Ik kom ook even meekletsen... Mijn nod is zondag, vandaag al een testje gedaan (kon me niet meer bedwingen) maar helaas omowit... Voel me wel vreemd maar dat zal dan miss wel tussen mijn oren zitten...
Proficiat Booboo! Klinkt goed een lichtroze streepje! Ikkin, balen dat je test negatief was.... Maar je bent vroeg ja, geen bloed is goed Ik heb mijn NOD maandag, ga morgenvroeg testen. Alleen is mijn luteale fase redelijk kort (12 dagen). Volgens mij kan je lichaam dan toch nog niet genoeg hormoon hebben aangemaakt? Weet iemand hoe dat zit? Dat als je een korte luteale fase hebt, je dan ook pas na NOD positief kan testen? Dit gaat een lange avond worden....
@ all tnx voor jullie lieve reacties. Dochtertje gelukkig weer thuis en is goed opgeknapt. @ tooske hier n posi test op dag 19 dus ook een lf van +/- 12 dagen en zie banner.. lan dus wel
Nog steeds geen ongi... zucht. Ik twijfel of ik weer zal testen. Voel me niet echt zwanger maar m'n emoties zijn wel goed in de war iig.
Fijn dat het allemaal weer goed gaat met je dochtertje! En nog proficiat met e positieve test, wat heerlijk! Op dag 19 van je cyclus een positieve test, op welke dag na je ei was dat? Ikke vanmorgen getest op dag 10 of 11 na mijn ei, maar een omowitte test helaas. Als mijn ongi niet komt maandagochtend nog maar eens proberen.... Isodora, wanneer heb je voor het laatst getest? Ik zou er sowieso 1 dag tussen laten zitten, het schijnt dat HCG hormoon verdubbeld in 48 uur.
Hallo dames, helaas ongesteld geworden gisteren... Hebben besloten het nu even te laten rusten, aangezien we gaan verhuizen op korte termijn. Eerst daar maar settelen en dan er opnieuw voor gaan! Succes allemaal!
@Liefjes Balen ik ook alweer! Moest het zondag worden maar gisteravond kreeg ik al wat krampjes en wat bruinbloed verlies nu nog hetzelfde maar breekt zeker vandaag of morgen door. Ronde 5 voor mij!! *zucht*
@booboo22 Ik ben benieuwd! Spannend hoor @Ryanne Wat fijn dat het goed gaat met je kleintje gelukkig maar!
@ meiden met een positieve test: gefeliciteerd! @Ryanne; fijn dat je dochtertje weer thuis en opgeknapt is! Hier nog steeds echt op de wachtbank... Nog geen positieve test, maar ook nog niet ongesteld. Vandaag is mijn NOD, maar misschien is mijn cyclus wel langer, omdat dit de eerste ronde is, dus kan nog echt alle kanten op. Wel lekker labiel vandaag, steeds wat gekke krampjes, gevoelige borsten, soms ineens misselijk, maar ja, ik hou er maar rekening mee dat dat van het ontpillen kan komen... Overmorgen maar weer testen!
Dames: met positieve of licht positieve testen gefeliciteerd. Hier vanmorgen weer getest maar weer negatief. Voel me ook vreemd; misselijk met vlagen opgezette buik, obstipatie :S (sorry voor details . Maar ook hier en daar steken in mijn buik. EN zoals jullie weten kan dit op een zwangerschap en op komende ongi wijzen. Dus we schieten er geen niets mee op. Dus nu morgen maar afwachten en hopen dat de ongemakken iets positiefs op leveren. Wie zitten er nog meer op het wahtbankje hier?
@Ikkin08; grappig, ons dochtertje heet ook Nikky, maar dat dus iets anders geschreven. Ik zit dus ook te wachten... vage klachten, die door van alles kunnen komen... en wie weet blijft door de spanning mijn menstruatie ook wel uit... of het is ontpillen... zucht... Wacht...wacht...wacht...
Haha dat is idd leuk ja! Hoe oud is je dochtertje? Ben je al lang gestopt met de pil? Bij mij kan het niet van het ontpillen zijn die gebruik ik al niet meer sinds de zwangerschap van mijn dochter dus dat is zo'n 2,5 jaar gelden.
Ons dochtertje is nu 2 1/2, dus iets ouder dan jou dochtertje. Ik heb een half jaartje de nuvaring gebruikt, eigenlijk alleen omdat ik gewoon echt niet ongesteld wilde zijn op onze trouwdag... En daarna meteen weer gestopt. De hoeveelheid hormonen valt met de nuvaring ook enorm mee, werd er i.i.g. niet depri van zoals vroeger van de pil. Dus ja, ik weet ik het niet... Het blijft spannend! Dit is onze eerste ronde, dus ben net 4 weken geleden ongesteld geweest en zou het nu weer moeten worden... of niet, maar dan moet die test wel een + gaan geven... ! Wanneer ga jij weer testen?
Dames met positieve test: Gefeliciteerd en geniet ervan! Ik hoop zelf ook volgende week te testen, maar ik ben er echt van overtuigd dat er een ongi aan komt, ik VOEL het gewoon. Dan maar met een schone lei naar de volgende ronde! Ja ik heb me er echt al bij neergelegd. Wel jammer want 5 nov zijn we 5 jaar samen, was een leuke verrassing geweest he een posi test, maar dat zit er dus niet in. Groetjes Adriana
Heej Meis, balen zeg.... Valt elke keer zo tegen als het niet zo is he! Adriana, geen bloed is goed he.... Zou wel een leuk kadootje zijn ja! Driekeerdaan en ikkin, wat spannend he.... Wanneer gaan jullie weer testen? Ik weet het niet meer welke kant het opgaat. Gisteren dacht ik echte ongi krampen te hebben en ook meer pukkeltjes. De vorige rondes kwam toen mijn ongi. Dus ik ga er vanuit dat mijn ongi nu ook doorkomt. Nog maar even afwachten dus....
Nou mijn vermoedens zijn vandaag toch nog beetje uitgekomen, zeg het nog heel voorzichtig maar ik heb een uur geleden heel licht positief getest. streepje is bijna niet te zien dus op de foto lukt nog niet. Van de week nogmaals testen en dan hopen dat ie duidelijk roze wordt.!
@Ikkin & booboo; wat goed, een positieve test...!! Hier nog steeds dezelfde klachten, vandaag nog emotioneler dan gisteren, en de test nog steeds hagelwit, en ook nog geen ongi... Pfffff... Denk dat ik nu echt maar aan mijn man vraag of de test die ik nog heb verstopt, zodat ik wel 2 dagen MOET wachten met testen en er iets minder mee bezig ben...