Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    succes zal voor je duimen

2. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik kan deze week testen maar ik denk niet dat het zin heeft . Ik heb rugpijn en af en toe krampen . Ik moet wel vaak naar de wc en krijg van bepaalde dingen maagzuur . Zoals gisteren op een verjaardag met fanta en met eten vind ik sommige dingen ook ineens anders smaken of vies .Ik zie het deze week wel :(

3. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    ToyaAp succes!! maarja 9 dagen overtijd kan bijna niet nega toch!!

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    meiden voor wie deze week gaan testen, succes

5. mlis

mlis Niet meer actief

ff een vraagje; eind deze week is mijn nod en ben nu al 3/4 dagen heeeel vaak misselijk..ben moe, heb het koud maar sinds vanochtend heb ik een beetje gevoelige (.)(.) lijkt als of ik spierpijn heb..is hier iemand bekent mee? en ook sinds gister last van bloedneus aan rechter kant..ook hier iemand bekent mee?

voor de dames die mogen testen succes en voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd..

groetjes mlis

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    vandaag zit ik nu op 13dpo morgen is mijn nod, zaterdag voor het laatst een test gedaan het streepje kwam er weer zelfs iets duidelijker.
    Ik wacht het nog even af blijft mijn ongie uit test ik woensdag weer.
    Ik heb nu vanaf vrijdag af en toe krampen en steken(voelt anders dan ongiekrampen)
    last van mijn liezen en sinds zaterdag vaag misselijk als ik uit bed kom.
    Het is hier dus superspannend

7. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Mlis, spannend misschien over een dag of drie testen

8. mlis

mlis Niet meer actief

ja zeker spannend..weet niet of ik het zolang kan volhouden.. ;)
    maar doe mijn best..
    voor jou ook spannend, hoop voor je dat het raak is en ik je mag feliciteren..zou een geweldige afsluiting van het jaar zijn.. :D

9. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Zal toch eens testen, bij mijn voorgaande zw waren dat wel allemaal symptomen!

10. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Tja kan beide kanten opgaan, wat zo irri is met de vrouw haha...

Maar is wel vaker door de hormonen, dat je bloedneus kunt krijgen...Maar ja het kan ook weer het weer zijn...

Zou dus snel testen, ben je van die onzekerheid af denk ik

11. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Een streep is een streep toch, zeker als hij steeds duidelijker word....

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Daantje: wat lief dat je zo met me meedenkt :)! Mijn testen waren de afgelopen dagen weer lichter, dus mijn piek is nu wel achter de rug. Dus nu maar hopen dat we op de juiste dagen geklust hebben.

@ToYaAp: dat werd tijd meid ;)! Succes en ik ben benieuwd, dus laat je het nog even weten??

@Mlis: dat klinkt veelbelovend! Wanneer ga je testen?

@Ma: klinkt ook positief!

Ik hoop ook dat we allemaal zwanger (wordt dan wel een babyboom) het jaar uitgaan en dat iedereen een leuk sinterklaas- of kerstcadeau heeft.

13. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Aloeetje, weet ik maar wacht toch maar nod af voor ik ga juichen

14. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Moon, gelukkig heb je je piek gevonden ik hoop dat het raak is meid

15. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    dank je voor je antwoord . Ik krijg weer hoop , zal vandaag wat testen bestellen via internet heb ik ze morgen binnen.

16. mlis

mlis Niet meer actief

hoi moon77,
    ik probeer vrijdag te gaan testen, ik heb een onregelmatige cyclus maar als ik uitga van 30 dagen zou ik 6 dec. kunnen testen..dus ga kijken of ik vrijdag een positieve test in handen heb :D zou geweldig zijn..ik heb het idee dat mijn (.)(.) wel wat voller zijn maar doen niet pijn meer het gevoel van spierpijn..
    het zou zeker een heel mooi kado zijn als ieder zwanger het nieuwe jaar in mag gaan! laten we dat hopen!!

17. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Ma: bedankt :)! Ik hoop het voor jou ook en dat je test snel donkerder en een knaller mag worden.
    Tja, meerdere posi ovutesten gehad deze cyclus. En op 23 en 24 nov pas echt knal, dus ik zat al een tijdje op de bank te wachten voor niks blijkbaar ;).

@Mlis: wanneer heb je je eisprong gehad? Het blijft spannend!

@Girl30: bij jou klinkt het trouwens ook veelbelovend, hoor! Heb hier al vaker gelezen dat bijv. cola naar ijzer smaakt bij zwangerschap. Dus wie weet? Wanneer ga jij testen?

18. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    @Moon 77 ik heb net 3 testen besteld krijg ze morgen binnen dus ga of morgen testen of woensdag

19. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    HoiHoi

Ik heb even een vraagje ik heb net een test gedaan van clearblue die geeft zwanger aan!!! is het slim om nog een test te doen van een ander merk?

20. Blondine

Blondine Lid

29 nov 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mup86: Gefeliciteerd! Zwanger = Zwanger toch?

Ik zit vandaag aan mijn NOD, en al dagen niet zo lekker. Geen eetlust, veel dingen staan me echt tegen, val ook af. Af en toe buikkrampjes/ streken en wat gevoelige borsten.

Getest maar blijft negatief, hoewel ik vorige week een (vals neem ik nu aan) positieve had! :(

Deel Deze Pagina