Ja je kan ze idd weg laten spuiten maar k heb van die spinnetjes dus bijna niet te zien en heb dr alleen last van als k lang moet staan (werk) .. Zijn gekomen tijdens mn zwangerschap heb er blijkbaar aanleg voor haha
@Samira: ahh, da's niet fijn als je helemaal niet met je vriend erover kunt praten. Staat hij hier wel achter dan? Of doet hij dit om jou te plezieren (niet lullig bedoeld )?? Ik kan er met mijn vriend wel over praten...alleen niet teveel want dan wordt hij gek. Is idd wel spannende dag dan morgen! Ik heb geen ervaring met ivf, dus kan je wat dat betreft ook niet helpen. Duimen draaien !
ik zit ook nog steeds in de wachtbank.. kan denk ik as vrijdag op zijn vroegst testen.. heb elke avond als ik in ben lig last van steken rechts en links onder in mijn buik, ook last van rommelende darmen en de hele dag door zin in chocola.. ook heb ik sinds een week.. de week na mijn eisprong last van dikke witte afscheiding veel meer als normaal!! wat kan dit zijn?? ik word gek van onzekerheid!!
die afscheiding heb ik ook gehad, maar dat was een week na mijn eisprong, nu heb bijna een week bijna geen afscheiding, en als ik afscheiding heb is het waterig... Verder heb ik savonds ook zeurende pijn onderin mijn buik. Donderdag weten we het hier
Hi Moon, Heb ff naar je testen zitten kijken, maar als ik naar je rijtje kijk lijkt het alsof je de 16e je piek had?!?! En dan nu een dikke vette ovu test? Zou bijna denken dat je zwanger bent!!!! Wanneeer ga je testen? of zou je moeten testen?
Hoi Giselle, Ja, ik dacht zelf ook de 16e een posi test en dus mijn piek te hebben. Ook typisch dat ik juist vandaag weer een ovutest wilde doen...had de laatste op 18 nov gedaan. Tja, mijn handen jeuken maar dat moet ik denk ik nog maar niet doen?! Dus ik dacht, uitgaande van 16 nov, mijn nod op 1 dec te hebben. Maar nu ??? Ik ben echt helemaal van slag. Het is een hele rare cyclus, deze keer. Zucht... liefs, Moon
Ben t met giselle eens moon. 16e piek en nu weer piek.. Misschien is t de combi van lh en hcg waarom ie hoog uitslaat.. Misschien dat t hcg nog niet hoog genoeg is voor zwtest.. Vanaf 4 dagen voor nod hoor je vaak he.. K zou t zeker dan ff proberen! K ga morgen ook maar ff ovutestjes halen.. Ben benieuwd. heb ze volgende maand toch weer nodig mocht t deze maand niet zo zijn..
Welke testen ga je kopen, Mams? Online kun je ze nu ook al bestellen, dan heb je ze alleen pas overmorgen in huis. Maar toch verrekte handig...haha.
samira; wat vervelend dat je er niet met je vriend over kunt praten. Want daar heb je natuurlijk wel behoefte aan, het is allemaal zo spannend!Gelukkig kun je hier in ieder geval alles vertellen wat je kwijt wilt. Morgen spannend dus, dag 12, ik zal heel hard voor je duimen, hoop erg dat je zwanger bent geworden! Moon: oh,spannend want idd ovulatietest kan aangeven dat je zwanger bent...ik wist altijd precies wanneer mn ei was, dus als ik dan na ei zo'n test als jou zou hebben (zo'n ovutest na ei) dan wist ik wel zeker dat ik zwanger was!(heb dat toen nl ook gedaan, ovutestje gebruikt voor ik zw test gebruikte) duimduimduim, maar idd ook lastig als je niet helemaal weet of je ei geweest is, ik zou idd ook zeggen dat ik al geweest is hoor, aan die andere foto te zien, spannend!!! andere nieuwe dames welkom! mamavan3bengels: jij ook al van die krampen..heb ik ook al last van,vooral vannacht heel erg! Mariah: ja, het kunnen kwaaltjes zijn maar soms hou je lichaam je zo voor de gek helaas..moet wel zeggen: ik had bij mijn vorige zwangerschappen ook rommelende darmen....vooral als ik dan in bed lag..rommel de rommel de rommel (ging bijna denken dat de buren er wakker van werden bij wijze van haha mams: ik vind de kruidvat 2 voor 5 ook altijd wel prettig!heb nog heel veel andere testjes in huis dus kan zoveel testen als ik wil mocht dat nodig zijn (wilde nl webshop voor testen gaan beginnen dus al een hoop aangevraagd ,die wilde ik gebruiken voor onderzoek,maar helaas ivm omstandigheden geen tijd voorlopig voor webshop succes meiden die gaan testen!!!!!duimduimduim!!!
ik zie best nog wat eisprongetjes hier vorige week?! heb vanmiddag stiekem getest, een kv 2v5..... wat erg!!! waarom kan ik het nou niet houden?? opeens vond ik m gewoon,maarja negatief!! tis ook pas 7 dagen na ei...of 6 of 5. I don't know, onregelmatige cylcus! de enige houvast die ik heb ik dat vorige week dinsdag mn tepels zeer begonnen te doen, meer niet. . . . en dat was vorige keren ook zo voor/tijdens/of na ovulatie ook heb ik deze cyclus 3 (!!!) weken achter elkaar positieve ovutesten gehad, op een gegeven moment ook maar mee gestopt ze te gebruiken..
Daantje1; das wel handig.. Zit je dr iig niet om verlegen. Jammer dat een webshop dr nog niet in zit..
Afgelopen zaterdag mijn NOD. Sinds 1,5 week veel last van brandend maagzuur en kan zo wekenlang achter elkaar slapen volgens mij! hahah Zojuist en gisteravond in bed heel licht misselijk.. Ook had ik afgelopen zondag de hele dag last van zon buikpijn alsof je blaas op knappen staat, maar dan in mijn rechterlies! Echt vervelend allemaal Ik durf niet te testen! Ik denk dat ik deze week nog afwacht ofzo en maandag ga testen, maar of ik dat volhoud???
Als k jou was zou k gewoon testen hoor.. Je bent al een halve week overtijd! dan weet je iig of je zwanger bent of dat je moet wachten op de ongi.. ?! Gewoon doen.. nog testers vandaaaggg???? Hier nog alles t zelfde.. Hoofdpijn lichte ongikramp. Nog 8 dagen tot nod
ik moet nog 8 dagen wachten .Ben af en toe duizelig misselijk hoofdpijn , krampen in buik en mijn borsten doen erg zeer succes allemaal met testen
Girl30.. we lopen gelijk. Ik mag 2/12 testen mits k niet ongi wordt uiteraard heb je t idee dat t deze ronde raak is(kan zijn) bij jou?
oh ja ik zie het dat we gelijk lopen mams87 Ik heb geen idee ik wil mezelf niet gek maken maar ben er toch mee bezig maar ik zie het wel over 8 dagen Heb jij het idee dat het raak is bij je ?
T zou heel goed kunnen wat klussen op de juiste tijd betreft.. Maar t kan natuurlijk ook gewoon niet zo zijn.. Heb echt geen flauw idee K ga ook pas testen als k echt overtijd ga tenzij k voor die tijd meer kwaaltjes krijg..
hoi hoi, Ik had vorige week maandag een positieve ovutest, dinsdag een echte knalstreep. Nog geen zwangerschapstesten in huis misschien dat ik vanimddag wel even naar het kruidvat race. Het is ook nog veel te vroeg maar ik kan me denk ik niet inhouden. Tijdens de vorige cyclus had ik na de eisprong constant een ongigevoel nu voel ik niks