Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Lex! Kan me voorstellen dat t sowieso niet niks is om een miskraam te hebben en ook nog eens gecurreteerd moeten worden....

Ik hoop het beste voor je, succes meid!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Kan het geen innestelingsbloeding zijn?

3. Sarahtje

Sarahtje Lid

17 okt 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ladies,
    Vorige week laten weten dat mijn NOD vandaag, morgen of overmorgen zou zijn (woensdag de 13e m'n ovulatie kunnen spotten met een test). Ik had tot nu toe best goede hoop deze ronde. Ik had een vreemd kramperig, opgeblazen gevoel in mijn buik dat ik naar mijn idee nog niet eerder voelde (heel wat rondes van alles gevoeld hoor..) en gevoelige tepels die ik normaal niet heb. En ik had nog geen bruinverlies, dus ik begon zowaar te hopen dat ronde 7 raak zou zijn..maar helaas vandaag bruinverlies en dat is bij mij altijd een slecht teken. Ook iets meer krampgevoelens die lijken op een naderende ongesteldheid. :( Zoo balen, ook omdat ik mezelf een beetje gek maak. Aan de ene kant fantaseer ik over zwanger zijn en maak ik mezelf blij, aan de andere kant moet ik mezelf behoeden voor dat soort gevoelens omdat ze (nog) nergens op gebaseerd zijn en ik natuurlijk ook nog maar af moet wachten of het me uberhaupt gegund is..Maar pfff iedere maand vlak voor je NOD die spanning...ik sliep er vannacht gewoon slecht van..elke keer spanning als je naar de wc gaat...En gek genoeg heb ik sommige rondes gewoon opluchting gevoeld toen ik ongesteld werd..Ik was teleurgesteld en verdrietig, maar die spanning was weg, je wist waar je aan toe was.. even een week niks en dan weer je ei opsporen, twee weken wachten en dan weer die spanningen..Wie heeft verzonnen dat dit zo moet?? :p
    Volgens mij is er wel een aantal van jullie dat zich hierin moet herkennen. We voelen allemaal die zelfde spanning en het helpt me ook jullie verhalen te lezen...gedeelde smart is halve smart zeg ik dan maar :)
    Iedereen veel succes, ik hoop dat het voor jullie (binnenkort) raak is! En zolang ik nog niet ongesteld word is er ook nog hoop natuurlijk...
    Liefs,
    Sarahtje

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ moon77: Ik denk het niet heb buikkrampen en heel hevig bloedverlies! Heb het nog nooit zo erg gehad na mijn vmk. :$ Ik ga gewoon uit van nieuwe ronde tenzij het morgen ineens over is maar denk het niet.....

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik voel niks bijzonders =)
    vandaag 6 dagen overtijd dacht laat ik eens een testje doen,en er kwam een heeeel licht 2e streepje daar ben ik zeker van,maar aan de andere kant denk ik zie ik dat streepje nou omdat ik die graag wil zien of is het echt een streepje..
    (normaal gesproken gebruik ik matcare cassete maar dit keer waren het die hele dunne strips,iemand ervaring mee?)

Over 2 dagen ga ik weer testen hoop dat het dan duidelijker is.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    foto??? spannend

7. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

De test kwam niet duidelijk op de foto,dus kijken of ik over een paar dagen met een nieuwe test een duidelijk foto krijg.

8. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly03 wat spannend. ik duim voor je

9. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook even want ik vind het toch wel spannend! Mijn eisprong was zo rond de 11e en ik had dan de 25e ongesteld moeten worden, maar het is niet tot op de dag nauwkeurig bij mij, dus ik heb nog niet getest.
    Mijn klachten:
    - steken in mijn rechterlies en helemaal onderin mijn buik
    - veel witte afscheiding na mijn eisprong, maar de laatste dagen niet meer
    - de hele dag een weeïg misselijk gevoel
    - geen eetlust (terwijl ik dat normaal iets te veel heb :D)
    - veel plassen
    - pijnlijke en gezwollen borsten

Ik ga nergens van uit, het kan maar zo dat ik morgen gewoon ongesteld word, maar ik heb toch ook wel de neiging om een testje te doen :D

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    spannend sammy82!!

hier nog steeds hetzelfde, heel de dag misselijk, flinke steken rechtsonderin bij mijn blaas/ongi gevoes... veel drang tot plassen maar niet moeten, en ineens een heleboel pukkeltjes...

nog ff wachten voor mij, 2 nov is pas mijn nod...

11. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Sammy; ik had denk ik al wel een test gedaan... Maar kan me ook voorstellen dat je nog even hebt gewacht. Als wat je beschrijft de eerste keer is dat je het allemaal voelt, zou het maar zo eens raak kunnen zijn...!

Ik voel het ene moment van de dag heel veel, beetje misselijk, buikpijn, pijn aan de zijkant van mijn borsten, en dan opeens weer niet, volgens mij ben ik er ook vooral veel mee bezig... Nog maar even afwachten tot zaterdag, dan is mijn NOD... Maar ook dat weet ik niet helemaal zeker, omdat het de eerste keer na de nuvaring is. Spannend...!

12. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk heb ik nooit klachten voor ik ongesteld word. Meestal word ik 's ochtends wakker en dan voel ik aan de buikkramp dat ik ongesteld ben geworden, het komt eigenlijk altijd 's nachts. Maar misschien let ik wel veel te veel op welke klachten ik heb en is het allemaal toeval.
    Als ik morgenvroeg nog niet ongesteld ben, ga ik even testen voor de zekerheid, maar ik wil er ook geen hordes testen doorheen jagen. Het zou zo handig zijn als m'n cyclus gewoon elke maand precies even lang was!

13. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en emotioneel ben ik ook! Ik ben nu tienermoeders aan het kijken en zit elke keer al bijna te huilen :S Normaal ben ik echt een nuchter type.

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is lastig he dat je je misschien wel allemaal pijntjes gaat voorstellen die er niet zijn :D Ik probeer mezelf er ook voor te behoeden, maar toch heb je die hoop he....

Sammy, ik had al lang getest!!!! Respect :p

15. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat ik negatief test, dus ik wil eigenlijk helemaal niet testen :D

16. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test was inderdaad negatief. Dan zal ik een dezer dagen wel ongesteld worden.

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi,

Gisteravond bij het afvegen een beetje bruinig, verder niets... Ongi of innestelling.. pffff nog 5 dagen wachen hier!!!

18. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch ook maar even hier melden!
    Ik zit dus mezelf ook helemaal gek te maken met allerlei dingen die ik voel als:

- Moe
    - Pukkeltjes (meer dan normaal)
    - Pijn / rotgevoel in onderbuik
    - sinds gister ook lichte pijn in onderrug
    - gisteravond super gevoelige tepels, nooit eerder gehad en is nu al weer minder!
    - Moodswings
    - Emotioneel
    - Beter reukvermogen

Kleine bloeding gehad van 3 dagen op 17,18 en 19 okt. lichtroze slijmachtig zeg maar *sorry!*

Vriendlief is er trouwens van overtuigd dat ik zwanger ben en ik mag dus geen roodvlees meer van hem :)

Nog ff wachten dan kan ik testen, als ik dan niet al ongi ben geworden.
    Zelf verwacht ik namelijk niet zwanger te zijn maar wellicht ben ik een geluk verhaal :)

Liefs, Lievebeeb

19. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hier zit er nog 1 op het wachtbankje!

Over 5 dagen is m'n NOD.. Heb mbv ovulatietesten m'n ei gespot dus hoop dat we goed hebben gemikt ;)

Ik voelde een paar dagen geleden een wat zeurend gevoel ik m'n onderrug (innesteling?), had ik ook een week voordat ik positief testte van m'n dochter.. En sinds 2 dagen steekjes in m'n liezen, een wat zeurend gevoel in m'n onderbuik en was net even ontzettend misselijk!

Dit hoeft allemaal niks te betekenen natuurlijk... maar ga morgen testen met een 'vroege' test!

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik wordt nu elke keer wakker met hoofdpijn pffff en veel witte afsheiding bah haha

Deel Deze Pagina