Ik wilde eerst ook wachten tot morgen, maar bleef maar naar de wc lopen om te kijken of ik al ongi was. Werd dus gek van mezelf, dus vandaar de test toch maar gedaan. Maarja nu morgne ff andere halen om te kijken of die positief uitslaan...
Oh wat spannend Ikkin, een licht streepje!!!! Ben benieuwd of 'ie morgen donkerder is! Ik weet t niet meer hier, heb toch weer niet t gevoel dat ik ongi ga worden hier, had vanmiddag weer een misselijke vlaag. Morgenochtend ga ik maar weer eens een testje tegenaan gooien, als ik nog niet ongi ben dan natuurlijk. Loop TE vaak naar de wc om te checken nu Vandaag op 11 DPO, kan dus nog alle kanten op.
Helaas, vanmiddag toch ongesteld geworden... Moest haast ook wel, omdat die testen steeds negatief waren, maar ja, zat nog maar net op 29 dagen, dus het had gekund. Op naar de volgende ronde!
Oh wat balen driekeerdaan! Op naar de volgende ronde meid. Ja Ikkin, ik wil ook gewoon zekerheid hebben.... Wanneer ga jij weer testen? Ikke morgenvroeg, nog 1 nachtje slapen....
Hi meiden, wat een spanning hier!! Mag ik me aansluiten op de wachtbank? Ik had vandaag ongi moeten worden, maar niets te zien! Gister heb ik de hele dag last gehad van mega ongikrampen, steeds bang als ik naar de wc ging dat toch weer de duivels om de hoek kwamen! Maar nee dit is gelukkig nog niet gebeurd Ik duim voor jullie meiden! xx perry Ps: het rare is, als ik normaal ongikrampen krijg dan ben ik ook meteen ongi! Beetje hoop misschien?
iedereen dis posi heeft getest gefeliciteerd! iedereen die ongi is geworden,hopen op de volgende ronde! iedereen die nog moet testen.. spannend en ik hoop dat het raak is.. ondanks dat mijn test nu al wel donkerder wordt is het nog steeds geen knalstreep... zou dat nog komen? ben echt zo bang dat het nog misgaat...
mag ik mij ook melden ik was 1 okt ongi om de dag geklust en moet morgen ongi worden.... heb wel enorme borst pijn en megaaa adres , ben vies veel misselijk geweest afgelopen weken uit angst even de kattenbak niet schoongemaakt hihi en vandaag ook veel te veel in mijn broekie gekeken of met afvegen of het rode leger er al was maar nee .... ook ik kon me niet beheersen met een test maar niks helaas . morgen afwachten ... moet nog wel even weer nieuwe testen bestellen haha dit is pas ronde 1 voor ons overigens ...maar vooraf moeizaam door ziekte en nu nog met medicatie die zodra de zwangerschap zich aanmeld omgezet moeten worden naar spuitjes (kortom de bloedverdunners moeten omgezet worden in trombose spuiten) ik duim ook voor een ieder die morgen ook het leger officieel op bezoek krijgt dat ze deze maand uitgezet zijn hihi
mijn banner klopt niet , cyclus ingevuld 32 dagen ongi 1 okt moet dus 1 nov weer ehm alleen banner krijg ik nie goed
Soorry dames even ego berichtje... Heb sinds 2 uur bloedverlies Had net nieuwe testen gehaald, cb plus en kv 2v5 en de gewone. Toch nog maar testje gedaan. Cb plus is positief en normaal zichtbaar. Maar die van kv 2v5 negatief. en bij de gewone van kruitvat staat er een soort schaduwlijntje. Helpie wat nu? Heb net huisarts gebeld maar die was er nu niet, assistente gaat overleggen over hoe nu verder...
Het kan voorkomen dat er toch wat bloedverlies is, en het vruchtje er wel nog zit, en blijft zitten. Ik hoop voor je dat de ongi niet verder doorzet! Sterkte!
jeetje ikkin dat is moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent... ik ben vandaag ook niet ongesteld ...maar wie weet komt het vanmiddag nog ... zal ik nog een keer testen strakjes of wachten ..
Moet woensdag bij de huisarts een urinetest op halen, verder uitleg krijg ik dan. En deze moet ik dan vrijdag doen. Afwachten dus....
Spannend Ikkin08! Duim voor je dat het goed is. Meerdere positieve testen zegt toch ook wel iets zou je denken. Hier is het grote wachten ook begonnen, over 4 dagen mijn NOD maar het kan natuurlijk schommelen. Joyce, heb je al getest?
Girl1982: yep en weer negatief en nog steeds niet ongetseld vind het zo irri want ben nooit over tijd ! heb altijd een koper spiraal gehad dus mijn cyclus is gewoon doorgelopen en was altijd netjes . meestal van de 1e van de maand tot de volgende eerste of zelf nog laatste dagen van maand ervoor maar nog nooit erna ... hoelang is mijn cyclus dan eigenlijk normaal uitgaan van mijn normale cyclus... dus van de 1e tot de 1e
Hey Meiden, FF een snelle up-date want ik heb het onverwachts super druk gekregen zowel op werk als privé en dit lijkt nog even te gaan aanhouden. Zal proberen om de gemiste berichten nog in te halen met lezen. Ik ben helaas na 4 dagen overtijd toch ongi geworden. Balen, maar ook wel weer opgelucht. Ik ben niet zo goed in wachten en had zoiets van, als het dan toch moet, laat dan maar komen. Mijn banner heb ik ook nog niet aangepast, geen tijd voor! Hopelijk krijg ik snel weer wat rust en kan ik op mijn gemak alles nalezen. X ZoGraag
Hey Joyce1982, eindelijk iemand die een koperspiraaltje had (ik d8 al dat ik de enige was), wij hebben dus ook geen last van ontpillen, ben ik erg blij om als ik dat zo lees. Ik hield ook nooit echt op de dag precies mijn cyclus bij maar dat ga ik dus nu wel doen. Jeej ik vind het allemaal zo spannend voor iedereen!!! Chanta, ik dacht ook dat het bij jou al raak was. Ik hoop het wel voor je, succes ermee! Jammer van je ongi, ZoGraag, maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Vol goede moed de volgende ronde in!
ikkin wat onwijs spannend voor jou zeg! Voor degene die ongi zijn geworden next round nieuwe kansen! vandaag nog geen ongi te bekennen! heb wel een vermoeden dat ik het binnen nu en morgen ochtend ga worden. gelukkig geen ongi krampjes gehad vandaag(AFKLOPPEN)