@ Ikkuh afgelopen wo getest, en gister je nod? dan kan het zijn dat je nog te vroeg getest hebt hoor! En dat slijm lees ik heel veel dat dat alle zwangere hadden.. Ik heb juist GEEEEEEN slijm.. Wel spannend hoor, wanneer gaje weer testen? Tis inmiddels alweer 2 dagen verder Wanneer ga jij testen Tess??
Inmiddels 1 dag na mn NOD, ga morg ochtend testen! Ik voel me nog steeds vaag, moe en opgezette buik, soort van menstruatiepijn ook.. Dacht gisteren oh dan komen de rode duiveld, maar vandaag weer niks te bekennen! Wel veel witte afscheiding nog steeds.. @de inmiddels zwangeren: GEFELICITEERD! Hoop dat ik morgen ook een positieve test in mn handen heb
mijn nod is 17 0f de 18 ,maar ik weet dat ik niet zwanger ben, ik heb veel menstruatie klachten ,pijn in mijn armen,been pijn, maagpijn menstruatie pijn banden pijn steekjes in arm buik zij. ik duim voor jully.........
@giselle, ik ga zondag testen (heb een test waarmee je 4 dagen eerder kunt testen,maar wacht toch tot 2 dagen voor nod). Ben zo benieuwd!! Heb eigenlijk nergens last van in vergelijking tot vorige rondes toen ik wel ongesteld werd. Heb ook niet veel witverlies hoor! Had ik geloof ik ook niet voor zwangerschap van mn eerste...
oke hihi nee dat branderige heb ik niet, mn tepels doen ook geen pijn meer, echt raar zijkant melkklieren doen nog wel pijn, elke keer andere plek. Ik geloof dat je niet perse slijm hoeft te hebben, bij sommigen is dit een zwangerschapsteken, bij een ander niet. Ik heb ook niet veel slijm, gewoon een beetje afscheiding, net zoveel als normaal, alleen nu dus roze gister en vandaag lichtbruin!!! Ik hoop zoooo dat dit een goed teken is bij mij Daarnaast elke keer een beetje misselijk, soms nergens last van, dan een paar minuten wel en dan is het weer weg. En heb écht veel krampen gehad vandaag, dacht echt dat mn menstruatie 4 dagen vroeger was, maar bloed is er niet en niet geweest gelukkig!!
Hoi, over 10 dagen kan ik pas testen... Symptomen: *gekke steken, gek gevoel in de schaamstreek *steken in baarmoeder, lopen door naar mijn linkerlies *misselijk *maagzuur *niet kunnen inslapen, en als ik slaap heel onrustig, elke keer wakker worden *sinds een dag of 2 lage rugpijn *vandeweek voelde ik gekke steken/plopjes in mijn buik, heel laag in mijn buik Hoeft naturllijk allemaal niks te betekenen, maar iedereen in de omgeving heeft het erover tegen me!!! Hahaha, je drinkt alleen maar thee, ben je zwanger? Oww gaat het wel, ben je zwanger? (ik was twee dagen ziek ..>misselijk, en dergelijke..)
Nou had vannmiddag 2 testen gekocht van DA, in een pak. Wilde eigenlijk morg ochtend pas testen, maar kon me niet bedwingen en dacht ik doe er nu een (om 17u) Maar helaas pindakaas negatief! Nou weet ik eigenlijk dat ik beter in de ochtend kan testen, maarja heb de hoop een beetje opgegeven Anders zou ik wel een hele lichte streep hebben toch vanmiddag? Of kan er ook geen streep komen? Moet denk ik gewoon wachten tot ik ongesteld ben, maarja aan de andere kant waar komt dat rare honger/misselijk gevoel vandaan dan..
heeey kannely die symptomen die je nu noemt heb ik dus ook en ik heb vandaag ook positief getest! ik duim voor je!!! xxx
hey kannely het best is met ochtendurine dan is het hcg gehalte hoger . niet de hoop opgeven morgen gewoon nog ff een keer proberen xxxx
Oeh gelukkig! iklas bij iedereen dat ze slijm hadden en natuurlijk heb ik het dan weer niet.. :x Maar ik moet nog 5 (Bijna 4!!) dagen... Ik heb geen krampen, meer warm beurs gevoel in bm. Hoop niet dat het de voorbereiding is van een menstruatie.. Pfff wist niet dat ik mezelf zo gek kon maken! Ben contineu zo bewust van alles...! Bij alles wat ik voel ben ik me aan het concentrerne wat het zou kunnen zijn... Heb vanmiddag bij kv test gehaald.. 2 v5... ga morgen is eentje proberen!!! denk niet dat het slim is.. ik ga kijken of ik me kan bedwingen...
Van DA hoor ik nooit echt positive dingen, probeer het morgen, of anders zondag nog even met ochtend urine, wellicht dat het dan vermeerderd is je hcg.... Succes! Laat je het ons weten???
Ja ikheb dat precies hetzelfde!! Heb ook nergens last van waarvan ik de vorige maanden dacht daarmee zwanger te zijn... ik heb kruidvat testen gehaald.. ik ga morgenochtend proberen...