Waarom "geheim" houden, je wilt toch samen zwanger worden? Dan is de teleurstelling mocht het niet zo zijn ook voor jullie samen.
ja ik heb pas een test over 5 dagen... ik heb gister wel getest hahaha maar was een beetje vroeg 6 dagen voor de NOD dus was ook negatief ...ik ben benieuwd ik voel me in ieder geval wel zwanger...maar ja dat wachten he is Zooooo moeilijk!
dankjewel maar elk krampje en pijntje wat ik nu heb ren ik naar de wc hahaha word gewoon gek van mezelf!
ja dat is zo maar hij had het al zo moeilijk toen met de 2 verliezen die we hadden maar ik ga het hem vanavond vertellen ben beniewd naar zijn reactie messchien geloof tie het niet whahhaha
hallo allemaal! wat een spannende ontwikkelingen hier zeg! ik weet het nog steeds niet.. morgen mn verwachte nod, beetje zere borsten met lopen, elke dag pos .ovutest en eergister nog neg zw test.... weet t zelf ook niet meer zo goed, maarja, wat kan k anders doen dan afwachten
Ik wacht ook.... 8) en mijn geduld raakt OP!! Hier ronde 8 voor een tweede kindje. Mijn nod is donderdag, dan ga ik ook testen tenzij ik niet vandaag of morgen ongi wordt.
jaja ik kon het niet laten hoor om die test te halen ik dacht van dit is het duidelijkste wat je kan krijgen maar je had idd gelijk hahaha
Joehoeeeeee Keano!!!! gefeliciteerd meid!!! super leuk! Hoop dat nu wel alles goed mag gaan!! na wat je heb meegemaakt.... Nou hier ook nog steeds op het wachtbankje!!! gisteren had ik na 10 dagen weer licht bruinig/creme verlies en 1 druppel bloed in de wc ik dacht nou nu komt me ongi dan.....maar nee weer helemaal niks!! Heb nu alleen zeurend gevoel in me liezen, en de zeurende (voorweeen) pijn in me buik en rug is nu even weg! Heb nog wel soort van brandend gevoel niet in me keel maar ja hoe moet ik het uitleggen als ik het niet kan laten zien haha uuhhm precies waar je nek op je romp zit?? snappen jullie me dan? dus niet in me keel maar tussen me nek en borst...weet niet hoe ik het uit moet leggen hoor sorry hahaha. Me tepels prikken af en toe en heb heel de dag honger grrrr. Heb morgen een week geleden getest maar zoals jullie weten dus negatief en heb nog geen nieuwe test meer gedaan! Zit nu op dag 46-44 en vind het nu niet zo leuk meer moet ik zeggen.... Maar ja bij me vorige zwangerschap had ik ook pas op dag 62 een positieve test terijl later bleek dat ik toen dus al 6-7 weken zwanger was! hopelijk herhaald de geschiedenis zich en zit ik nu niet voor niks zo lang te wachten...
dank je wel debster84 ja ik hoop het ook ik ga voor je duimen ik wens iedereen hier op het forum een mooin wondertje toe en dan kunne wij het nieuwe jaar lachent in met ze alle