Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omg, gelukkig niet de enige die zo erg hoopt dat je spontaan zwangerschapsverschijnselen voelt
    pijn in buik, moe, pijnlijke borsten,en een tempdip en stijging bij de innesteling... laten we met zn allen hopen dat t wachten snel voorbij is

2. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Hier zondag hopelijk testen. Tot nu toe zere tepels maar verder niks. je zit er eigenlijk op te wachten hii

3. rexie1975

rexie1975 Lid

11 okt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat op de wachtbank, moest deze week mijn menstruatie krijgen, dacht vanmorgen ga toch een testje doen.

En ja positief ik ben zwanger, en al zo snel ik had het nooit verwacht, ben pas augustus 2010 gestopt en het is al gelukt

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Rexie gefeliciteerd knuf meis

5. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rexie gefeliciteerd, zker erg snel
    hopelijk volgen er meerdere uit de wachtbank

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    gefeliciteerd

ik denk ook elke maand dat ik de verschijnselen heb maarja elke keer weer niet :( zit allemaal in mn hoofd.
    ach ja we zijn pas 7 mnd bezig :)

7. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe zit t dan met de wachtende onder ons betreft die innesteling, temperaturen jullie ook? en zo ja wat zie je bij de innesteling? ik heb deze maand nl een dip en erna een hoge stijging die hoog blijf...hoop hoop:)

8. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, nou zie dat er weer een paar positief hebben getest!!
    gefeliciteeerd!!!!!!!
    Nou ik heb mezelf weer lekker zenuwachtig gemaakt vandaag..

Heb dus een vroege zwangerschapstest gedaan (5 dagen van te voren hihih) en een kruidvat 2v5

Kruidvat 2v5 gewoon negatief maar die vroege test zag ik dus écht een heeele lichte streep, heb m zelfs helemaal uit elkaar gesloopt omdat ik dacht dat het van het glaasje kwam..maar nee hij was zó licht dat het net schaduw leek maar ik denk dat die er zat...

als er nou gelijk een dikke streep zou staan!!! maarja wat wil je, 5 dagen voor NOD haha...

ik wil er vrijdag nog een doen denk ik....

Mijn borsten en tepels doen nog steeds soms wel pijn en soms veel minder. Elke keer lijkt het alsof er op een andere plek op mn borst een blauwe plek zit!! dan onder, dan boven dan zijkant... iemand ervaring hiermeee?????????????

9. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    Hey norah ja vervelend he dat wachten vooral als je een heel licht streepje zag! Ik heb ook getest 7 dagen voor mijn nod hahahha nou had em net zo goed kunnen weg gooien. Ik wacht tot zondag hooguit maandag dus ik begin nu ook zenuwachtig te worden want de dag komt steeds dichterbij! Ik heb wel steken in me borst en af en toe aan de zijkant een branderig gevoel dat lijkt idd alsof er een blauwe plek zit hopen dat dat een goed teken is! Ben ook af en toe misselijk of ik heb erge vreetbuien hahaha gister begon ik spontaan spaghetti te eten terwijl ik er niet zo dol op ben hahah nou we wachten het nog maar af hopelijk blijven die rode duiveltjes weg xxx

10. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa erg he! pff kan ook niet wachten...ik ka n écht niet het weekend afwachten zoals jij hoor! ga vandaag testjes halen en dan vrijdag test doen:D dat branderige wat jij zegt heken ik niet, wel die blauwe plekken, als ik loop voel ik het en als ik eraan zit. wat ik sinds vandaag merk is dat ze zachter aan voelen alsof er water inzit??? nouja ga hard aan t werk vandaag zodat ik er minder aan denk anders wordt ik er gek van;)

11. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Meiden,

Hier nog eentje op het wachtbankje! Dit is onze derde maand, en hiervoor had ik 2 keer een cyclus van gemiddeld 35 dagen. Als ik dat nu ook aanhoud is vandaag mijn NOD. Ik heb gisteren een test gedaan welke negatief.
    Mijn klachten tot nu toe:
    -Pijn in de onderbuik/schaambeen
    -Heel erg veel honger, zelf 's nachts. Als ik niet snel genoeg eet wordt ik misselijk, beetje raar weeig
    -Rommelende darmen
    -Opgezette buik
    -Meer plassen

We hebben wel geklust tijdens mijn vruchtbare dagen, maarja het kan net zo goed zijn dat mijn cyclus deze maand veel langer is waardoor we mijn ei gemist hebben.

Pff word er zo onzeker van dat wachten..

12. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Hoi Kanelly,

Spannend!!! Je sympthomen lijken idd op zwangerschapssympthomen!

Ik had telkens voor ik ongesteld moest worden ook contineu sympthomen, alleen nu (nod is de 16e/17e) voel ik gewoon bijna niets, heb na eisprong een super licht mensturatie gevoel gehad, bijna niet noemenswaardig, heb rond innestelingsperiode vet veel steken en pijn gehad, en daarna was het over.. nu voel ik bijna niets meer.. heel af en toe als ik rustig zit dan voel ik een soort spierpijn achtig gevoel... ik zou het echt neit weten.. ?!?!

13. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Sorry even off-topic, test voor me banner

14. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Giselle!

Ja spannend he! Dat spierpijn achtig gevoel wat jij beschrijft heb ik ook gehd anderhalve week terug in de onderbuik... Toen ook even niks daarna, maar sinds eergisteren heb ik dus deze klachten!

Is et jullie eerste?

15. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit ook op het wachtbankje, zit in ronde 3...
    Heb zo nu en dan wat klachtjes, en sommige dagen ook helemaal niet. Heb er nu minder dan vorige rondes (toen ik dus niet zwanger was), dus hopelijk is dit een goed teken!!
    Heb wel regelmatig een trekkerig gevoel in baarmoeder.
    Hoop zo dat het nu raak is!

Jullie ook heel veel succes en hopelijk veel positieve testen straks!

16. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Hey lady's

Wat spannend idd allemaal!!

Nee dit is voor de 2e, we hebben al een klein jochie van 9 maanden, het begon erg genoeg na me bevalling alweer te kriebelen! Erg he? Maar we zitten nu in ronde 2, heb door middel van digitale ovu testen wel me ei gevonden en dus ook gevoeld. Dus best een kans!

En jullie? Hebben jullie het trouwens ook zo afgrijselijk koud? Ben niet warm te worden!! Vooral me voeten.... pff

nou sterkte nog ff!

Liefs Giselle

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    ik heb echt totaal geen trek meer in bepaalde dingen..
    brood.. moet dr nie aan denken.. knackers met kaas juist wel..
    en heb onwijs trek in groentesoep.. terwijl ik dat echt bijna nooit eet.. dus zo maar effe naar winkel.. ook geen trek in chips o.i.d. de geur alleen al.. bij mn dochter heb ik ook hele zwangerschap een afkeer gehad voor chips en voor vet ! dus we zullen zien.
    leifst zou ik nu al een test doen, maar moet volgende week donderdag pas ongi worden :(
    verder heel moe,sago, pijn in mn onderrug en weet niet,zit gewoon nie zo lekker in mn vel.. ken t geen naampie geven.
    nergens zin in.. misschien omdat het zo rot weer is.
    wou vandaag ff lekker de stad in nieuwe plantjes en dingetjes voor in huis halen:x

18. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    Ja hier ook nog wachten.mijn onderbuik en liezen doen al 7 non stop pijn word er een beetje gek van het is zo erg dat ik niet eens kan sporten zondag is mijn NOD en maandag moet ik sowieso naar de gynaecoloog omdat mijn klachten aanhouden nou ik merk het wel ik hoop op een positief testje

19. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was gister de vroege test heeeeeeeeel licht positief7

vandaag de digitest gedaan: niet zwanger..

Wel misselijk en duizelig vanaf vandaag met vlagen
    en weer een dikke ader op mn borst die er geloof ik écht niet zat.

Verder met vlagen last van mn borsten:
    je hebt toch in je borst een soort 'schotel' weet niet hoe ik het anders moet omschrijven..zijn dit de melkklieren??
    Aan de randen doet het namelijk pijn, de ene keer boven dan zijkant dan onderen... herkennen mensen dit???

20. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    hey norah ja dat klopt dat zijn de klieren. ik heb zelf een paar maanden terug een borstvergroting gedaan dus bij mij zijn ze moeilijk te voelen we zijn me tepels donkerder en komen er van die bultjes op voor de rest is de misselijkheid beetje weg alleen in de ochtend totaal geen eetlust en ik word misselijk als ik vieze dingen zie . weer wachten dan maar ik doe denk ik zaterdag maar de test hahahahah ik kan niet wachten!

Deel Deze Pagina