Wachtbank wat voelen we allemaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sproettie, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier ook nog geen ongi te bekennen. Ik had mijn nod op de 25e gezet (ivm slijm op 10e).
    Zondagavond in bed een beetje buikpijn...ik dacht o jee, het gaat komen. Maandagnacht wederom buikpijn en gisteren overdag en vannacht best veel buikpijn/rugpijn en moeie benen. En enerzijds lijkt het op ongibuikpijn en tegelijkertijd is het net wat anders :(. Zaterdag al getest en was nega, dus nu moet (van mezelf en vriend) ik wachten tot en met vrijdag. Blijft toch lastig, hoor ;)!
    Verder voel ik niet zo veel...heb eerder in de cyclus al (andere) buikpijn gehad...en geloof ook niet dat het raak is. O ja, en heel snauwerig (hoor mezelf tekeer gaan) tegen mijn vriend.
    Maandagnacht gedroomd dat ik tot 2x toe posi testte....nou, we weten allemaal dat dromen bedrog zijn :p. Nog maar even wachten dus...pfff.

2. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi ladies,

Ik weet even niet meer wat ik nou voel en wat ik graag wil voelen ;)
    Mijn geplande NOD is zaterdag (maar 1e cyclus na mk, dus zegt niet zoveel). Nu heb ik al 2 dagen beetje licht bruin/roze bloedverlies. En ik heb al een week last van pukkels.
    Verder denk ik natuurlijk van alles te voelen (beetje zwaar drukken gevoel onderin mijn buik.) Nog geen last van borsten, terwijl dat vorige keer al snel was.
    Heb maandagavond vroege test gedaan, spierwit natuurlijk (ook wel weer fijn, want betekent wel dat alle HCG eruit is na mk).
    Nu toch maar gewoon wachten tot minimaal het weekend.

3. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Jee, wat spannend allemaal!! Ik moet nog zo lang wachten... Ik herken ook zoveel van de kwaaltjes die jullie omschrijven. Maar denk tegelijkertijd ook dat ik het me soms inbeeld. Is hoofdpijn ook een van de symptomen? ;)

Butterfly, een heel licht streepje bij een test betekend trouwens meestal zwanger hoor! Succes!!

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    er wordt gezegt dat je er hoofdpijn van kan krijgen ja

5. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    hoi allemaal! en dag Moon, leuk om je hier weer tegen te komen:) ik zit ook op de wachtbank. vorige week positieve ovutest gehad en heel goed geklust:) helaas tot nu toe (7 dagen na ei) nog geen enkel symptoom:( alleen een btje een drukkerig gevoel daar benee, maar geen hoofdpijn of zere borsten.
    wat ik normaal gesproken na mn ei heb is zere tepels en dat heb ik dan nu weer niet!! zo raar allemaal, wacht het maar weer gewoon af!

oja heb wel sinds gister heel veel witte, lichte afscheiding, echt btje nattig. goh voor wie nog moet lunchen; eet smakelijk;)

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Die afscheiding heb ik ook heel de dag door z vies maar als het zwanger betekend graag haha

7. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    ja een vriendin had het ook iig, alleen had die ook zere borsten... misschien komt innesteling later?..hope so;)

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb af en toe een steek in een borst maar nog niet echt hoop het ook voor jou

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik word helemaal gek van de afscheiding. Het is zo dun als water, maar wel wit. Ik voel het gewoon lopen (sorry voor de details) Maar daar word ik wel onzeker van. Denk elke keer dat ik ga vloeien.
    Vandaag de hele dag al last van mijn buik, volgens mij zijn het mijn darmen. Maar ik vind het allemaal niet prettig. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Trouwens nog een vraagje. Wat bedoelen mensen met "vroege testen"

En wat zijn die dunne papieren stripjes voor testen?

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ha nw,

Ook leuk om jou hier te komen :D! Vroeg me al af hoe het met je ging, maar kon je niet vinden. Was alles kwijt na de crash :(.
    Dussseee...jij bent ook in afwachting van? Ikke ook. Nou ja, ik zou gewoon kunnen testen natuurlijk...maar mag het niet. Vrijdag pas! En ik geloof er zelf ook niet in hoor! Ook helemaal geen symptomen..behalve de buikpijn sinds zondag. Maar ja, er zijn toch ook genoeg zwangeren die ook geen symptomen hadden voor of net na NOD?? Ik weet het dat is jezelf mss valse hoop geven, maar ja hoop doet leven zeggen ze toch?? En zoals ik al zo vaak voorbij heb zien komen: geen bloed, geeft moed :)!
    Dus we wachten het maar af, hè!

12. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanochtend vroeg een testje gedaan Kruidvat 2v5 en binnen de tijd een lichtrose streepje, licht maar toch goed te zien. Vanmiddag dipstick van zw en kids gedaan en heel licht positief ook binnen de tijd. Nog steeds dezelfde kwalen maar nu ook misselijkheid erbij en ik heb het zo koud!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Gefeliciteerd :D! Ben je al overtijd of zit je nog voor je NOD? En wat zijn je kwalen precies? Ik heb het al sinds vorige week koud, ook in bed ben ik niet warm te krijgen (vindt mijn vriend ook errugg leuk ;)), maar zaterdag een nega test.

14. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Dankje! Nee ik ben nog niet overtijd. Volgens mij heb ik mijn nod 31 okt. Tja de test van kruidvat is nu natuurlijk opgedroogd, maar ik zie duidelijk een rose streepje geen twijfel over mogelijk. Ik neem aan dat je die niet krijgt als je niet zwanger bent?

Mijn kwalen;

buikpijn
    rugpijn
    zere tepels
    moe slaperig
    humeurig
    misselijk
    koud
    bij vlagen veel dorst

Nou 't is nog een waslijst geworden haha.

Wat rot dat je een nega test had. Maar geen bloed is goed. Miss over een paar dagen een testje wagen?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ja, ik ga ws vrijdag weer testen. Denk zelf niet dat het raak is, hoor! Had 10e mijn slijm, dus ging uit van de 25e mijn nod maar weet het niet zeker. Wilde adhv ovutesten controleren of dat ook mijn eisprong betekent, maar had zaterdagochtend (9e) en zondagochtend (10e) wel een streepje maar lichter dan de controlestreep. Zondagmiddag, maandag- en dinsdagochtend (bijna) geen streep, dus gestopt met testen en gewoon wat geklust...haha. Heb dus geen knalposi ovutest gehad :$:(.
    Dus dat was (nog) geen succes...volgende ronde (hoop het niet natuurlijk) ga ik vrijwel meteen na ongi en elke dag testen.
    Ik heb buikpijn (eerder in de cyclus al gehad maar anders) sinds zondagavond...lijkt op ongipijn, maar toch ook weer net anders :(. Sinds vorige week dus koud. Vorige week ook vreetbuien en lekkere trek...hmmm niet goed voor de lijn haha. En lekker snauwerig tegen mijn vriend...ach gossie. Dus...pms of mss toch....?

16. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Patrieske, hou ons op de hoogte.
    Linda99, volgens mij zijn vroege testen testen die je voor je NOD kunt doen. Zelf geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat meiden ze kopen. Patrieske, heb jij ook zo'n vroege test gebruikt?

17. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Moon, je had nog even door moeten blijven testen met die ovutestjes. Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt. Snapte er ook de b*llen niet van. Ik dacht dat ik mijn eisprong tussen dag 10 en dag 12 had. Mooi niet! Op dag 15... Ik wilde het ook al opgeven maar toch nog maar even doorgegaan en binnen een dag een knaller. Ja dat dacht ik ook wel, het kan ook pms zijn maarja dan toch een posi test dus geen pms! Foto staat in mijn album is gelukt om hem te uploaden.

Girl82, ja ik heb kruidvat 2 voor 5 eurie gebruikt. Die kun je idd een paar dagen voor je nod gebruiken. Clearblue ook die waarbij je een plus moet aflezen.

18. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moon, ik vond de ovu testen ook erg onduidelijk. De teststreep was donkerder dan de controlestreep en die was heel licht! Welk merk heeft goede testen?

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op die dipsticks bijna nooit een knaltest, gebruik er altijd de digitale van Clear Blue naast als het streepje op de dipsticks iets donkerder wordt. Ik heb ook maar een korte LH piek, dus misschien heeft dat ermee te maken. En ik ga (als ik op een dag een iets donkerdere streep heb) 2 keer per dag testen, anders mis ik mijn piek. Die dipsticks zijn gewoon handig en goedkoop om te gebruiken totdat je in de buurt van je piek komt, daarna zijn ze niet nauwkeurig genoeg vind ik, de CB digital wel. Is alleen wel prijzig ;)

Ik heb ergens gelezen dat iemand pijnlijke borsten had als kwaal, alsof er blauwe plekken op zitten, dat heb ik nu ook! Mijn tepels waren heel gevoelig rond mijn ei (elke maand zo) en dat is nu weg (ook elke maand zo), maar nu dus pijnlijke borsten. Ik heb het de ene keer heel warm en de andere keer heel koud! Ook nog steeds wat ongikrampen, maar wel minder dan zondag en maandag.

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat!!!!!!!!

Deel Deze Pagina