Wachtbank idioterie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Samsie, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha en idd Honda! Wij gaan gewoon nog steeds voor die geweldige datum! :D

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Haha zeker doen we heb goede hoop jij ook :D * duim duim *

3. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Prachtige test Naturel!!!! Gefeliciteerd!!

Spannend Honda en Samsie. Ik zit elke keer te kijken of er al nieuws is :D Hier is de menstruatie al voorbij! Voor de zwangerschap altijd ruim een week ongesteld en nu 3.5 dagen, hallejula!!

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Das ook best een feestje waard Bureau! :D

5. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Nou écht wel!! Vlag hangt uit hier :D geen pijn en zoveel korter. Een positieve test had leuk geweest maar dit is evengoed een cadeautje zo :)

6. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn hoop raakt alweer beetje verloren :(
    vanavond bij afvegen weer beetje bruin:(

sorry voor de details...

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Jaaa CB is ook duidelijk! Wat zijn we blij! 14 Juli de echo. Hopelijk is alles in orde.

Bijgevoegde bestanden:

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Mooi!! ben benieuwd hoeveel weken je bent :)

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Sterkte hopelijk blijft het toch daar bij hier ook weer heftige krampjes dus denk dat het toch niks word ook :(

10. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Super duidelijke test @Naturel! Gefeliciteerd!

Mijn NOD komt dichterbij en de spanning loopt op. Toch wel een paar kwaaltjes; puistjes, opgezette buik, lichte krampjes in m'n onderbuik en mijn temp. is 37,2, normaal altijd rond de 36,7/36,8. Maar goed uit ervaring weet ik dat stress ook heel veel kan doen en je behoorlijk voor de gek kan houden..
    (Moest even m'n hart luchten, hihi)

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dames die toch onge lijken te worden.. Dikke knuffel en hopelijk wordt de komende ronde dan jullie ronde!

Ik ben nu vier weken zwanger volgens de berekening. 14 juli hoor ik hoever ik echt ben. Maar omdat ik een pregnyl injectie heb gehad, weet ik redelijk nauwkeurig wanneer mijn eisprong is geweest. Dus dat is wel handig.

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw Naturel wat gaaf! :) Ik ben helemaal blij voor je!

Meiden die hoop aan het verliezen zijn....dikke knuff! Niet leuk! :(

Fringe jij maakt het nog even spannend meid! Nog heeeeeel even! Wanneer ga je testen?

13. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas ik mag weer van het bankje stappen...het is weer begonnen helaas. maargoed wel eerder dus kunnen we er ook weer eerder voor gaan :)

honda succes blijf voor je hopen ook voor jou samsie en de rest natuurlijk. diegene die wel een mooie test hebben heel veel geluk en succes!

14. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ahh balen CrossCountry :( Op naar de volgende ronde!

15. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Naturel, gefeliciteerd..wat leuk zeg!! CrossCountry...jammer hoor. Het is toch altijd weer balen he😢. Voor alle dames op het bankje, spannend he..ik heb (gerekend vanaf mn ei) vandaag zo ongeveer mijn nod. Gek genoeg heb ik geen pijnlijke borsten zoals elke maand anderhalf week van tevoren. Ze zijn alleen een klein beetje gevoelig aan de zijkanten. Verder ook nog geen bloed te bespeuren, hopen dat het zo blijft!!!

16. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Helaas het eerste bloed alweer gespot😢...ik snap het niet! Doe ovulatietesten en zorg dat we elke maand op tijd klussen. Nu gaan we ronde 8 alweer in. Ik ben bang dat het nooit gaat lukken😢

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @truusdemier, blijf hoop houden. Een gemiddeld stel doet er ongeveer een jaar over. Daar is niks raars aan. Als je na het jaar nog niet zwanger bent, kun je aan je huisarts een doorverwijzing vragen. Dan gaan zij alles uitsluiten waarom het zo lang duurt. Succes

18. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    @ crosscountry en Truusdemier1981, wat ontzettend balen. Veel succes alvast voor de volgende ronde.

@ Samsie, ik heb op dit moment alleen nog maar actiontesten in huis, ik weet niet hoe gevoelig die zijn? Misschien dat ik vrijdag toch nog een voor de NOD test koop..

19. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    ik denk dat ik me ongesteldheid krijg 1 deze dagen heb hoofdpijn verschrikkelijk en vanochtend kramp in baarmoeder enige wat ik dan weer niet als ongesteldheid kwaal kan verklaren is vlagen misselijk en het dikke taaie wit gelige slijm verlies normaal zo rond 6 dagen voor nod gewoon droog daar beneden dus beetje gemixte gevoelens nu moet ik de hoop opgeven of toch ff wachten?

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hier zijn de rode duivels weer dames die mooie datum is verleden tijd :(

Deel Deze Pagina