Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    ow wat spannend!!! ja ik word niet goed hier!! heb normaal zere tepels na ei en nu dus niks, maar wel een positieve ovu test, dan moet ik toch wel dat ei gehad hebben??? pff wat een gedoe allemaal eigenlijk..;)

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jaja, spannend blijft het zeker!! En dat geeft dan ook wel weer stress en stress is niet bevorderlijk voor het zwanger worden....nou daar hebben ze destijds dus niet goed over nagedacht :x!! Zwanger worden is helemaal niet zo simpel als dat het lijkt :(.
    Een positieve ovutest betekent dat je ei eraan komt, niet dat hij al geweest is....dus dan moet je juist gaan klussen :D!! Wanneer mag/kan je testen??

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Patrieske: ja, het was mss beter geweest om door te testen. Maar ik ben van 27 sept t/m 5 okt ongi geweest (9 dagen dus) en dan zou mijn eisprong mss toch op 10/11 okt geweest zijn. Zou volgens het boekje heel mooi zijn. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar als ik naar de volgende ronde ga, ga ik maar meteen na mijn ongi testen ;)! De eerste ronde niet echt goed ons best gedaan, de tweede ronde mss toch net te laat ofzo, dus dan zou ronde 3 wel leuk zijn....3 maal is scheepsrecht toch?! Maar goed, ik weet het nog niet. O ja, net een ovutest gedaan (vraag me niet waarom...gewoon omdat ik nieuwsgierig was en mss er wel wat anders uit kan afleiden ;)) en wel een streepje...wel iets lichter dan de controlestreep. Wat betekent dat als je op cd31 zit??
    Jouw foto ziet er goed uit:D! Hoe reageerde je vriend/man? Gelooft hij het al?

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee Girl1982,

Dat de teststreep donkerder is dan de controlestreep is juist positief...dan is je test positief en volgt je eisprong binnen 24-36 uur. Dus moet je zeker gaan klussen!!
    Bij mij is de controlestreep ook licht...heb de dipsticks van zwanger & kids. Verder heb ik ook geen ervaring, dus weet niet of er betere zijn ;).
    Succes!

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn streepjes zijn haast niet te zien, test elke dag met dipstick van Zwanger en kids.
    Nu zie ik vandaag weer haast niks. Snap er geen bal van. Had mijn ei toch al moeten hebben? Ach test wel ff door, voel verder niks anders dan normaal, behalve heeeel koud !!!
    is dat een teken :p

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38

Wanneer test jij? Kun je het ook niet achterhalen adhv buikpijn of je slijm? Koud hebben is volgens mij wel een zwangerschapssymptoom, maar als ik het goed heb zit je op cd15...dus lijkt me dat wat vroeg.

7. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Moon, ik weet niet wat het betekend als je op cyclusdag 31 een posi ovutest hebt. Heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen dan zwanger zijn. Heb er zelf geen ervaring mee.

Vanochtend een test gedaan met Clearblue waarbij een plus verschijnt en.... ik ben Zwanger! Heb er een foto van geprobeerd te maken maar die is niet geweldig, maar hij staat in mijn album.

8. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Jeetje Patrieske, wat goed!!!!!
    Van harte gefeliciteerd meid!!! :) Geniet er lekker van!
    En duim voor ons dat we binnenkort ook een plusje zullen zien op de CB ;)

liefs

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Patrieske, gefeliciteerd!

Hier vanmorgen vroeg heftige steek in mijn buik en in mijn onderrug.... En het ziet er naar uit alsof ik ongi ben... Wel helderrood eigenlijk, en dat heb ik nooit de eerste dag... Vandaag eens kijken wat de dag brengt...

10. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Door blijven testen! Het probleem is dat vrouwen denken te weten wanneer hun ovulatie plaatsvind, maar in de meeste gevallen is dat juist wat eerder of wat later als het normale gemiddelde. Ik dacht dat ik altijd ovuleerde tussen dag 10 en 12, maar het bleek dag 15 te zijn. Ik zat er dus ook falliekant naast. Je test is positief als de teststreep even duidelijk of duidelijker is als de controlestreep. Succes!

11. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Buddha, zal zeker voor jullie duimen dat jullie ook snel een plusje zien op de test!

12. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Vorige week maandag heb ik een emmy teruggeplaatst gekregen. Nu mag ik maandag testen. Ik heb deze keer geen hormonen gebruikt, omdat het in een natuurlijke cyclus is teruggeplaatst.
    Ik voel me heel erg zwanger.
    Vanochtend (een beetje vroeg) getest, en was negatief.
    Het zegt niks dat weet ik wel. Maar wilde het even met jullie delen.
    Overigen had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje Milan* 8 negatieve testen over 3 weken verspreid. Terwijl ik al die tijd zwanger was. Dus we houden hoop.
    Mijn temp was vanochtend 37.5

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Patrieske: wanneer ga jij een banner aanmaken of ga je nog testen met de digitale eerst?

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Gisteravond weer gemeenschap gehad met mijn vriend. Als het goed is, is vandaag mijn eisprong. Wat voelde jullie de dag naar de eisprong? Ik voel me heel vies, onder is het net of het de hele tijd loopt en er hangt een vreselijke geur. Hadden jullie hier ook last van?

Groetjes

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat had ik 3 dagen na mijn ei tot nu haha

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi the cat,

Dan ben ik toch niet de enigste die daar last van heeft.
    Maar mijn ei is pas vandaag volgens de berekening. Kan dat dan toch wel?
    Is het iets positiefs of niet haha

Groetjes

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja lijkt mij wel ik weet niet wanneer ik mijn ei heb ik test niet daarvoor dus kan ook 3 daen later zijn geweest

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Patrieske, ik zie hem hoor! Hij is wel wat wazig, maar ik zie toch een plusje....jeej :D. Wat was/is de reactie van je vriend/man? Vol ongeloof? Zijn jullie snel zwanger geworden?
    Gisteravond ging de buikpijn over in een soort van steekjes, in het midden net boven mijn schaambeen :(. Al een paar dagen 's ochtends en 's avonds als ik in bed lig een wat weeïg gevoel. Kan ook spanning zijn uiteraard en dat is jezelf ook makkelijk aan te praten, hè!? Tot op heden nog niets, dus....

19. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ik heb dezelfde symptomen Moon...Jammer dat we nog even moeten wachten.
    Ik ben ook wel benieuwd in welke ronde Patrieske zwanger is geworden! En hoe heb je het aan je man/vriend verteld?!

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee Buddha,

Ik kan eigenlijk al testen...zit nu op dag 32 maar na een nega test zaterdag ga ik morgen pas weer testen (tenzij het niet nodig meer is natuurlijk) en moet dus nog 1 hele lange dag wachten...pff.
    Het blijft spannend, hè?!

Deel Deze Pagina