zijn geweest? Pff, nu wachten tot ik kan testen. Hoe lang kun je dan het beste wachten (als het wel een innesteling was)?
Hè wat naar Samsie, zo lijkt het wel een eeuwigheid te duren ofniet voordat je verder kan. Ik hoop echt voor je dat je menstruatie snel op gang komt. Mijn curretage is gisteren goed gegaan, bloed niet meer en heb nergens last van eigenljjk. Ja behalve de griep. Typisch dan weer he. Ik wil nog even een paar dagen wachten voordat m'n vriend en ik weer "beginnen". Gelukkig heb ik geen gehaast gevoel erbij en sta ik er erg nuchter in. Ik zie het allemaal wel weer. Vind het in idee van "een kindje maken" en dan die wacht periode erna, wel weer erg leuk een spannend. En zo probeer ik dan een positieve kijk erop te hebben. Hoe gaat het verder met iedereen? Xxx
12/14 dagen na de innesteling heb je pas de bloeding (als je daarvan een bloeding hebt)? Ik dacht dat ik in het weekend van 29 augustus mijn eisprong had, maar ik heb mijn eisprong nog nooit eerder gevoeld en ik zit pas in de eerste ronde (geen ovu testen gedaan) dus ik weet het niet zeker. Dan zou ik in de week van 4 september mijn innesteling hebben gehad en dat is 2 weken geleden.
Dat klopt ik heb zelf ook niks gevoeld wel testen gebruikt Anders gooi je er een action zwangerschapstest tegen aan
Ik had nog een test liggen en heb toch een test gedaan. En dit is het resultaat: Bekijk bijlage 473767 Ik kan het nog niet geloven.
WOOOW gaaf zeg toch een innesteling bloeding!!! Van harte meis super gaaf dit!!! volgens mij kan je hiermee al een clearblue doen denk ik... kijken hoever je bent spannend!!!
Samsie wat een rot verhaal! Ik snap heel goed dat je je even down voelt hoor. Maar geef niet op.. er komt een dag.. Hele dikke knuff voor jou
Ik volg hier ook nog steeds helemaal niets van mijn lichaam. Had de afgelopen maand dus een cyclus van 15 (!) dagen! En het lijkt er nu op dat ik weer "normaal" zit. Heb een eisprong gehad op waarschijnlijk 6 september (ovulatietesten liepen op maar op vakantie ben ik niet verder gaan testen), ik ga er dan vanuit aankomend weekend een menstruatie te krijgen. Voel nu wel krampjes dus denk en hoop stiekem eigenlijk ook dat het aankomend weekend doorbreekt zodat ik gewoon weer een normale cyclus aan kan houden! Frustrerend allemaal!! Heb mijzelf voorgenomen er niet meer vol in te gaan en gewoon de "we wachten het af" instelling aan te nemen.
@Fluss Ik wil je veel sterkte wensen de komende dagen. Wat enorm naar dat je gevoel het juist had. En wat een enorme klap in je gezicht. @Karlijn Nog steeds geen last? Ik had de dagen er na enorm veel pijn van de curretage, maar dat kwam ws ook doordat het wat lastig was verlopen. Wel balen dat de curretage nodig was terwijl je daar eigenlijk niet op had gehoopt. @Samsie Oh die momenten gaan nog veel meer komen en zal enorm veel kracht van jullie als stel gaan vragen. Heb je al eerder in de mmm gezeten? Ook met hormoonpillen? Ik had veel bijwerkingen van de pillen.. Was soms echt niet te genieten. @Allen Dinsdag mag ik weer naar de gyn.. Ben benieuwd..! Mijn lichaam is me denk ik voor de gek aan het houden... Heb af en toe steken in buik en borsten. Dit heb ik echter alleen met de hormoonpillen gehad, dus hoop op een eigen cyclus. Maar mijn lichaam haalt wel vaker een grapje uit. De kans dat ik een cyclus zal hebben is 0,000000001% Niet heel groot dus... Iedereen een fijne dag vandaag!!
Ik ben gisteren bij de huisarts geweest voor een check van mijn bm en eileiders. Alles was goed dus we gaan vol goede moed weer de volgende ronde in... Maar oh, wat heb ik een respect voor de meiden waarbij het moeizaam gaat en/of heel lang duurt!
oh samsie meid wat een verschrikkelijke tijd moeten jullie doormaken...en ik me maar boos maken omdat ik na een week overtijd alsnog ongesteld word. wat jullie moeten doormaken is nog veel erger!! dikke knuf voor jou! elsa gefelicteerd!!