Ik voel ook van alles, hoewel het praktisch gezien haast niet kan dat ik zwanger zou zijn. Ben dan wel niet aan de anticonceptie (nou ja, alleen de temp methode) maar we hebben de 7 dagen voor de eisprong en 3 dagen na de eisprong condooms gebruikt. Dus in principe zou het niet kunnen. Nu heb ik wel erg buikpijn en krampen, veel plassen, en nu ineens het gevoel dat ik een eisprong heb. ( is een hele unieke pijn bij mij, die ik altijd heb als ik een eisprong heb) Dit is wel raar!
Hey, ik moet(hopelijk niet) woensdag ongesteld worden als ik het goed heb, voel niks bijzonders. Kan dus alle kanten nog op.. Hoop dat t snel raak is.=D
@ butterfly Ik hoop dat je raakt is bij jou! Je hebt best onregelmatige cyclussen zeg! Wat lastig! Heb je nu bij je banner een gemiddelde cyclus van 36 genomen?
Ik voel eigenlijk helemaal niets, behalve dat ik het koud heb! Mhm vreemd! ik hoop zo dat het raak is Nog even vol houden
Dames, mag ik ook aanschuiven op de wachtbank?? Mijn nod is 23 oktober en weer voel ik vanalles........of toch niet.......word gek van mezelf.........
Erg he... ik het het gevoel dat mijn lichaam gekke dingen aan het uithalen is . Ik ben bang dat mijn klachtjes komen door wishful thinking... maar ergens zegt er toch een stemmetje, misschien ben je wel zwanger!
Ooh meiden wat een zenuwachtige periode altijd na je ei!! hoeveel dagen voor jullie NOD gaan jullie testen? of erna pas?
Ben niet de enige dus........vorige maand dacht ik al echt dat het raak was, was ook nog eens drie dagen overtijd...alleen die testen bleven maar negatief........bleek dus inderdaad dat mijn lichaam me voor de gek hield...we hopen maar dat het dit keer raak is. Voel weer allerlei dingen (pijnlijke borsten, afgelopen weekend licht menstruatiegevoel in onderbuik (innesteling??), puistjes), mar vorige maand voelde ik andere dingen, dus misschien.... Je zou toch zeggen dat ik het onderhand moet weten aangezien dit deel 3 moet gaan worden, maar nee hoor, ik snap er nog steeds niet van
Ik voel juist veel minder, alleen koud en beetje steekjes in mijn borsten soms steekjes onderin maar verder niet al die andere dingen die ik vorige maand wel voelde! Hopelijk goed teken
Ik ga proberen (!) te wachten tot zaterdag (mijn NOD), maar heb gisteren en vandaag al op het punt gestaan om tests te gaan kopen.....
@tantetaart... Helaas hij werkt nog niet!! Ik ga pas testen als ik 2 dagen over mijn NOD ben. Het is heel onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben, dus wil er niet teveel aan denken. Toch heb ik al wel testen in huis, maar tis meer dat ik ze nog niet durf te proberen. Gewoon die spanning!
Hallo dames, ook ik zit op de wachtbank. Mijn nod is volgende week weekend. Ik voel ook van alles, met name pijn in mijn onderbuik en rug en sinds gisteren pijnlijke tepels. Het kan natuurlijk net zo goed pms zijn.
Ik voel helemaal niets, behalve soort ongi gevoel krampjes al week lang.. nu weer iets minder. En btje dizzy vandaag dat was het geen pijnlijke b of iets anders
Pff, ik vind het echt zo spannend! Dacht van tevoren dat ik het bij een tweede kindje vast wel wat minder spannend zou vinden, nou niet dus Heb sinds gisteren echt een knagerig gevoel in m'n onderbuik... zou het een ingravend embryootje zijn of een naderende ongi?? Ben vanmiddag tussen de buien door even naar de Kruidvat gefietst en vast een aantal zw-tests ingeslagen!
Hallo meiden. Mijn nod is ook pas volgend weekend en heb sinds gisteren een ongie gevoel in mijn buik.. Vorige rondes heb ik dit niet gehad dus ik blijf duimen. Succes meiden met wachten ( is niet mijn sterkste punt)