@ chanta is t echt een rose streepje of een wit? Ik had vorige maand een wit streepje en was helaas niets. Dames ik heb een posi test gehad. Helemaal vergeten te testen, mn dochtertje is maandagochtend met spoed opgenomen en gisteravond dacht iker pas weer aan. Meteen getest en een + van clearvlue. Vandaag gaf de test zwanger 1-2 aan.
@Ryanne; gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met je dochtertje? Ik kan over 3 dagen testen... Symptomen zijn er, maar ja, misschien gewoon ontpillen...?
Ryanne wat dubbel zeg.... Hoe is het met je dochtertje? Chantal ik zie ook wat hoor, oh wat spannend! Hopelijk is de streep op een paar dagen donkerder. Driekeerdaan, ik kan me ook nooit inhouden hoor.... is gewoon TE spannend eej!
Erg is dat he... Je voelt van alles, en ik merk ook dat ik er eigenlijk ook wel TE veel mee bezig ben... Met ons dochtertje was dat anders, zij zat er opeens, onverwacht, dus dit is allemaal nieuw... Superspannend!
morgen ga ik nog een test doen met ochtendurine, het is geen wit streepje maar echt heel licht,roze/grijze streepje. @ryanne:gefeliciteerd met je posi test! Hoe is het met je dochtertje? gaat het nu beter?
@Ryanne: gefeliciteerd!! Logisch dat je dat allemaal even vergeten was...Hoe gaat het met je meisje? Heel veel sterkte hoor! @Chanta: heb je al opnieuw getest???
heb vanmorgen een kruidvat test gedaan, weer een heel licht streepje, (ben heel laat gaan slapen gisteren en heb om 6.00 getest) dus ik denk dat het streepje daarom weer net zo licht is. morgen nog maar weer testen met clear blue plus...
Ooohhh spannend zeg!!! Meid ik leef helemaal met je mee Succes met de andere test: laat je het even weten?
kon me niet bedwingen en heb net de cb test gedaan.. een hele dikke streep met een klein streepje erdoor.. die van kruidvat zijn duidelijker. als je de cb uit elkaar haalt zie je echt duidelijk een plus.(of telt dat niet) voel me voorzichtig toch heel blij!!!!het is nog heel vroeg natuurlijk, vond het al zo vreemd want ik ben snipverkouden en toch kan ik nog goed ruiken ondanks mijn verstopte neus..
Hallo Dames... Aangezien mij nod ook steeds dichter bij komt kom ik ook maar even mee praten.. Vandaag beetje raar op de maag.. het rommeld heeeel erg onder in me buik. Maar ja nog 6 daagjes en dan kan ik gaan testen.
Chanta, wat spannend...! Gelukkig toch weer een licht streepje, wie weet is ie over een paar dagen donkerder! Ik heb vanochtend getest, maar die was negatief helaas... Maar goed, mijn NOD is pas zaterdag en dit is pas de eerste ronde, dus mijn lichaam kan me ook nog eens enorm voor de gek aan het houden zijn. Zit dus niks anders op dan wachten... wacht, wacht, wacht.....
Valt inderdaad niets van te zeggen driekeerdaan, de eerste cyclus voelde ik ook allemaal dingen die ik niet kende, maar nu heb ik ze elke maand! Echt wel spannend dames.... Ik ben er ook te veel mee bezig hoor, maar ja, lastig om dat niet te zijn. Ik ga zondagochtend testen, vriendlief gaat naar het buitenland en dan wil ik m nog wel persoonlijk kunnen inlichten als de test positief is, ALS natuurlijk en als ie negatief is kan ik dat ook nog even met m delen. Zondagochtend dat is nog 2,5 dag.... Pffff!
Hee Tooske, ik ga ook zondagochtend testen! Spannend he? Ik kan bijna niet wachten...De dagen kruipen voorbij: en ik heb nog wel vakantie! Ik heb wel een hoop steekjes en gevoelige borsten enzo, maar ja ik ben jaren aan de pil geweest en dit is pas de 2e ronde: ik weet eigenlijk niet eens wat je normaal voelt als je bijna ongi wordt... Chanta, wat fijn dat er toch een lichte plus te zien is! Over een paar dagen gewoon nog eentje doen, dan issie vast donkerder!
Hallo dames, Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen bij mij... Misschien toch een cyclus van 28/29 dagen deze maand? Wel raar want mijn ongesteldheidspijn is zo goed als verdwenen, heb wel nog steeds wat bruin in mijn afscheiding (minimaal) en af en toe steekjes in mijn borsten. Wat denken jullie?? Vanochtend nog een test gedaan, maar helaas negatief! Nu zijn mijn testen ook weer op dus eerst nieuwe kopen ergens... Heeft etos ook goede? Daar kan ik morgen heen op het station namelijk... succes allemaal
Zoo, ik ben vandaag om voor het eerst om een zwangerschapstest gegaan, maar ik wil pas testen als ik overtijd ben. Heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden, heb gevoelige borsten (is altijd een teken dat het eraan gaat komen). Dus ja nog maar even afwachten maar ik denk niet dat ik zwanger ben (kan het alleen maar meevallen he). Chanta, wat leuk voor je dat je nu al (licht) positief test! Intussen wachten wij verder...................
Oh wat spannend ja Buddha30! Jij dus ook zondag.... Ik had er vanmorgen al bijna een gedaan, maar heb mezelf nog net in toom kunnen houden Ik zit ook pas in ronde 3, door ontpillen weet je inderdaad niet wat nou de 'normale' symptomen zijn als je ongi gaat worden. De vorige 2 rondes had ik net voor mijn ongi ineens pukkeltjes en wat ongipijn. Maar die ongipijn heb ik nu al vanaf een paar dagen na mijn ei en is er af en aan. We wachten maar gewoon.... Adriana en liefjes spannend hoor.... Een vroege witte test zegt nog niks he!