Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat geloof ik graag ik had dat in ronde 1 60 dagen duurde die

2. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    The Cat, gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan..
    Klein Wijffie, balen dat je ongi bent geworden maar een regelmatige cyclus is ook wel fijn om te hebben. Succes de komende maand!

3. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Nou ben gister toch ongi geworden...
    Wel balen maar ik weet wel waar ik aan toe ben; is ook wel fijn! Nu gaan we weer vrolijk verder!!! Gefeliciteerd the Cat!!! Fijn voor je hoor!!!
    Klein Wijfie; ik ken het gevoel...Volgende ronde zijn we aan de beurt ;)

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    #344 Moon77, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    Als je de calculator hierboven invult (heb ik al gedaan voor je ;)) kom je uit op 11 november. Nog een klein weekje wachten dus...pfff..alsof dat zo makkelijk is. Ben benieuwd...voel je al iets??

Aan de zwangeren onder ons: proficiat :D!!
    Aan de ongestelde dames onder ons: balen en met opgeheven hoofd de volgende ronde in 8).
    Ikzelf hoop vanaf morgen te kunnen gaan testen met ovutesten...vandaag laatste dag (hoop ik) gehad, dus na 8 dagen mag het toch wel...

5. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

heb de afgelopen uur alle berichten gelezen, ik leefde echt met iedereen mee!!!

degene die zwanger zijn: gefeliciteerd!!

degene waarbij het nog niet is gelukt: hou de hoop en ga voor volgende maand!!

Nou ik zit hier op 5 DPO en kan niet wachten...zucht...

Heb vanmiddag steekjes gevoeld in mijn buik, misschien innesteling? misschien gewoon mn darmen.

Sinds vanavond wel pijn aan de buitenkant van mijn borsten?
    Alsof er blauwe plekker zitten ofzo.. Kan dat al zo vroeg zulke klachten???

Pffff moet nog zolang wachten tot ik kan testen!!!!!!

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    met 9 dagen voor de ei was ik al af en toe misselijk en buikpijn dus kan wel

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi moon77

ik heb buikkrampen gehad, hoofdpijn, steken in buik en vooral in onderbuik, lage rugpijn, misselijk, dusja voel eigenlijk wel wat, maar het kan zijn dat het ontpillen is., maar ik hoop het natuurlijk niet he haha

xxxx

8. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hey Ikkuh86

Ik heb precies hetzelfde als jou op het moment!
    Buikpijn (zeurend en menstruaitepijn) rugpijn, hoofdpijn, vlagen misselijk, steken in me borst af en toe..... als ik uitga van me vorige cyclus ben ik 5-7 dagen overtijd!

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    en je test negatief?

10. linde90

linde90 Niet meer actief

das knap 9 dagen VOOR je ei al symptonen Cat:D

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik bedoel na mijn ei dus voor mijn nod hahahah oeps

12. linde90

linde90 Niet meer actief

hihihi dacht ik wel hoor, maar moest er even om lachen

Hier donderdag mij ei gehad en nog geen symptonen, zou ook wel een beetje snel zijn ...

Tha Cat, GEFELICITEERD trouwens!!!!

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja ach geef de hormonen maar de schuld hahah ja dank je wel ik ga duimen voor je

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.068
    113
    Ik ook donderdag ei gehad (denk ik) ook nog nergens last van. alleen naar mijn idee grotere (.) (.) maar ken ook gewoon van cyclus komen..

15. Sarahtje

Sarahtje Lid

17 okt 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    Ben er even een weekje tussenuit geweest wegens vakantie. Vorige week liet ik weten dat ik toch zwanger ben (bedankt voor de felicitaties!!), ook al verwachte ik dat helemaal niet meer, ook omdat ik een dag voor mijn NOD 's ochtends bruinverlies had. Ik had de dag voor mijn NOD een licht positieve zwangerschapstest en de dag erna weer een lichte. En ik werd inderdaad niet ongesteld. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid toch nog een test gedaan om het echt zeker te weten en nu eentje die in woorden aangeeft of ik zwanger ben. En ik ben het inderdaad gewoon! Nu geloof ik het ook echt. Elke ronde dat het niet lukte voelde ik net als jullie van alles, of dacht ik het te voelen. Maar nu het gelukt is voel ik eigenlijk niks...:) Ik had en heb geen gevoelige of grotere borsten en ben niet misselijk of moe. Het enige wat ik voel is 'actie' in mijn buik en ik heb de laatste dagen af en toe last van een vieze smaak in mijn mond, alsof ik bloed proef. Heb het nagekeken en een van de symptomen kan inderdaad zijn dat je last hebt van een 'metaalsmaak' in je mond. Ik verwarde het met een bloedsmaak, maar in bloed zit ijzer, dus zo gek is dat niet ;)
    Maar wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen; staar je niet blind op allerlei mogelijke symptomen en dingen die je wel en niet voelt. Want als het eenmaal zo ver is, kun je er ook gewoon helemaal niks van merken. Ik heb het alle voorgaande rondes ook gedaan hoor, maar uiteindelijk had dat dus niks te betekenen. Ik weet aan de andere kant ook hoe moeilijk het is, want je klampt je aan ieder borreltje en krampje vast. Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden: echt balen en altijd weer een moeilijk moment, maar geef het niet op! En alle zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd!
    Liefs,
    Sarahtje

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb ook bijna geen klachten ja als ik teveel doe moe maar verder niet moe geen pijn in borsten wel heel veel gerommel in mijn buik

17. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    @ the Cat; ja ik test indd negatief....heb laatste test woensdag gedaan!
    Heb nu af en toe ook het gevoel toeschietreflex te krijgen(voor de gene onder ons die borstvoeding ooit gegeven hebben bij eerder kindje) en zuur/brandend gevoel in me slokdarm en krijg pukkeltjes...pff word gek van de zeurende pijn in me buik en nog steeds geen ongi te bekennen vandaag dag 44-42....

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    en het is je tweede ronde na je pil raar dan want lijkt me dan geen ontpillen balen en de huisarts doet er zeker niks aan

19. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren echt jeuk aan mijn tepels. Hadden degene die zwanger zijn dit ook of hou ik mezelf voor de gek?
    Nog 3 dagen dan mag ik testen, hoop positief nieuws te krijgen, zoniet dan gaan we een ronde verder.

20. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    hoi dames

ik heb meestal echt veel pijn in mijn borsten voordat ik ongesteld moest worden maar dat heb ik deze keer echt niet voor de rest ben ik alleen maar moe

Deel Deze Pagina