Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga geen hele dot testen inslaan. Ik wacht tot volgende week weekend. Op zijn vroegst test ik volgende week vrijdag denk ik.

2. Tantetaart

19 okt 2010
    8
    0
    0
    Wacht.........wacht..........wacht...........pffffffff..........

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hoi meiden
    dinsdag de 26e is mijn nod....

vanaf dat ik de eisprong heb gehad(dat voel ik namelijk)ontzettende pijn in mn borsten vooral de zijkanten.

na mn eisprong 4 dagen roze bloedverlies gehad.

erg moe!!

minder eetlust.

toen veel bruinverlies.

nu weer 2 dagen bloedverlies.

de ene keer obstipatie nu weer super dunnen ontlasting..

veel hoofdpijn.

normaal sinds ik met de pil gestopt ben heb ik wat meer puistjes nu in 1 keer een superschoon glad gezicht zonder puistjes...

kriebel steekjes in mn buik.

erg emotioneel kan om alles janken.

snauwen om niks tegen me mannetje.

erg onrustig slapen raar dromen.

pijn in me rug.

menstruatie krampen.

(dit alles heb ik bij mn vorige zw ook gehad en al de andere maanden niet dus hoopdat t nu eens weer raak mag zijn)

nou denk dat dit t wel zo'n beetje is succes meiden

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    wachten................
    die spanning! pfff
    voel van alles maar let nu ik met de pil ben gestopt ook ineens overal op!!
    dus we wachten gewoon maar weer af..............

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier de 28ste nod...en dat wachten duurt zo lang..nog niet veel kwaaltjes alleen beetje gevoelige tepels maar ja ben wel benieuwd naar de kwaaltjes hier:D

@angiebaby...klinkt allemaal hoopvol volgens mij meis...spannend hoor

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

ook ik zit weer op de wachtbank. Heb vandaag mijn eisprong gehad volgens de banner maar volgens mij was hij een dagje eerder! :D Vanmorgen had ik eens een beetje bloed met afvegen :$ Kan dat ovulatiebloeding zijn?

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    hoi hoi,

Hier de 24/25ste nod, ik ga maar van de 25ste uit. En wat is het koud op het bankje....brrrrr. Daarnaast had/heb ik vanaf zondag zere tepels (beetje schraal gevoel :$), maar ja het begint buiten ook weer kouder te worden hè?!
    Zondag en maandag niet in slaap kunnen komen en ook heel slecht geslapen.
    Maandag begon ik ook een beetje ongi-achtige buikpijn te krijgen. Even best wel hevig en toen in één keer weer weg...om vervolgens lichte buikpijn over te houden. Gisterochtend tijdens het douchen had ik ook wat steekjes in mijn rechterlies...echt in mijn lies :(. En vandaag nog geen buikpijn of andere klachten, dus we wachten. Wat duurt dat dan toch lang hè?!

groetjes,
    Moontje

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    jah hoop t zo maar durf nergens meer op te rekenen:(

9. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Nog geen ontwikkelingen hiero bij mij....
    Lekker aan het meelezen...
    Tjonge.. wat duurt wachten lang.....
    Eigenlijk niet te veel naar dit forum kijken want dan loop ik mezelf gekk te maken.. haha

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wij zijn ook bezig zwanger te worden (3e ronde). Volgens eigen berekening vindt de eisprong vandaag of morgen plaats, dus we zijn volop aan het 'klussen'. Moet normaal gezien 3 november ongesteld worden...

11. Ook ik zit op het wachtbankje. Nog 5 dagen te gaan.
    Heb eigenlijk geen kwaaltjes alleen steken rechts onder in mn lies (waar mn ei zat deze maand) Is een beetje n ongie gevoel maar geen bloed..
    wat duren de dagen lang...!

12. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Morgen is de dag, vind het heel spannend heb normaal altijd al 2 a 3 dagen van tevoren een spotting beetje bruinverlies, maar nu nog niets.
    Temp is al wel wat gezakt..

Afwachten he, duim voor jullie allemaal!!

13. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hey dames!
    Ik heb geen gevoelige borsten/tepels meer!
    Mijn temp is elke dag zo rond de 37,3 sinds ik me ei heb gehad.
    Het enige wat ik voel is af en toe hier en daar wat steekjes of kriebeltjes. In mijn buik naast me navel of wat bij de eierstokken.
    Tja dat kan van alles zijn, ben er achter dat je voor en na je eisprong veel symptomen hebt die overal op lijken. En dan voor je menstruatie wordt het wat minder tot de dag ervoor en dan wordt je ongesteld.. hoop het echt niet!

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Norah12
    Hihi was er precies die dag er ook pas achter gekomen wat DPO was. Zoveel dagen na eisprong (hoever je dus bent na je eisprong). Ik snapte het echt steeds niet en toen ging er een belletje rinkelen. :D Ik weet nog niet alle afkortingen. Alleen DPO nu en NOD ;) hihihi

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @shannen
    Spannend!! :D Succes en voor de andere meiden ook !! ;)

16. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Dames gister hielp ik mijn zwagers en zussen om een spandoek op te hangen voor de bruiloft van vandaag:) mijn schoonzusje en haar vriend gaan vandaag trouwen! Maar toen voelde ik een kei lange pijnlijke steek onderin mijn rug. Ik dacht hey? wat is dat?
    Later in bed kwam het weer even terug en trok het naar voren toe..
    Nu stond ik net op en had roze afscheiding? ineens best veel.. terwijl ik sinds de eisprong droog stond? zou het een innesteling zijn? Ik heb pas dinsdag mijn nod...

17. Tantetaart

19 okt 2010
    8
    0
    0
    Sproettie wat spannend!! Zou zomaar kunnen dat dat inderdaad de innesteling is........dus.......afwachten maar weer.......de duimen draaien!!

18. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik heb een week na mijn ei een heeeeeel beetje bruinverlies gehad
    Nu ben ik inmiddels 2 weken over tijd en durfde in de 1e week niet te testen. Nu heb ik afgelopen maandag wel getest (met die van de kv -> 1 voor 7 euro nogwat) maar die gaf negatief.
    Normaal voor mijn ongi krijg ik zere borsten en een opgezette buik, maar die opgezette buik heeft blijkbaar vakantie :D en mn borsten beginnen sinds dindag/woensdag pijnlijk te worden.
    Dus ik zit hier maar weer te wachten..:S
    Nu heb ik sinds 2 dagen wel, ongeveer een kwartier/half uur na het avondeten dat ik een vies gevoel ik mijn buik heb, alsof ik mijn riem veelste strak heb, maar dat is niet zo! Echt vervelend. Dat houdt een uurtje aan en dan is het weer weg :S
    Dus ik ben benieuwd.....

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dit lijkt me een perfect topic om even te klagen ;) ik voel me namelijk wel zo rot! Klinkt stom maar het voelt dan prettig om er even over te klagen.

Al een paar dagen heel moe, waarschijnlijk door een emotioneel weekend een beetje uit balans gebracht. Mijn hondje is namelijk een week geleden overleden. Ben ook nog gemakkelijk geïrriteerd en aangeslagen, door werkelijk van alles. Ik zag iemand op tv die ging trouwen en ik zat meteen te janken :)
    Twee dagen geleden was ik al niet lekker, wat maagpijn en misselijk, echt een soort aanval. Wilde bijna naar huis gaan van het werk toen het ineens wegzakte. Nu ben ik weer niet fit, weer wat misselijk en sinds vanmiddag behoorlijke pijn in de onderbuik, beetje naar de liezen toe en uitstralend naar de bovenbenen. Alsof ik een heftige fietsttocht gemaakt heb ofzo, maar ik heb al een week niet gesport! Ook een loopneus vanmiddag en heb het steeds koud.

Bah! Ik heb helemaal geen zin om grieperig te worden! :(

20. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Het roze was maar heel weinig en nu al weg! Ik voel verder niets ik denk en hoop het toch echt:)

Deel Deze Pagina