Hey ja die puntjes idd op de tepels . Dat heb ik ook alleen dat had ik nog een beetje overgehouden van mijn vorige zwangerschappen dus ik weet niet of het nou erger is geworden haha. Nog 5 daagjes dan kan ik testen ik wilde het nu net doen voor ik naar school ging maar wachten lijkt mij het beste. Xxxxxx
hoi allemaal, morgen is de dag ik ongi moet worden. Had ik vandaag al kunnen testen met de test van KV of kan dat pas echt als je overtijd bent?
kan vandaag ook hoor....maar garandeerd natuurlijk niet (bij zw.schap) dat ie ook positief al gaat zijn.. kan ook zijn dat je langzamer hcg ana maakt en dat je dus nog geduld moet hebben.. maar ik lees en zelf ervaren dat de meesten ook voor nod positief testen met kv..
ben nu de eerste maand gestopt met de pil, dus weet ook niet precies hoelang mijn cyclus is. Heb vandaag getest en die was negatief. Kan zijn dat ik te vroeg was dus? Ik wacht even af tot zaterdagochtend en als ik dan mijn ongi niet heb dan test ik nog een keer
kan het zijn dat mijn cyclus langer is dan de 28 dagen en ik er helemaal naast zit? Maar is mijn eisprong dan ook later natuurlijk pff wat een gedoe allemaal haha. Tis fijn om te weten hoe het zit natuurlijk
hoi dames ja ik kom net van de huisarts ik had een negatieve test bij de dokter ik was echt verbaasd en mijn man reageerde, van dat meen je niet echt waar en hij was stil erna whahhaha
ja die had ik mee maar ze zei van messchien moet je over een week maar nog eens testen toen zei ik van ja dat vind ik raar alle testen zijn positief en deze als enige niet dus heb het ziekehuis gebeld en ik moet volgende week vrijdag daarheen en dan maar hopen dat het allemaal goed zit
kan ik met kruidvat 2v5 ook al dag voor nod testen? moet nl dag voor nod onderzoek ondergaan die niet mag als je zwanger bent.. ben al dagen misselijk, hele dag door :s kan zijn dat k ziek word.. of door de pijn ken ook..
ik heb daarmee 5 dagen ervoor heel licht posi getest en 2 dagen er voor duidelijk posi dus dat kan wel
Ook ik weer op de wachtbank... ik wil het niet, heb het angstvallig vermeden, mezelf 2 weken bezig gehouden, maar nu blijkt mijn ovulatie 6 dagen later te zijn geweest en zit ik dus perongeluk toch te wachtem.... Vandaag zit ik 7 of 9 dagen DPO dpo... heb het volgende - druk onder in de buik - uitstraling naar de benen - steken rond de schaamstreek - gevoelige borsten en tepels - humeurig - kleine puistjes in mijn gezicht - soort vlinders in mijn buik, alsof ik verliefd ben - sinds gisteren emotioneel en snel geraakt dit zijn allemaal klachten die ik elke maand heb, behalve de puistjes en de vlinders vorige maand begonnen de borsten en de steekjes ook rond 7 DPO dus zal wel progesteron zijn....en ik ben hormonaal aardig van de rit door een miskraam, 2x een narcose en hormoonbehandeling/ondersteuning) dus niet raar om emotioneel wat onstabiel te zijn en puistjes te krijgen (heb ik normaal nooit) en misschien betekend het wel een ongi want officieel zou ik vrijdag ongi moeten worden, maar denk nu dat ik het 6 dagen later wordt ivm een uitgestelde ovulatie (een LH piek, maar geen ovulatie, een paar dagen later weer een piek en toen gelukkig wel) dus deze maand maar gewoon op de test afgaan, mijn lichaam verteld me niets zaterdag ga ik testen dus nu lekker even stressen op de wachtbank! keano, ik zag je test en ik vind hem duidelijk positief, heeft je ha een zstest gedaan of bloedtest?
toch is dat best wel gek dat je ene keer positief test en bij de HA negatief. Hopen dat je volgende week in het ziekenhuis meer duidelijkheid krijgt