Jeetje Ikkin, wat ontzettend spannend! Hier vannacht ongi geworden.... Wat een ontzettende tegenvaller was dat zeg! Ik heb echt heel veel krampen en steken gehad gedurende de 12 dagen na mijn ei en dan met name na een dag of 6. Je weet niet wat er allemaal gebeurd in je lijf he, wat zou ik dat toch graag weten! Ik heb even flink gebaald vandaag en nu besloten om weer met frisse moed aan de volgende ronde te beginnen .
Adriana85 haha ja ook ik had een koper spiraal en nee dan heb je geen last van ontpillen omdat je cyclus gewoon doorloopt , en je geen hormonen binnen krijgt hihi mja nog steeds niet ongi dus net doorprik sex geprobeerd eens kijken of het nu morgen dan wel rood dag is haha tsjonge .... ikke spannend nog steeds pfff Tooske : ja die onzekerheid is zooo irritant ! en dan hoop je dat het dan maar snel komt dan kan je weer op je volgende eitje wachten haha
nope vandaag geen ongi dag ...pfff denk als het er morgen niet is toch even naar de HA voor bloeddtest . punt is zodra ik wel zwanger mag zijn moet ik mijn bloedverdunners omzetten naar spuiten ....dan loopt een vruchtje minder risico...jeetje wat kan een lichaam je foppen trouwens zeg . die nega testen tja weet niet wat ik ervan moet zeggen haha ik voel me er niet verdrietig door ofzo . ik wil gewoon mijn ongi dan kunnen we op het volgende eitje wachten haha
@ tooske balen van je ongi zeg. Hier nog steeds wat bloedverlies Ben bang dat het niet goed is... Morgen test ophalen en dan vrijdag doen. Dus hier maar even afwachten...... @ joyce kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil hebben.
ah jeetje jakkes ikkin dat is niet leuk ! ja nou ik den kdat ik wel weet nu wat het is ik heb mijn inr geprikt vandaag doe ik normaal elke week maar had er geen zin in voelde me ok . maar die was dus veel te laag was 1.5 ipv 2.5/3.5... vanavond extra bloedverdunners innemen en dan kijken hoe het gaat
Nou, ik ben vanochtend ongesteld geworden. Echt balen! Wel keurig netjes op dag 1 van de cyclus, dat is dan toch iets positiefs he. Voor iedereen die nog in spanning zit: veel succes! Groetjes Adriana
pff hier nog niet echt spannedne dingen alleen net na het douchen (samen) met afdrogen wat rood slijm ik jaaaaa he he ongeteld .....later uhm dat was het hahah mja we wachten wel weer af hoe is het met jou iikin?\
Ik zit al op dag 40 van m'n periode inmiddels... zucht. Ik zou toch echt wel graag ongesteld willen worden nu dan kan de volgende ronde tenminste beginnen.
isodora Douche SEX echt werkt prima hahah nja beetje dan had dus vanavond met afdrogen wat slijm bloed en nu alleem met plassen druppeltje afvegen aan het plee papiertje maar ik voel het nog niet lopen zoals normaal zeg maar haha positief dan weer wel geweldige fles likeur met mams soldaat gemaakt gheghe
Ik ben net terug van de huisarts en jawel hoor; wéér blaasontsteking... alweer de 5e keer dit jaar...:x Ik weet goed hoe dat komt; niet plassen na de sex, maar ja, als we zwanger willen worden ga ik tijdens de eisprong echt niet meteen plassen! Ik wil nl dat het erin blijft zitten!! Vandaag krijgen we ook de uitslag van het zaadonderzoek, ik ben benieuwd, toch wel spannend allemaal...!
Er zijn veel meiden die ongesteld zijn geworden... Helaas... Hopenlijk worden er de komende maanden veel baby's verwerkt !! Succes meiden
@ mieps ik heb daar ook snel last van, ik slik nu cranberrycapsules die verbeter blaasfunctie en 1x per week bruistablet 1000 mg vitamine C. Nog geen last gehad. En al krijg ik het wel (voel het aankomen) dan pak ik op een dag 2 x 1000 mg vit c en cranberrysap. Even een update, inmiddels heb ik bruinverlies dus heb het idee dat het miss dan toch wel ongi was. Maar dat spreekt de positieve testen dan weer tegen :s Morgen ga ik urine inleveren bij het ziekenhuis en dan zal ik wel tot na het weekend moeten wachten tot ik wat hoor denk ikzo... Hoe is het hier?
@ ikkin; hoop voor je dat het goed is en dat het een innestelingsbloeding was. Ik kan denk ik van het zwangerlijstje af. vanmorgen ineens helder rood bloedverlies en voelde me ineens zo misselijk, hele tijd rotgevoel en bang dat het een bbz was, vanmiddag de vk gebeld en ik mocht direct langskomen (superlief vond ik dat!) ze heeft een echo gemaakt en kon niet veel zien alleen mijn eierstokken is niks mis mee dus dat was wel een opluchting, ze zei dat ik moet afwavhten, het kan een innestelingsbloeding zijn maar als het doorzet is het waarschijnlijk misse boel. mag over twee weken terugkomen om te kijken of ze dan wat meer kan zien mocht het nodig zijn,voel me zo beroerd ervan. ga nu maar even op bed.
@ikkin08; thanks, ik drink al elke dag cranberrysap (niet echt lekker, maar je moet iets) en pak elke dag een bruistablet met vitamine C. Het enige wat me niet lekker zit is dat ik sterkere pillen heb meegekregen deze keer, waarvan de ha gezegd heeft dat het geen kwaad kan bij een evt zwangerschap. Maar toch... ik heb liever geen medicijnen in mijn lichaam op dit moment.. Ach ja, we wachten af; over 10 dagen mag ik testen!!
Nou na 6 weken en 2 dagen ben ik eindelijk ongesteld geworden. Jammer van de buikpijn maar fijn dat er weer een hoopvolle periode in gaat nu.
Hoi dames, Ik wil ook graag meepraten op dit forum.. Ik was het andere forum ook kwijt net als mariss..(wie nog meer op de wachtbank?) Maargoed hier ben ik dus weer voor de mensen die me niet kennen.. Ik heb half augustus mijn mirena eruit laten halen en sindsdien dus bezig voor 2e kindje Ik heb een onregelmatige cyclus dus dat is egt waardeloos mn laatste cyclus was 39 dagen en heb vanmorgen test gedaan en die was negatief dus ma ff weer paar dagen wachten voor nieuwe test of dat ik ongie moet worden!! Succes Allemaal!!
Hoi meiden, Wij slaan deze maand over en gaan de volgende maand weer verder voor een brusje... Zou nu ongeveer mijn ei moeten hebben dus even veilig gedaan... Dit doen we omdat ik dan zo 1 augustus uitgerekend zou zijn als ik zwanger zou raken en dat wil ik niet want Julian is 31Juli jarig... Dat vind ik te dicht op Julian zijn verjaardag... Volgende maand dus weer nieuwe kansen!!
zie net op internet dat als mijn cyclus 39 dagen is dat ik 5 nov ongie had moeten worden.. gister negatieve test gehad... woensdag nog ma ff testje tegenaan gooien dacht ik zo.. wel beetje buikpijn nu dus ben bang dat de ongie eraan komt