Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik heb geen pil gebruikt oid, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.
    Ik denk zelf dat ik onbewust wel een ongi tegen kan houden, omdat ik er zo mee bezig ben.... Totdat een test het tegendeel bewijst en dan ben ik een uur later ongi of zo.....

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Oh nee da hoef je nit te ontpillen nee haha
    ja ik denk datje dat heel goed kan ja ik hoop voor je van niet

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat met de tweede streepjes!

Voor de andere dames, wachten....

Ikke vandaag meer ongi gevoel, echt vervelend was t op den duur. Mijn rechterborst is pijnlijk en mijn tepels een beetje. Normale afscheiding, niet heel veel ofzo.

Fijne zondag n9og iedereen!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

dankjewel!!!!!

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Na morgen nog een week wachten. Vandaag het begin van gevoelige borsten. 2 witte puntjes op mijn tepels. En melk uit mijn rechter borst. Oh ik hoop zo dat onze droom eindelijk waar wordt.

6. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik hoop het ook voor jullie! Ik zal voor jullie duimen!

7. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Volgende week heb ik mijn NOD...*spannend* 1e x dat ik ga testen!
    Sinds afgelopen week heb ik eigenlijk nergens trek in, ook geen hongergevoel ofzo en geen enkel eten smaakt me lekker! Normaal ben ik geen zeur met eten maar niets smaakt me echt. Na drie happen ben ik er ook meteen klaar mee; dit heb ik nooit. Ook veel meer last van brandend maagzuur dan normaal.

Verder sinds gisteren erg gevoelige tepels: ze zijn ook donkerder van kleur. Ik ben wel wat sneller moe ook, gapen doe ik vanaf een uur of 1 's middags...(maar kan ook komen omdat ik niet zoveel eet maar wel de hele dag voor de klas sta!:))

Ik las dat een paar van jullie ook rare steekjes voelen in hun onderbuik; het voelt heel anders dan een ongi die er aan zit te komen...Beetje opgeblazen, meer plassen, kleine steekjes.

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: we zien het volgende week wel! Nu even genieten van een weekje vakantie...Misschien dat ik dan even bij kan slapen ;)

liefs

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hallo Dames,

Hier in elk geval hele gevoelige boobs.... tjonge jonge de afgelopen paar dagen leken ze ook wel in brand te staan van binnen zeg maar. Van buiten voelde ze ook heel warm aan. Vandaag gelukkig weer wat minder... Verder veel rommelen in mijn buik en veel ongi achtige krampjes. Al een hele week,, dus ja wat moet je ermee.
    Ik vind het lastig omdat mijn lijf me ook voor de gek kan houden. Ik temp regelmatig en die is nog niet heel veel gestegen. maar nu zie ik bij anderen die wel zwanger zijn dat daar soms ook geen hoge stijging inzit. Dus het zou wel kunnnen. Ik had met mezelf eignelijk afgesproken me niet gek te maken en kijk wat ik doe....:D hahaha Ik wacht in elk geval nog wel even af de komende dagen voordat ik ga testen!
    Meiden met een positieve test van harte hoor!

9. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Gefeliciteerd Dames,

Ik ben nog steeds aan het wachten,nog geen ongi soms wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar nee hoor =D
    Wacht gewoon rustig af.

Suc6 allemaal!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd alle zwangere dames! Zaterdag heb ik een druppeltje bloed verloren en ben net naar het toilet geweest en daar had ik ook een beetje bloed bij het afvegen :( Ben benieuwd wat ik kan verwachten....

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    na hoeveel dagen na jullie ei kregen jullie kwaaltjes?

12. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Voel niet zoveel. Alleen vanochtend ging ik bijna over mijn nek van een kopje koffie.

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    he ik ook haha

14. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Cat krijg jij hier ook hoop van?
    Ik ben continue aan het voelen of ik wat voel wat iets kan betekenen. Het is allemaal zo moeilijk, want je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden.
    Vandaag over een week kan ik pas testen. En er zijn momenten dat ik helemaal gek wordt.
    Als ik 14 dagen na mijn ei ga testen zou dat vrijdag zijn. Mijn eskimo was al 6 dagen oud. Dus dat zou ook kunnen.
    Ik probeer het zolang mogelijk te rekken, en als mijn lichaam nu meer van dit soort dingen af gaat geven dan kan ik wel langer wachten.
    Het kopje koffie was het eerst mij mijn eerste zwangerschap waar ik misselijk van werd, dus dat geeft hoop.

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ikweniet wat ik moet denken aan de ene kant ja krijg k er hoop van aan de andere kant mijn ei is 3 dagen geleden dus denk dat het te snel is

16. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij de geur van bepaald eten. Boterhamworst of chips, wat een vieze geur ineens!

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ohhh dus zo vroeg hoeft het niet te zijn

18. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Wat bedoel je cat?

19. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ze bedoelt dat we net onze eisprong hebben gehad. We lopen gelijk, spannend! :)

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    oh ja dom van me. Succes!

Deel Deze Pagina