Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames.
    Ik mag nog (lang) niet testen :( ik ben best wel ongeduldig.
    Bij mij was het ook mijn vriend die over kinderen begon.
    Ik ben toen gelijk gestopt met de pil. Ik was erg blij dat hij erover begon. Nu dus het onzekere van wel of niet zwanger. En dan dat wachten...en ik mag niet klagen want we zijn nog maar net begonnen.

Groetjes.

2. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel je al iets Knorretje?

Hoe krijg ik een banner onder mijn berichten? Het lukt me niet. Hoe sla ik het op?

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Fien, ik weet het niet zeker. Bij gebruikersinstellingen kun je handtekening wijzigen, net als ik bijvoorbeeld heb. Nu moet je daar, denk ik, ook de code invoeren die bij de banner van je keuze staat. Je kopieert die link en plakt hem dus bij uploaden blabla en dan wijzigingen opslaan. Hoop dat het lukt!

4. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een test.....

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jeej, ik zie een banner!

6. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helemaal gelukt!! Bedankt Moon :D

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hihi...samen komen we er wel ;)! Nog steeds ongikrampen?

8. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha zo is het!! Is weer wat weggezakt.

Heb jij al wat tekenen?
    Ik heb die ongesteldheidskrampen eigenlijk al vanaf mijn mogelijke ei.

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nee, blijf een beetje gerommel van vage buikpijn hebben en heb steekjes af en toe en gehad de afgelopen dagen. Maar ws heb ik 16 nov mijn LH-piek gehad, dus hoop 17e mijn eisprong en dat het dus een ovulatiebloeding is geweest. Het is dan denk ik nog te vroeg voor een innesteling en symptomen.
    Gek eigenlijk dat we ons zo vastpinnen om iets te voelen, terwijl er toch ook heel veel vrouwen helemaal niets voelden of symptomen hadden en wel zwanger waren.
    Jij mag al bijna testen....joehoe!

10. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna???? Het is nog zooooo ver weg ;)

We zijn er gewoon veel te veel mee bezig.
    Wet je ik kan me gewoon niet meer herinneren wat ik voelde vorige maand toen ik ongesteld moest worden. Hoeveel dagen van te voren had ik last van deze pijn ? Had ik maar wat beter opgelet.

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Mss een soort van dagboekje bijhouden? Wat je voelt en de status van je slijm? Kun je altijd nog even terugkijken van hoe of wat. En of je iets gaat herkennen...een patroon.

12. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Heb de laatste pagina's even terug gelezen omdat ik tot voor kort ook nog op dit topic zat. Ik leef met jullie mee, zo (frustrerend) spannend die weken/dagen. Ik heb 2 dagen voor NOD getest omdat ik meer dan normaal witte afscheiding had. Gevoelige borsten had ik niet dus staar je daar niet blind op. Wel was ik emotioneler dan gewoonlijk.
    Moon, wanneer mag jij testen?

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Fien.
    Nee ik voel nog niets,maar ik denk dat dat ook nog niet kan.
    Vorige keer had ik na een paar dagen hele zere tepels en ook buikpijn een week voor dat ik ongi werd. je denkt gelijk aan zwangerschapssymptomen maar dat was van het ontpillen.
    na mijn ongi voelde ik me gewoon als toen ik nog aan de pil was.
    Ik hoop dat het ontpillen dus al over is . je wilt er niet te veel mee bezig zijn maar alles wat ik voel breng ik in verband met een mogenlijke zwangerschap.
    Ik hoop trouwens dat ik snel weer "kwaaltjes" krijg.En dat ze geen geintje van mijn lichaam zijn....

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Girl 1982,

Wat voor kwaaltjes had je überhaupt??

Ben benieuwd hihi!

15. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moi78, wat ik al schreef. Witte afscheiding, emotioneel en vooral heel erg moe! En 's avonds een opgezette buik, het idee dat je je broeksknoop lost moest doen.

Welke kwaaltjes heb jij?

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi!

Ik heb sinds mijn ei pijn in de onderbuik, en steken in mijn lies, het geeft een raar gevoel in mijn vagina vind ik... Daarnaast heb ik heel veel maagzuur! Niet normaal meer! En ik slaap heel goed en vast, moe, tsja, zit in een verbouwing, dus of ik meer moe ben, kweenie...

En de rest heb ik allemaal niet haha, ik drink gewoon nog koffie, wel met melk overigens, maar verder, geen pijn in mijn borsten, geen misselijkheid of wat... Wel honger haha!

17. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Hallo,

Sinds vanmiddag echt een vreselijke geur van zweet of kaas om me heen hangen.
    Donderdag & vrijdag waarschijnlijk mn ei? Ondertussen nog geen bloedingen gehad..
    Af en toe gevoelige borsten.

Moi78 ik heb je een privebericht gestuurd! En ga je morgen testen?

x

18. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Donderdag of vrijdag waarschijnlijk mijn ei gehad, moest het zijn!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Butterfliez,

Ik heb je pendelaanvraag gehad. Ik ga vandeweek weer pendelen. Doe het niet elke dag namelijk, heb een eigen bedrijf en kan niet in het restaurant gaan zitten pendelen ;)

Nee, ik ga morgen denk ik niet testen, ik denk dat ik tot woensdag wacht, aangezien ik dan op mijn normale cyclus van 28dgn zit, en nu op een gemiddelde van al mijn cyclussen... maar ik weet het niet zeker... ben er een beetje onzeker van namelijk...

20. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Okay tnx ! Spannend..

Ja inderdaad, zou ik ook nog eventjes wachten voor de zekerheid :) ..

Deel Deze Pagina