nou ik heb vanmorgen ook ovu test gedaan en was ook positief! later zwangerschapstest een ook positief!
Allereerst wil ik al de gelukkig zwangeren van harte feliciteren!!! Zelf zit ik zo in de zenuwen, morgen nod en ik zou het zo graag willen. Precies 1 jaar geleden heeft zich een vervelende situatie in de privesfeer voorgedaan en het zou nu zo geweldig zijn als we dit jaar goed nieuws krijgen waardoor ik alles kan vergeten. Ook zou ik het geweldig vinden om de ouders met kerst in te lichten. Ben wel heel bang voor de teleurstelling van morgen want aan mijn lichaam te voelen zit er een menstruatie aan te komen xxx Loes
Ja, meerdere dames hadden het daar ook al over. Dus nav mijn testen (in album) zeiden ze...testen. Heb ik gisteravond dus ook gedaan, maar nega dus ik denk gewoon een heeeeel laat ei. Ik denk dat ie last van hoogtevrees heeft en niet durft te springen...haha.
ook jij wordt vast zwanger ik had na mijn vmk me hele cyclus ook van slag Ben toen in oktober naar magnetiseur gegaan. Ga ik vaker heen alleen nu voor me cyclus. De eerste maand heeft hij het weer op regel gemaakt en Nu deze ronde weer zwanger! Toen ik zwanger was maar helaas mk ben ik ook naar hem toe geweest! Dus ik heb er vertrouwen in dat het heeft geholpen! weet niet waar je woont maar miss keer proberen??
Hey ladies. Was net aan het snuffelen op internet. Ik heb ff gekeken hoe het zit met ovu testen. Er zijn best wel veel vrouwen die een ovu test gebruiken als zw test. het is niet bewezen,maar soms kun je aan je ovutest zien of je zwanger bent. als je test een paar dagen voor je NOD dik vet positief is, kan het zijn dat je zwanger bent. Ik heb geen ovutest in huis want ik ben wel erg nieuwschierig Ik moet met de zw test nog wachten :x Als ik het volhoud, wacht ik tot mijn NOD. Als het niet lukt test ik wel met een ovu test. Maar dan ben ik nog niet zeker....
zo te lezen zijn er veel die met veel spanning zitten te wachten... ondertussen gaan we veel meer voelen, en denken, (ik dan) doordat mijn cyclus zo wisselend is weet ik niet precies wanneer is nou mijn NOD zou hebben. tussen 1 dec en 4 dec. we zijn nou 5 maanden bezig dit is de eerste maand dat ik me wat anders voel. met vlagen last van mijn borsten, en een warm gevoel in mijn onderbuik, gecombineerd met wat krampjes en meer wit afscheiding dan normaal we wachten af met z'n alleen... en voor die zwanger zijn Gefeliciteerd geniet er van!! liefs,
Allereerst mijn felicitaties aan alle zwangeren!!! Hier stijgt de spanning ook alweer licht.... Vorige week donderdag naar de gynaecoloog geweest voor echo. Daarop was te zien een ei van tenminste 16mm. Hij stond op springen zij de gynaecoloog. Vanaf die dag echt elke dag geklust natuurlijk! Nu vandaag voel ik lichte steekjes in mijn onderbuik. Niet constant, maar af en toe. Ik heb op een site een soort van calculator gebruikt en het zou heel goed een innesteling kunnen zijn.... Ik ben zó benieuwd en ik vind het zó spannend... Maandag moet ik bloedprikken om Progesteron te bepalen en volgende week vrijdag naar de Gynaecoloog voor uitslag. Pfff, spannend! Mocht het nou zo zijn dat het deze ronde (2e) raak is, dan is het op zaterdag 4 december wel héél speciaal! Dan wordt onze kleine man (Thijmen) 2 jaar....... Nou ladies, toy toy toy!!!!! Laten we het jaar zwanger afsluiten he?!?!? )
Bumpie gefeliciteerd!! Ik vind het echt leuk dat er in 1 week zoveel zwangeren bij zijn gekomen!! Ik ben hartstikke blij voor jullie allemaal! Nu ik nog! Ik heb vandaag toch maar niet durven testen! Morgen 6 dagen overtijd..maarja dat heb ik vaker gehad en bleek uiteindelijk negatief. Ik hoop dat ik het kan volhouden tot maandag hoor! Grrrrr hahah
Hoi Moon, Ik had ook een heeeeeeeeeeeeel laat ei! Nu is het al 12dagen na de klus zegmaar en vanmiddag getest met kv 2v5 en nega!! he balen!! (nog ienieminie stille hoop dat ei nog later was) Pff die cyclus ook! Ik hoop dat je nu je ei gehad hebt! Zijn je ovu testen nog posi?
@ newlywed Jammer zeg nega test. Nou ja geen bloed geeft nog steeds moet zullen we maar zeggen he @ ToyaAp 6 dagen overtijd is al lang! spannend! is je cyclus normaal regelmatig? @ cindy Mooi dat alles er goed uit zag bij de gyn, spannend voor jullie. ik duim met je mee voor een sinterklaascadeau! @ knorretje Zou nog ff wachten meid en dan gewoon zw.test gebruiken. Heb het ook wel eens gehoord vd ovu-testen, maar het is niet betrouwbaar... Hopelijk ben je zwanger! @ Moon Ei met hoogtevrees whahaha Hopelijk een laat ei en straks een vette posi test! @ Loes: ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt zodat alles een beetje vrolijker wordt voor je @ Alle zwangeren! Yes!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Hier toch ook wel spannend, al denk ik grote kans dat het niet raak is hoor. Nog 4 dagen tot NOD maar mss iets eerder omdat ik denk ei eerder te hebben gevoeld. Na ei meteen ongi-gevoel gehad, wel een paar dagen. En ook verschillende steken, krampen en trekkerig gevoel. Maar dat zegt niks want een vrouwenlijf is een gek ding Maar tóch spannend net voor NOD!
Hey Vandaag precies 4 weken na mijn laatste ongi, en 2 weken geleden een positieve ovulatietest gehad.... Spannend.... Als er vandaag niks doorbreekt gaan we morgenvroeg testen. xxx
pff daar het te vroeg getest van de week nog heel licht streepje (nu leek denk ik) Was de test vanmorgen vet negatief... Maar wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg, alle signalen leken er nu zo duidelijk op...Eigenlijk morgen NOD hopen dat hij nu dan ook snel komt...
Hee NW, Ja, erg hè!? Ik snap er niets van...heb voor mijn gevoel meerdere pieken gehad. Gisteren weer 2x getest (om 13.00 uur en 17.30 uur) en deze waren beiden net zoals de eerste test van 24 nov...nog steeds posi vind ik. Ik ga vandaag maar 1 test doen (tnt staakt 2 dagen en dan is het ook nog weekend en heb maar 4 testen) en ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik weet dus niet hoe mijn testen na 18 nov t/m 22 nov waren, maar nu in principe 3 dagen posi??? We hebben iig dinsdag-, woensdagavond en vanmorgen nog geklust voor de zekerheid. Ik had al dagen last van steekjes en pijntjes (denk je al op de wachtbank te zitten...grrr:x) en dan krijg je dit...pfff. Word er moe van.... Hoe is het bij jou dan? Voel je iets? Heb je het idee dat het weleens raak zou kunnen zijn? Balen dat je test nega was, maar je zit pas op 12 dpo en je hebt 's middags getest. Kan nog alle kanten op, hoor ! Moed houden !
Hoi aloetje, Dan zijn we vandaag samen aan het zenuwen! Ben al 10x naar de wc gegaan omdat ik dacht dat het doorbraak maar tot nu toe nog niks buiten het gevoel in mijn buik om dat het eraan zit te komen. Duim voor je dat je alsnog een positieve test gaat krijgen. xxx loes
@Loes... Dat is irritante juist, heb helemaal geen gevoel dat ongi moet worden...terwijl ik toch redelijk regelmatig ben! Maar ja alle hoop laten varen, anders maak mezelf denk alleen maar gek en hopen dat snel doorbreekt... Jij ook sterkte, maar Voor jou toch ook nog een beetje hoop?
Meiden, net weer getest 10dpo en raad eens er komt een heeeeeeel licht streepje tevoorschijn. na deze week niets te hebben gevoeld heb ik nu wel last van menstruatiekrampen het kan dus nog alle kanten op het word hier deze week dus erg spannend.
female en loes, bij jullie ook spannend. aloeetje, jammer dat je vandaag een negatieve test had. moi78, straks maar weer lekker aan de klus.