Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik had vannacht erg kramp in me buik.
    Heb nu nog een rare buik alsof ik ongesteld moet worden.

Zou dit ook iets kunnen zijn?

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Giselle,

Ik ga pas na volgende week zondag testen, kan wel eerder doen, maar haalt niets uit denk ik... Tot dan toe de symptomen in de gaten houden.. Nu wat eten, ben misselijk!

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Heb het zo druk gehad dat ik nu ff bij moest lezen haha.
    Hier nog geen ongi gespot. Voel wel vanalles lopen maar is alleen wit slijmverlies. Heb al paar dagen hoofdpijn en de steken in mijn lies beginnen vandaag te komen. Soort spierpijn is het in mijn lies. Heb al 2 keer getest, maar 2 keer negatief. Wacht nog een weekje af en dan test ik met Clear Blue Digital. Net iets betrouwbaarder dan die van KV.

Voor de zwangere, gefeliciteerd!!!

4. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik mag de 20e testen.
    Ik heb al een paar dagen last van mijn buik en vanmorgen leek het wel een soort spierpijn.
    Ook mijn bosten/tepels voelen zo nu en dan raar aan.
    Gisteren heb ik een paar uur beroerd op de bank gelegen en voel me nu nog niet helemaal heppie, ook ben ik al dagen erg moe.
    Gisteren met afvegen ineens wat roods aan mijn papiertje, schrok ervan maar nu niet meer gehad.
    Hoop dat ik tot de 20e kan wachten met testen heb nl nog extra gev. testen liggen thuis....

Liefs mamaDD

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoiii dames,
    Nou heb net toch getest vrijdag is eigenlijk pas mn NOD (ongv.) is na MK.
    Maar net getest met de predictor vroege test en die was negatief en 1ntje van kruidvat die van 7.50 en daar zag ik toch heeel licht een plusje. Zeg maar de aanzet van de plus zat er na 1 minuut ofzo al en is wel wat lichter geworden, maar zit er nogsteeds.

Wat denken jullie?
    Als het posi had moeten zijn had die van predictor m toch wel opgepikt? Of is zijn die van kruidvat toch nog wat gevoeliger?

Xxx Dnze22

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Foto? :D

7. Partyrocker

Nou heb het net geprobeert, maar mijn camera is een beetje leeg en geen batterijen in de aanslag.
    Hmm ga toch nog ff kruidvat 2v5 halen zo en na mn NOD als ik nog nie ongi ben eventueel de 2de gebruiken.

Tot zooo :p

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik ben benieuwd!!

9. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    ik ook!!

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ik ook. Hoop het voor je meid.

11. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Dnze,
    Even een vraagje: heb je na je mk al wel een test gedaan die negatief was? Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar kan ook nog een restje HCG zijn van je vorige zwangerschap.

12. Partyrocker

@ Lex
    ja heb na mijn MK getest en was negatief.

Nu die van kruidvat gedaan 2v5 euro en die is ook negatief. De 2de laat ik nog even liggen.

Alleen het hele dunne blauwe streepje van de eerste kruidvat-test blijft staan.

Tis wel raar.
    Heb wel het gevoel zwanger te zijn en dat heeft vooral te maken met het kwakkilige gevoel wat ik steeds heb.

Ook de lichte verhoging die ik afgelopen zwangerschap had is er ook weer. (zo rond 38.0). En van die heerlijke opvliegers, terwijl ik het normaal altijd koud heb loop ik nu de hele dag met rooie konen rond :p.

Nja mn NOD is ook niet echt duidelijk.
    Gyn zei 5 nov. dat ik over ongv 2 weken ongesteld zou moeten worden ofzo.
    Dus heb eigenlijk precies 2 weken na de afspraak aangehouden dus 19 nov :p.

Pff kweet t niet meer.

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    een blauw streepje van kruidvat die is toch altijd roze?

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier nog in afwachting... Het rommelt, en rommelt, en rommelt... Vanmiddag vreemd gevoel in mijn borsten, alsof er een kraantje openging en er iets doorheen liep hahaha! Nog steeds pijn in mijn onderbuik, steekjes..

15. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    hier ook een raar gerommel, veel last van ''trekjes'' en me borsten ook af en toe trekjes vanuit het midden richting me tepel.

en nog steeds zo een rare gloeibuik...

tja.. nog 2 dagen! Wacht tot ik 1 dag overtijd met testen, mits ik niet ongesteld ben geworden .... duim duim...

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, dat had ik ook!!!!

We duimen en duimen en duimen en duimen...

17. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Ja? oehh spannend!!!! Wordt echt gek van eht wachten.... me vakantie is nog nooit zoooo langzaam gegaan haha...

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Haha, ik heb geen tijd om erover na te denken eigenlijk. Ik heb wel vreemde dingen, mensen die hier aan de bar komen (ik run een gasthof in het buitenland) die vragen allemaal of ik zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GMBLLL

Maar ja, het beste is om te wachten... toch wel goed berekend of nie, die 25 dagen?? Dat is het gemiddelde van alle cyclussen namelijk... Of moet ik 22 aanhouden van de laatste?

19. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    oh dat is helemaal irritant als mensen dat aan je vragen! misschien zien ze het aan je! hihi

maar wat betreft je cyclus om aan te houden, eehm wel lekker kort allemaal! ik meot altijd dan nog een week wachten!

maar heb jeje eisprong gevoeld? of weetje wanneer je (sorry) veel eiweit-achtig slijm had? en als je dat weet, dan 14 dgn erbij optellen.. dan zit je rond je nod!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, ik heb het naar mijn idee zondag de 7e gehad

Deel Deze Pagina