Hoi! Vanmorgen opgestaan met licht gevoel in mijn hoofd, en hoofdpijn. Net naar de weecee geweest, en een veeg... Dus ongi geworden... We gaan weer een maandje door maar weer!!
Begint het altijd zo bij jou? Of kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn? Hoe ver was je in je cyclus?
Ong zelfde verhaal kreeg mn ei later op 17 /11 dus k ga maar van 2/12 uit Mn lf verschilt ook nogal dus ga gewoon uit van 14 dan zit ik ertussenin
26 dagen... heb wel altijd hoofdpijn als ik ongi ben hoor.... maar niet alleen met een veeg.... ik wordt meestal snachts ongi, en nu overdag..
Hoi hoi! Hier ben ik ook weer eens een keertje... Ik heb morgen mijn NOD, maar nu verkouden, moe en hoofdpijn. Was 10 dagen geleden al grieperig (erge buikkramp met diarree), en nu dus dit??? Ik heb al een aantal dagen last van mijn onderbuik (ook de darmen) en mijn rug. Daarnaast steken in de rechtlies en borsten doen sinds vandaag pijn aan de zijkanten (vlakbij de oksel) Dus: wie weet?? Lastig hoor. Mijn hoofd zegt: testen, mijn hart zegt: ieks!! Ik durf niet, bang voor een teleurstelling! Wat zouden jullie doen? Thanx!
ah nee, mOi, balen..hopelijk volgende ronde goeed nieuws!! Giselle: grappig dat je zoontje dan 10 maanden is precies Ik ga duimen voor een super ei voor jou!!! Pinda: misschien toch een testje wagen morgenvroeg??spannend hoor! voor iedereen die op de wachtbank zit: duim duim duim!
Hoi ladies, Ik ook nog steeds op het wachtbankje...... en voel vanalles. Mijn borsten zijn duidelijk groter, maar doen geen pijn. Ik voel vanalles in mijn buik, maar ook ongesteldheidskrampen. Ik heb net weer gecontroleerd, maar er zit nog niets aan te komen. Erg verstrooid en weeig. Wat duurt dat wachten toch lang. Volgens mijn banner zou ik woensdag kunnen testen, maar ben bang voor teleurstellingen. Wanneer zouden jullie testen? Trouwens ik moet eerst woensdag maar zien te halen Gr. Fien
Hoi hoi, Ben ik ook weer...tja, is toch lastig als er mensen hier in huis rondlopen die van niets weten . Mams, dan lopen wij zo'n beetje gelijk ! Moi, mooi dat het daarbij gebleven is....nu maar hopen dat het wegblijft en met de innesteling ofzo te maken heeft ! Fien, ik zeg: gewoon doen!
sinds vandaag heb ik ook pijnlijke borsten ook zichtbaar adertjes te zien nog meer bobbeltjes... en mijn temp heb ik vanochtend even opgenomen en die dagen ervoor en is nog steeds hoog 37,5. weer heel de dag misselijk met vlagen en koud ik heb maar besloten dat ik toch morgen maar een testje ga wagen...dan weet ik igg wat er aan de hand is... want nu loop ik me ook heel de dagen gek te maken
welke test kan ik het beste kopen? predictor heb ik slechte ervaring mee... ja als ik niet zwanger ben dan heeft mn lichaam me wel gefopt hoor en dan koop ik ook nooit meer een test....dan zie ik wel een keer vanzelf mn buik groeien
Buikpijn weer blehh Beetje een rommelig gevoel Hoofpijn ook nog steeds aanwezig maar toch zeker geen griepje.. vanmiddag ff met de kleine op bed gegaan daarna was mn temp gezakt naar 7.6 Vanavond maar vroeg op stok ben helemaal ingekakt..
@Fightforlove: ik denk de kv 2voor5. Die worden hier op het forum volop gepromoot. Ikzelf heb ze ook al eens gebruikt, maar ben nooit zwanger geweest. De testen bleven dan ook "mooi" wit. Zijn vrij gevoelig, heb ik begrepen, en niet duur. @Mams: hopen dat er geen ongi aankomt, maar als je temp gezakt is?? Duimen maar weer!
O ja, je liep gelijk met mij ....haha. Oee, zou het met de innesteling te maken hebben?? Kun je geloof ik ook een tempdipje hebben, toch?