Ik duim mee, zelf kan ook snel testen... Maandag te vroeg getest met KV en toen had een heeeeeel flinterdun streepje, maar durf gewoon niet nogmaals te testen..
daantje, ik had gister ook een negatieve test denk dat het ook niet raak is. He jij hebt twee meisjes en ik twee jongens van 2007 en 2009.
whah, net getest!! En wat denk je Knal positief Had eerst ovulatietest gedaan die sloeg echt helemaal uit! Ik denk toch nog ff zwtest doen.! en jahoor vet positief! Ben zo blij!!!
Bumpie: jij ook gefeliciteerd!!Wat een hoop zwangeren alweer, super!! Ma1: ja,grappig dat ze uit dezelfde jaren komen!!balen is dat dan van een negatest...heb wel de hele tijd ongi krampen...irritant!toen straks ook misselijk..zal allemaal wel niks betekenen hier dan..
Zo, die is wel duidelijk ja ! Daar kun je niet omheen ! Had je allang symptomen? Ben gewoon benieuwd, hoor!
2 weken geleden onwijs zere (.)(.). en vorige week was het opeens een paar dagen over Maar nu doen ze weer pijn! Nee die test kunnen we inderdaad niet om heen! en dan nog niet eens met ochtendurine
En ook nog voor je nod, volgens mij! Hoe lang was dat na je eisprong? Ben info aan het inwinnen, heb je het in de gaten...hihi??
Euh, op dit moment echt geen idee. Ik ging uit van een cyclus van 32 dagen, dan zou 15 nov mijn ei en 29 nov mijn nod zijn. Had ook ovutesten gebruikt en op 13 nov posi (dacht ik). Op 16 nov werd ie opeens weer donker en 's avonds echt posi, dus op 17 nov 's ochtends geklust en meteen daarna een paar dagen bloed/bruinverlies gehad. De laatste test op 18 nov gedaan en er was amper een streepje. Toevallig op 23 nov weer een ovutest gedaan en positiever dan dat kon gewoon niet, dus ....en nu al een paar dagen dus posi ovuteste. Wel nog geklust, maar zit vandaag op cd 28 dus weet het echt niet meer .