Ohhh wat spannend allemaal zeg!!! Er zitten er echt veel op de wachtbank die bijna kunnen testen zeg!!!! Heb vanmorgen een vroege predictor test gedaan. Wat een stomme dingen zeg. Ze zeggen dat je die kunt gebruiken 4 dagen voor je NOD, maar bij mij geeft hij sinds vandaag pas licht positief aan. Die van het kruidvat 2v5 gaf donderdag al heeeeeeeeeel licht positief aan en die zijn nog veel goedkoper ook! Wat een geldklopperij zeg die Predictor testen. Pff ik kan het gewoon nog niet geloven zeg.. Merk wel dat ik s'ochtends echt trek in ontbijt heb, dat heb ik normaal nooit. Ik ben s'avonds echt MOE. Ben gisteravond gewoon al om 20.00 uur gaan slapen!!!! Op een zaterdag... En mijn borsten doen in de avond veel meer pijn als in de ochtend. En ook anders pijn, meer aan de zijkanten. En ik voel me steeds een beetje verstrooid.. weet ook heel vaak niet meer wat ik wilde zeggen en zo... Misschien hebben de wachtende hier wat aan?? Ik zit ook nog voor mijn NOD en ik ben toch steeds bang dat ik gewoon mijn ongi ga krijgen dinsdag.. normaal heb ik nu al bruine afscheiding, maar dat heb ik deze keer niet..
Hallo allemaal! Mariloo, wat goed, zo vroeg al een positieve test! Jij had toch ook nod op 26 okt? Snap dat je bang bent dat je alsnog ongesteld gaat worden... Nog een paar daagjes wachten dus! Ik had gisteren de hele middag het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar dat kan nog helemaal niet (en dat mag niet haha)! En tijdens het schoonmaken ook af en toe heel duizelig. Ach ik haal het me waarschijnlijk gewoon allemaal in mijn hoofd... Wachten is stom! Succes allemaal!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook heel erg het gevoel dat mijn ongi kwam hoor! Kan dus ook juist een teken zijn van zwangerschap! Grapje van de natuur Nog een paar daagjes wachten en dan mag ik hopelijk ook testen....!! En Mariloo wat heerlijk meid!! Gefeliciteerd toch alvast...!!
Hoi Allemaal, @Mariloo, Hoera, hoera... dat is fantastisch!!! @Sarahay, Dank je, ik vind het ook superspannend!!! Ik denk elke keer, ja nu komt de ongi eraan, maar toch nog niet?! Zou het dan toch??? Nog geen positieve test (vanmorgen niet getest, morgen misschien weer!).
Jeetje meiden.. Spannend hoor.. Mariloo gefeliciteerd!! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook gevoel ongi te worden hoor, dus kan erbij horen... Ik had het zelfs tot een week of 8 zeker..! Heb het nu ook met vlagen.. Hoop zo dat het weer raak is (zo lang gewacht weer en het moet toch een keer goed gaan he) Ik probeer tot en met dinsdag niet te testen hoor.. Maar het is wel heeeeeel moeilijk! Duim voor jullie allemaal meiden!! Kuskus
@zograag: het kan echt nog hoor meid! Ik testte bij mijn vorige zwangerschap ook pas 3 dagen na NOD voor het eerst positief. Wat fantastich zou het zijn als we met z'n alle naar de juli mama's mogen!
Hoi allemaal, ook ik denk steeds van alles te voelen, vrijdagochtend ineens een krampje onderin mijn buik met uitstraling naar mijn liezen, en af en toe ineens wat zeurende buikpijn. Vandaag weer veel meer zeurende buikpijn, en ook enorm chagerijnig en moe. Maar dat kan ook weer komen doordat ik keelontsteking heb en mijn stem kwijt ben... :x Ik kan volgend weekend pas testen, dan is mijn NOD, dus ik zal wel nog heel even geduld moeten hebben. En dan nog... het kan ook zijn dat het allemaal nog door het ontpillen komt...
Hier ook nog geen ongi maar denk wel dat ie eraan komt. Buikpijn die ik altijd heb als ik ongi moet worden.. We wachten nog rustig een paar dagen af... Sterkte meiden!
Gatsie!! wat spannend of niet!! Iedereen die op roze zit, super gefeliciteerd! lekker gaan genieten!! Voor de rest; duimdraaien
@ Miranda; Gefeliciteerd!! Een leuke dag toegewenst!! Misschien dat de tijd wel erg snel gaat.. Scheelt weer!!
Meiden,ik ben ongesteld geworden... Helaas maar vol goede moed door naar de volgende keer! Succes allemaal,ik hoop op veel goed nieuws!
He Marris, wat balen... Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan... Geen idee waarom, want ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden(nod is morgen). Maar negatief dus... Zal dus inderdaad morgen wel ongesteld worden, jammer maar helaas! Andere meiden nog nieuws?
Nou het is jammer maar baal niet zo erg,we hebben geen haast en 'doen'het ook niet op de klok zeg maar,als het onze tijd is lukt t wel weer,maar we slaan de volgende maand zoiezo ff over (ff op veilig) en dan vanaf december weer er voor gaan!
Maris, idd goed dat je er niet zo mee bezig bent. Dat was ik eigenlijk ook niet, tot nu toch die dag van ongesteld worden aanbreekt Isodora, succes met testen!! Je bent nu toch al een paar dagen overtijd he?!
Heh jammer voor de meiden die ongi geworden zijn..!! Spannend voor de meiden die morgen nod hebben.. Hier nog geen ongi, maar denk (helaas!!) Dat het er wel aan zit te komen... Ik blijf deze topic volgen hoor.. -xx-