Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goedemorgen!

Adria: ik neem ook steeds de laatste cyclus aan qua dagen. Vandaag is dag 28 en mijn nod en nog geen ongi te bekennen. Hopelijk blijft die weg. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat ik deze keer weer een cyclus heb van 31 dagen en dan schuift de nod weer op en duurt het wachtbankje weer langer. Ik ga woensdagochtend testen als er nog geen ongi is.

2. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Spannend dames.... Blijf voor jullie duimen dat de rode duivels niet komen!! Maar dat er positieve testen komen...
    Geniet van deze zonnige dag....

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zeker toevallig Adria, me vorige cyclus was 6 dagen langer en zodoende nu op 11 aug. Ik word 26 jaar jong... ;)

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier nog geen rood te bekennen, wel vanochtend wat krampen en steken, maar niet de hele tijd. Ik moet zeggen dat ik het steeds spannender ga vinden!

5. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Spannend allemaal zeg!

6. BigBoy

BigBoy Actief lid

23 jun 2013
    180
    0
    0
    Oldebroek
    Spannend Peetraa!!! Morgen ga je testen toch?

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Spannend.... Petra!

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, morgenochtend! :) ben erg benieuwd!
    En ook nog steeds geen ongi.

Adria: wanneer ga jij testen?

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    #209 Adria27, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013
    Peetraa wat spannend! Je bent al overtijd, laat het meteen weten als je morgenochtend hebt getest. Ik heb er een goed gevoel bij;). Ik hoop dat de pendels kloppen wat de maand juli/augustus betreft. Welke testen heb je in huis? Wat voor klachten heb je op dit moment?

Bij mij gaat het echt stukken minder:x Heel erge rugpijn vanochtend en de dag door. Ook niet meer verstopt dus ik denk dat de rode duivels morgen echt komen. Ik heb altijd rugweeen gehad tijdens mijn bevallingen en de laatste paar jaar krijg ik ook alleen maar rugpijn voor mijn ongi en bijna nooit buikpijn. Die rugpijn is echt afschuwelijk, ik kan niet zitten, staan of liggen. Verder nog steeds snel geirriteert en opruim manie. Dit is wel de ergste PMS periode na een lange tijd. Echt alles irriteert me, niet normaal.

Ik heb wel een tampontest gedaan (de eerste dat ik zoiets heb gedaan keer maar ik wil mezelf alvast indekken tegen teleurstelling) maar geen roze of bloed. Zegt ook niks natuurlijk;).
    Omdat ik de dagen fout had berekent leek het allemaal wel hoopvol maar nu volg ik echt het geijkte patroon voor mijn ongi, bah.
    Ik wacht met spanning morgen af.

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik snap mijn eigen banner niet meer:(Vandaag dag 31 van mijn cyclus? Dacht dat morgen dag 31 was;) Ben ik dan morgen overtijd?

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, morgen ben je dan overtijd. Een dag over de tijd heen of hoe ze dat ook zeggen.

Ik vind net ook spannend. Vanavond had ik het ook opeens heel warm en plotseling hoofdpijn, maar misschien kan dat ook aan het weer liggen. Ik hoop ook op een positieve test en anders vrijdagochtend nogmaals testen als er dan nog geen ongi is. Misschien is mijn cyclus wel weer langer deze keer?

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Goedemorgen,

En, en, en? Al getest?

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Nee, niet getest... Zie mijn banner... :(
    Ik wilde vanochtend gaan testen, maar helaas... Bloedverlies...
    Dus op naar ronde 6!
    Maar voor nu dus nog steeds op het wachtbankje, alleen 5 dagen wachten totdat ongi voorbij is.

Adria: hoe is het bij jou? Al testdrang? Kwaaltjes?

14. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Wat rot voor je Petraa.. Idd op naar de volgende ronde!

15. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat jammer peetrtaa:(. Bij mij is de ongv ook doogekomen in de vooravond, volgende ronde hopelijk raak.
    Een beetje teleurgesteld maar aan de andere kant opgelucht want die pms klachten waren niet mals;). Ik ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus regelmatig is om de 31 dagen. Hopelijk gaat het goed met de andere dames!

16. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Wat jammer ook voor jou Adria, wel fijn dat nu aan die vervelende PMS-klachten een einde komt. Waar zou dat toch aan liggen, dat die de ene keer heviger zijn dan een andere keer. Ik heb er de laatste tijd ook veel last van.

Mijn NOD is as dinsdag ongeveer...

17. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dank je sammie, misschien worden de klachten heftiger door de warmte? Heb jij al klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap?

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat jammer Adria, veel succes weer in de volgende ronde....

hier nog steeds op het wachtbankje, nog geen symptomen, maar dat zou ook wel een beetje vroeg zijn ;)

19. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar is hier ergens de vind ik niet leuk knop ;)
    Wat jammer Petraa en Adria dat de ongi doorgebroken is :(
    Het zou mooi geweest zijn, ik wens jullie voor volgende maand alvast meer succes!
    @Adria, ik weet niet of het door de warmte komt maar ik weet wel dat als het zo warm is, ml iets meer te verduren krijgt van me, als het is tijdens de 1ste helft van de cyclus valt dat nog mee, is het zo warm tijdens de 2de helft verander ik in een monster, voel me dan bijna jekyll en hyde haha, nee de warmte doet bij mij ook geen goed voor pms, ben niet blij voor je dat je je ongi hebt maar wel blij voor je dat er dan een eind aan die pms klachten komen, zeker nu voor het weer zo heel warm wordt ;)

@Petraa, hier ook zo, ik wist al langer dat ik geen eisprong kreeg, maar ik had eigenlijk ook gedacht dat het sneller zou gaan, dat de medicatie meteen zou aanslaan en dat we dan niet heel lang hoefden te wachten, beetje naïef weet ik nu ;) maar dat komt misschien ook wel omdat mijn mama van een hele grote familie komt en daar nergens vruchtbaarheidsproblemen zitten, alleen bij 1 nichtje die dan ook nog eens jonger is dan mij, de rest moet er bij wijze van spreken maar aan denken en ze zijn al zwanger ;) Maar het mag van mij ook wel eens eindelijk gebeuren, hier staat trouwens ook een extra slaapkamer leeg en als ik daar dan aan denk, kan het zeker niet snel genoeg gaan :D
    Ik ben trouwens 34.

@Semmie, veel succes nog die laatste dagen op het wachtbankje, heb je snel last van testdrang of ben je eerder geduldig? ;)

Hier is mijn eisprong blijkbaar toch nog niet geweest dus ik twijfel eerlijk gezegd of ik deze maand wel eentje krijg, temp is maar eventjes hoog geweest en is sindsdien zelfs lager als in het begin van mijn cyclus, ik ben wel nog steeds testjes aan het doen en de streepjes worden sinds gisteren terug iets donkerder dus ik heb nog steeds hoop dat ik toch nog een ei krijg. Normaal gezien sta ik vanaf volgende cyclus ook meer onder controle en dat is voor mij persoonlijk wel leuker omdat ik dan tenminste niet het gevoel heb van een verloren ronde, de controles en de spuitjes zijn niet leuk maar dan heb ik tenminste wel kans op een zwangerschap, hetgeen nu maar een zeldzaam iets was, eisprong, wat is dat voor een beest, nooit van gehoord ;)

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

zou ik ook met jullie mogen mee praten? Wij zitten ondertussen in ronde 9 voor een eerste wonder. Zit op het wachtbankje en heb 11 aug mijn nod.

Deel Deze Pagina