ja ik doe morgen nog wel een test voor de zekerheid heb er nog 1 liggen voordat ik er nu al vanuit ga dat ik zwanger ben ik heb al zoveel terleurstellingen gehad bij mijn zoontje ging het ook niet echt makkelijk heb ik 2 jaar over gedaan
ik heb die eerste om 8 uur s'ochtends gedaan en die gaf geen streep aan en die op de foto heb ik rond een uur of 12 gedaan vanmiddag
Was die onderste test binnen de afleestijd? Zoja, dan ben je zwanger hoor meid!! Ik heb bij mijn 2de ook zo'n test gehad en ze is ondertussen 1,5 bijna Je mag de test geloven hoor!
zou morgen nogmaals testen die 2e is duidelijk een roze streep maar voor de zekrheid morgen of overmorgen nogmaals testen
ja dat was binne de 5 minuten heb het goed bij gehouden bij de eerste dacht ik een treep te zien maar dat blijk dus van niet en morgen stuur ik wel de foto van de test dan dan kunne jullie het ook zien en mijn urine ruikt wel zwanger hoor dat had ik wel bij mijn eerste ik weet niet of jullie dat ook hadden
ik had ook die streep en alle testen daarna ook dus denk ook dat ze zwanger is (ze worden bij mij wel steeds duidelijker roze)
ik heb hiervoor een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus heb nu ook maar 1 eileider daarom hoop ik dat het raak is
en dan moest ik gelijk bellen om te kijken of het goed zit want als het weer niet goed zit zijn ze er op tijd bij en behoud ik mijn laaste eilerder nog
ohhh ik snap het nou je test is duidelijk maar snap je wel hoor ik vind het al eng en ben nog nooit zwanger geweest
nou geniet er met volle teugen van wlkw moment van de dag en maanden want het is een mooie ervaring dat kan ik je wel vertellen bij mijn eerste had ik helemaal geen problemen kwa zwangerschap of bevalling niet ik heb trouwens wel al een week of 2 steeds last van mijn onderrug heb jij daar ook toevallig last van