Wachtbank

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maris22, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalovely

13 okt 2010
    7
    0
    0
    nog geen duivels te bekennen hier!!

2. mamalovely

13 okt 2010
    7
    0
    0
    de buikpijn is weg, nog geen ongie maar wel een negatieve test!! pfff word hier zo moe van!!!

3. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Wat duurt wachten toch lang hè... ;)

4. mamalovely

13 okt 2010
    7
    0
    0
    ben gister ongesteld geworden..jammer natuurlijk ma het wachten is ook niks..
    Mijn vorige cyclus was 39 dagen en deze cyclus was 45 dagen dus aan de hand van beide cyclussen maar weer flink klussen deze maand!! iemand ervaring met Etos zwanger worden pilletjes?? schijnt dat sommige mensen met langere cyclussen net als mij er baat bij hebben en dat hun cyclus korter word!!
    ik hoor graag van jullie!!!
    verder nog dames die getest hebben of nog ant wachten???

5. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Morgen is mijn man jarig en dan is het 3 dagen voor mijn NOD, maar ik wil toch alvast gaan testen. Het zou in ieder geval een geweldig verjaardagscadeau zijn als de test positief zou zijn!! Ik heb wel heel veel kwaaltjes, maar of het zeker is, weten we natuurlijk nooit. Ik hoop van wel! :D

Gisteren heb ik een etentje gehad met 4 vriendinnen waarvan er 3 zwanger zijn, dus ik hoop dat ik me bij het groepje kan toevoegen!!
    Wie duimt er mee??:) Spannend...

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier ook overtijd, maar negatieve test. Pff, die onzekerheid daar wordt je gek van. Heb wel kwaaltjes. testte vorige keer ook pas na 11 dagen vet positief dus het kan nog. Ik hoop het zo.

Mieps: alvast van harte gefeliciteerd met je mannetje en ik ga voor je duimen.

Mamalovely: Balen dat je ongi bent. Hoop dat je cyclussen snel wat korter worden en dat je snel zwanger mag raken.
    Sorry ik heb geen ervaring met die pilletjes.

7. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik zit ook lekker op de wachtbank tot mijn NOD er is.
    Voel me niet zwanger, en dekans is wel erg klein deze maand.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik sluit ook aan, gisteren heb ik een heeeeel klein beetje bloed gehad, waarschijnlijk een ovulatiebloeding aan mn afscheiding te zien. Ik hoop dat het zo is want dan hebben we toevallig op het goede moment geklust :D

Wachten duurt wel lang he...

9. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    @Foxter,
    Geduld hebben is ook niet jouw sterkste punt?
    Herkenbaar!:)

10. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @musicalfan; thanks!

Ik heb een test gedaan, maar ja; uiteraard negatief, tja wat wil je ook 3 dagen voor NOD. Was leuk geweest als het positief was, maar nu wacht ik gewoon ff tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen. Waarom duurt wachten altijd zo lang....:(

11. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Helaas pindakaas.... zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik vandaag ongesteld geworden... ik baal hier ontzettend van!!! Dit betekend namelijk dat we alweer ronde 16 ingaan, joepie...:(
    Hopelijk hebben we in december meer geluk.

Voor degene die nog op de wachtbank zitten; veel succes! ik zal voor jullie duimen.

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Mieps
    Balen meis! Grrr gooi het maar even lekker uit hoor ;) is helemaal niet leuk dat het weer niet gelukt is. In iedergeval veel succes en ook voor de andere meiden hier. Hopelijk krijgen we een kerst kado'tje!

@Iedereen
    Ik zit ook op de wachtbank. Sinds donderdag/vrijdag. Gister heb ik duidelijk innesteling gevoeld en normaal voel ik dat nooit zo, dit keer wel echt gek dat gekietel/geborrel daar beneden en die steekjes. :D Nu hopen op een beebje! :)

13. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Zo dames, even geleden! Heb het ff behoorlijk druk gehad....
    We zijn weeer druk aan het klussen geweest ;) En nu maar hopen dat er een goeie zwemmer bij zit ;)

@mieps balen van je negatieve test.... En ronde 16 alweer pff en dan loop ik te piepen met mijn ronde 6...
    En ken het gevoel paar vriendinnen van mij zijn ook zwanger, bijna allemaal raak in ronde 1... Ben wel blij voor hun maar baal wel is waarom ik nog niet...

@foxter; duim mee :D
    @sugarblossom: Hopen dat het goed vast houdt.
    @musicalfan: spannend.... wachten
    @lovely: geen ervaring met de pillen. maar niet geschoten is altijd mis toch ;)

14. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

ook zit in op het wachtbankje... rond de 26ste moet mijn nod zijn.
    Heb het idee dat ik van alles voel maar dat dat meer tussen mijn oren zit. Is pas de derde ronde maar zie nu al op tegen de teleurstelling.
    Het zou natuurlijk wel een geweldig kerstcadeau voor de aanstaande opa's en oma's zijn.....

Succes iedereen...

x Loes

15. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    de 26e wordt weer een spannende dag zo te zien... is de nod van velen... hopen voor jullie dat het deze maand raak is! mijn nod is de 30e maar ik ga niet meteen testen.. dat heb ik helaas vorige maand gemerkt,ik wacht wel tot ik 2 weken overtijd ben als ik het volhoud tenminste. duimen maar allemaal!

Deel Deze Pagina