Hallo allemaal, Ook ik zit op het bankje. Dit was poging 7..Mijn NOD is komende maandag, dinsdag of woensdag. Mijn ovulatie was woensdag 13 oktober (weet ik door ovutest) en ik krijg mijn menstruatie dan (helaas...) altijd 12 tot 14 dagen erna. Bij mij is het niet zozeer de spanning of ik ongesteld word, maar de spanning daarvoor al van wel of geen bruinverlies. Dit is altijd de voorbode van mijn menstruatie. De ene keer pas een dag vantevoren, de andere keer al vijf dagen voor m'n menstratie. Tot nu toe is het nog 'schoon'..Verder voel ik eigenlijk niet zo veel bijzonders. Er zijn momenten geweest van voorgaande pogingen dat ik van alles voelde; van krampen en blopjes tot borrels, maar dat bleek dan achteraf niks te betekenen. Gevoelige borsten heb ik nooit, ook niet als ik ongesteld moet worden, dus dat zegt mij niet zo veel.. Maar wat ik lees van jullie is allemaal erg herkenbaar Ik duim voor iedereen!! Liefs Sarahtje
Oh, iedereen zit zo in spanning! Behalve de dames met een tweede streep, proficiat he meiden!!!! Ik zit vandaag op 4 DPO, dus ik moet nog wel even geduld hebben, pffff.... Krijg net voor mijn ei altijd overgevoelige tepels, dus nu ook. Dat trekt dan na mijn ei heel langzaamaan weg, dus even afwachten of dat deze keer ook gaat gebeuren. Verder heb ik een ongi gevoel in mijn onderbuik, ook dat heb ik vaker tussen ei en NOD. Dus geen bijzondere dingen hier.... Weet iemand als je normaal gezien een kortere luteale fase hebt dan 14 dagen, je ook pas later moet testen, omdat je lichaam anders niet genoeg LH kan hebben aangemaakt? Eerste cyclus na stoppen met de pil had ik 8 dagen en vorige cyclus 12 dagen.
Ik wacht nu ook gister mijn ei gehad spannend ik zit in ronde 4 maar wilde de eerste 3 rondes wachten dus nu ronde 4 gaan we ervoor
gefeliciteerd Sproeitie, ik heb ook tot nu toe 3 testjes gedaan, vandaag een digitale, dus weet ik nu zeker, vind het zo spannend komende weken, want ik krijg een vlokkentest. Ik heb nog 2 testjes over, haha wie wil een testje hebben?hahaha liefs Sarah
hier ook een wachtertje die graag wil aansluiten op het bankje vanwege pco cyclus monitoring in zh 21 okt pregnyl (5000) 22 okt zelf inseminatie wanneer zou ik kunnnen testen volgens jullie (ben nog maar net in ronde 1 dus heb nog weinig ervaring vandaar deze vraag) iedereen heel veel geduld gewenst de komende dagen (weken eigelijk )
Sproetie, Angiebaby en Sarahay, van harte!! Ga er enorm van genieten! Hier duurt het nog wel even voor mijn NOD maar ik heb toch een vraagje. Heb enorm veel last van puistjes sinds 2 dagen. Geen acné maar echt van die vieze witte, hier en daar op mijn gezicht eentje. Normaal heb ik er af en toe 1, bijvoorbeeld na het eten van veel chocola, maar dit is absurd.. Kan het een voorteken van iets zijn?
Voor mij is dit dag 29 van mijn cyclus. Normaal gesproken heb ik ongeveer een week voor mijn menstruatie ook last van puistjes in mijn gezicht, nu niet... Verder nog steeds geen tekenen van een menstruatie. Echt spannend hoor!
nou girl ...ik heb dat ook hoor ....maar dan pas op dag 25 dan weet ik dat ik rond dag 28 of 30 weer ongesteld word. zouden tussentijdse pukkeltjes met de eisprong te maken kunnen hebben.wanneer had je die?
hoi hoi, Heb nu beetje rose slijmverlies En mijn (.)(.) beginnen beetje gevoelig te worden! vooral links aan de zijkant Hoop dat het een goed teken is! Vorige maand had ik nergens geen last van en nu wel weer! Maar ja duur nog ruim een week voor me nod. groetjes
Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong had..... Maar ik heb de pukkels meestal net voor m'n ongi. Aangezien ik de laatste maanden echt regelmatig ben vindt ik het nu wel verdacht.... Ik voel me ook gewoon anders, rare buik, geen eetlust of juist wel, moe... maar goed dat kunnen ook de (onbewuste) spanningen zijn.... We wachten maar met zijn allen vol spanning af!
Afgelopen woensdag had ik mijn eisprong. Moet nu nog 12 dagen wachten voor mijn NOD. Normaal heb ik het nooit extra voor mijn ongi.
Ik denk dat ik al kan testen, maar ik wacht nog ff tot dinsdag. Dan zit ik op 30 dagen en dat is tegenwoordig het gemiddelde qua duur cyclus.... Nog ff spannend dus!
Wauw, spannend hoor Cindy! Hoe lang zijn jullie al bezig? Knap dat je je kunt bedwingen om niet te testen.
Ik had ronde 1 ook alle klachten en een hele lang cyclus maar helaas was het ontpillen hoop voor ju dat het wel raak is (voor iedereen natuurlijk)