Hoi allemaal, Ook ik zit op het wachtbankje... Ik zit in mijn eerste ronde en weet daardoor niet precies hoelang mijn cyclus duurt. Ik zit nu op dag 29. 8 en 9 november positief getest met de ovulatietest. Helaas waren het lichte streepjes. Zou er wel een ei zijn geweest? Het is nu afwachten. Ik voel vanalles, maar heel minimaal. Ik ga er maar vanuit dat ik het me verbeeld. Wel voel ik vanaf de mogelijke ei al ongesteldheidskrampjes. Gr.
Spannend voor jullie meiden! Hopen dat er snel positieve testen komen Ik ben "het" net verloren. Uitgebreid bekeken en het was overduidelijk! Alle buikkrampen zijn nu ook weg. Het is jammer maar het zal vast niet voor niks zijn geweest. Op naar de volgende ronde.
Hoi Fien, Je zegt dat je 8 en 9 nov posi getest hebt, maar dat het lichte streepjes waren. Heb je nog verder getest of ben je toen gestopt? Heb je foto's? De t-streep moet echt even donker als óf donkerder dan de c-streep zijn, dan heb je je LH-piek en volgt binnen 24-48 uur de eisprong. Natuurlijk blijft het allemaal spannend, zeker met de eerste ronde. Ben je nog maar net gestopt met de pil? Kun je vandaag of morgen al een testje doen? Succes en ik hoop dat het (snel) raak is . liefs, moon
He alieke, Wat naar dat je bloed verliest.... Ik denk aan je! Hier nog steeds niks... Wacht tot woensdag af... Toch?
Hoi Moon, Bedankt voor je reactie. 10 november heb ik ook getest, maar toen was het streepje weg. Natuurlijk was er wel de controlestreep. De streepjes op 8 en 9 november waren wel wat vager dan de controlestreep zelf. Weet daarom niet of het wel telt. Wel heb ik die dagen last gehad van allerlei steken in mijn buik. vanaf toen heb ik last gehouden. Een soort ongesteldheidspijn, maar dan minder erg. Dit kan natuurlijk ook door het ontpillen komen. Of ik kan me vanalles inbeelden. Je bent nu zo aan het letten op je lichaam, terwijl ik daar normaal echt niet mee bezig ben. Gr. Fien
@ alieke; he verdomme! heb je eindelijk een mooie posi test word t allemaal afgepakt... Leef met je mee en hoop dat je snel zwanger raakt!
Hoi Fien, Ja, je gaat echt overal op letten. Elk steekje, kriebeltje, ditje of datje word opgemerkt en dan ga je denken: wat zou dat zijn? Dat is het vervelende van het wachten totdat je mag/kunt testen. Bij mijn vorige cyclus ben ik begonnen en ws ook te vroeg gestopt. Deze cyclus dacht ik zaterdagochtend (13 nov) een posi test te hebben, nl de strepen waren na 10 min even donker alleen toen de test opgedroogd was zat er toch wat verschil in. Zondag- en maandagmiddag bijna geen streep. Dinsdagavond (rond 18.00 uur) weer een stuk donkerder, daarom om 22.30 uur nog een test gedaan en deze was echt duidelijk posi. Zo zie je maar dat ik ws dinsdagavond mijn piek heb gehad ipv zaterdag wat ik eerst dacht. Mijn advies mbt ouvtesten is om door te testen en als je denkt dat ie vrij donker is dan 2x per dag gaan testen. liefs, moon
Hoi Moon, Daar was ik al bang voor. Nou ja volgende maand blijf ik wat langer testen, totdat ik het echt zeker weet. Jij al verschijnselen? Gr. Fien
Hoi hoi, Nou, bij mij loopt het niet echt lekker. Maandagavond geklust en dinsdagochtend met het afvegen had ik een streepje bloed. Als het van het vrijen zou komen, had het toch niet meer helderrood geweest denk ik?! Dinsdagavond dus posi test, dus woensdagochtend ook geklust en daarna met het naar de wc gaan wederom bloed. Heb geen pijn gehad tijdens het vrijen, dus . Dit bloedverlies (oranje/rood melkachtig zeg maar) tot 16.00 uur gehad en daarna bruinverlies met buik- en rugpijn. Donderdag met name bruinverlies en rond 16.00 uur wat helder slijm met wat bloed en nog steeds buik- en rugpijn. Vrijdag eigenlijk alleen nog buik- en rugpijn en last van mijn benen. Dus verder hebben we niet meer geklust ...voelde ik me niet echt naar helaas. Verder heb ik wat steekjes in mijn buik gehad, nu af en toe nog steeds. Maar ja, wat dat geweest is...geen idee....nu maar weer wachten. BLEGH...ik haat wachten. liefs, Moon
Ja dat afwachten is echt verschrikkelijk, maar meer kan je niet doen...... Vreemd dat vroege bloedverlies. Hoelang ben je al bezig en wanneer is je NOD? Hier nog last gehad van witverlies. Heel, maar ook heel af en toe steken in borsten. Vandaag flink veel last van ongesteldheidspijn, maar nog geen bloedverlies. Ik ben blij als ik dinsdag weer aan het werk kan, dan heb ik wat afleiding en ben ik er niet zo mee bezig.
Hee NW, Heb je eindelijk je eitje gevonden ? En nu alweer op de wachtbank, net als ik. Ben benieuwd wat deze cyclus ons gaat brengen ! Jeetje, ziekte van crohn is niet fijn. Gebruik je ook medicijnen? liefs, Moon
Ik ben in maart gestopt met de pil en pas in augustus serieus "begonnen". Dus dit is de derde ronde, maar nu wil ik dat we meteen ervoor gegaan waren...helaas . Uitgaande van een cyclus van 32 dagen zou ik 15 nov mijn eisprong hebben gehad en 29 nov mijn NOD. Maar gezien mijn ovutesten schuift het allemaal een paar dagen op, denk ik. Ik houd het maar even op 1 dec ofzo. Wanneer ga je een testje wagen?
Ik wilde in eerste instantie ook eerder stoppen en heb daar nu ook spijt van. We hebben eigenlijk niet zo n haast. Wat ik nu heel anders voel. Twee dagen geleden hebben we getest. Dit was in de middag. Natuurlijk veel te vroeg en negatief. Ik denk dat we volgend weekend pas testen. Mijn vriend wil er graag bij zijn, want natuurlijk ook logisch is. Hij is er allemaal heel relax onder. Natuurlijk weet ik ook helemaal niet hoelang mijn cyclus is. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Heb net gelezen dat de kans, gelijk zwanger te worden, heel erg klein is. Jij weet nu wel hoelang je cyclus is. Waarom zijn jullie niet gelijk aan de slag gegaan? Gr. Fien
Tja, twijfels hebben omdat het zoveel veranderingen met zich meebrengt. Zijn we daar al aan toe, etc? Het ergste vind ik nog de wetenschap hebben dat het mss wel een jaar (of langer) gaat duren en tegelijkertijd denken: maar wat als het meteen of heel snel raak is?!!? Daarbij komt ook kijken dat ik met mijn leeftijd zit, dus ja dat geeft nu extra druk (bij mij dan). Elke keer als ik ongi was, dacht ik shit weer een kans voorbij laten gaan dus nu gaan we ervoor. Dan rond mijn eisprong kwamen de twijfels weer, dus ja.....stom stom stom. Mijn vriend zei elke keer: laat het lot beslissen. Maar ja, nu maar hopen dat het (heel snel) raak is . Maar mijn cyclus is ook niet regelmatig, hoor, kijk maar in mijn onderschrift.
Die twijfels zijn heel erg herkenbaar. Door twijfels ben ik enkele maanden toch weer aan de strip begonnen. Halverwege ontzettende spijt hebben. En nu kan ik echt niet meer wachten....... Toch verwacht ik ieder moment dat het gaat doorzetten. Heb ontzettende ongesteldheidspijn. We wachten het af.......
Hoi! Hier ook hetzelfde moon, ja, later als ik groot ben zei mijn vriend altijd! Nu is een familielid ernstig ziek, en hij was een paar dagen op bezoek bij zijn familie, en heeft met zijn tante een goed gesprek gehad, en ineens, hoppa!! Nu dus sinds eind juni gestopt met de pil, niet helemaal regemaltige cyclus....En je staat er mee op en je gaat er mee naar bed... Nu dus in spanning, ben ik wel, ben ik niet... Heb sinds mijn ei maagzuur en steken in mijn onderbuik, en nu de laatste paar dagen meer steken, linksonder in mijn buik... Was misselijk, maar is weer weg, ben ook misselijk als ik ongi moet worden... Alleen sinds gisteren rondom mijn tepel hele kleine bobbeltjes... Maar ja, je ziet wat je wilt zien denk ik, maar hoop het natuurlijk wel... Pfffff ga na woensdag pas testen..
Hallo, ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 27 dagen. Ik voelde allerlij symptomen. Pijnlijke borsten enzo, dat was denk ik van het ontpillen, maar hoop je er toch stiekem op. Ondanks dat je wel beter weet. Nu zijn we met ronde twee bezig. Ik weet niet wat mijn cylus deze keer doet, dus hou ik mij maar aan 28 dagen. Het wachen op je ongi, en niet weten wanneer het komt is zeer iritant....Overal en altijd iets bij je hebben,voor het geval dat. Ik hoop dat het snel raak is. Maar ik weet dat het nog wel ff kan duren. Mag nog lang niet testen.Op de wachtbank dus Groetjes knorretje
Gezellie, Knorretje, dat je er ook bij komt zitten/hangen/liggen op de bank. Moi, ik zie aan je banner dat je morgen al kunt testen...en dan wacht je nog tot na woensdag?? Pfff, waar haal je het geduld vandaan?? Mijn vriend is ook nog eens 2 jaar jonger, maar hij heeft altijd aangegeven kinderen te willen en ik was dus degene die dat "tegen" heeft gehouden....hihi.